Fitness Seller

Shift to 'hybrid athlete' (BB + running)

Bezoekers in dit topic

Denk dat hij van nature wel goed reageert op een bulk, hij heeft het fysiek al in ieder geval
 
Kleine meisjes gewichten?

De laatst geposte training van onze kleine meid Sammie:

Incline bench 3x8x50kg
Squats 3x8x60
Seated row 2x8x45; 1x12x35
Shoulder press 2x8x30; 1x10x25

rippedmeeuw jij bent sterker dan SamMietje ;)

Inb4 oh maar ik ben nu zoooo veel sterker geworden
 
Kleine meisjes gewichten?

De laatst geposte training van onze kleine meid Sammie:



rippedmeeuw jij bent sterker dan SamMietje ;)
Cherry picking om je punt überhaupt proberen te maken. Je kan wel zien dat je niet vooraan stond toen de lieve heer intelligentie uitdeelde, of lengte wat dat betreft.
 
Cherry picking om je punt überhaupt proberen te maken. Je kan wel zien dat je niet vooraan stond toen de lieve heer intelligentie uitdeelde, of lengte wat dat betreft.

Mijn punt was al duidelijk: je bent zwak.
Je training bevestigd dit alleen maar.


Ga je mensen bashen op kracht of shape dan moet je er wel voor zorgen dat je het kunt overtreffen ;)
 
Mijn punt was al duidelijk: je bent zwak.
Je training bevestigd dit alleen maar.
Mijn training van 2 jaar geleden? 2 jaar geleden zat jij nog in je vaders teelbal denk ik, kan niet anders met zo’n (gebrek aan) lengte
 
Mijn training van 2 jaar geleden? 2 jaar geleden zat jij nog in je vaders teelbal denk ik, kan niet anders met zo’n (gebrek aan) lengte

Heb je zo weinig progresie gemaakt in 2 jaar? Zie die krachtstats van vorige maand namelijk ook staan. LOL.

Nou krachtpatser, plaats eens een foto van je monsterlijke fysiek...hebben we weer wat te lachen.
 
On topic:

@sammietje: Het is trouwens enorm bevredigend dat je continue midgetjokes erin gooit. Geeft mij weer de heerlijke bevestiging dat je op mijn shape/kracht niets te bashen hebt.
 
Ey steks voor wat ga jij lachen 😞 dikke vetzak
 
Mij moet je niet booskrijgen. Als ik het eenmaal rood voor m’n ogen krijg dan vallen mensen links en rechts neer… ik waarschuw jullie alleen maar even

Wat ga je dan doen, met kleine meisjes gewichten gooien? Ik krijg het al benauwd!
 
Mij moet je niet booskrijgen. Als ik het eenmaal rood voor m’n ogen krijg dan vallen mensen links en rechts neer… ik waarschuw jullie alleen maar even
Mij moet je niet bang maken, dan loopt het dun uit mijn broek en vallen mensen niet alleen links en rechts, maar ook voor en achter neer.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven