Fitness Seller

Weak Chest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esu

Novice
Lid geworden
9 apr 2015
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
Ik train nu ongeveer driekwart jaar, en ik heb altijd moeite gehad met me borst.
Toen ik begon had ik nog totaal geen chest en ik merk dat mijn borst langzamer groeit als de rest van mijn lichaam.
Als ik zonder shirt naar mijn borst kijk heb ik toch een redelijke borst, maar op foto's zie je toch niet die mooie schaduw onder mijn chest, behalve met goed licht.
Naar mijn idee is vooral de onderkant van mijn borst weak.
Ik train momenteel 4 dagen per week en ben aan het droog trainen.
Ik probeer zoveel mogelijk met mind muscle connection te werken.
Graag zou ik tips krijgen voor mijn schema of e.v.t te horen krijgen dat dit toch genetics zijn, en zou graag mijn bf% willen weten.

Dit is mijn borst routine :
Incline dumbell
Bench press
Decline bench press
Dips
Cable of Dumbell flyes


Ik post hier 2 foto's, 1 met normaal licht en 1 met goed licht beide op dezelfde dag gemaakt.

IMG_3598.jpg


IMG_3605.jpg
 
Volgens mij is jouw borst wel in verhouding..
 
Zo slecht is het nog niet eens hoor.. Het belangrijkste om aan te werken is je shakebeker. Deze dient vervangen te worden voor een merk/variant welke niet aan amino spiking doet.

//ontopic

Hoevaak train je borst, hoeveel uur/dagen rust e.d? Krijg je voldoende carbs/protein binnen of heb je niet bepaald een voedingsschema? Mijn borst heeft een flinke groei gemaakt sinds ik deze 2 x pw ben gaan trainen.
 
het kan veel erger, kijk maar naar mij
 
Hoeveel bench je?

Borst ziet er prima uit.
 
Zo slecht is ie niet. Mijn chest zag er wel altijd slecht uit. De laatste tijd gaat m'n bench eindelijk omhoog en groeit hij beter dan ooit. Bij mij was het de truc om hem twee keer in de week te belasten.

De reden dat je onderkant niet zo goed zichtbaar is is denk ik omdat je vet zich daar meer op slaat als bijvoorbeeld OP je chest zelf... definitie valt dan weg :(

Fat is a bitch
 
het kan veel erger, kijk maar naar mij

Als je met een foto van Jaco de Bruyn moet rondlopen op dit forum is het inderdaad wel ernstig gesteld met je.
 
vind het heel erg meevalen, de dikte komt vanzelf. miss wat zwaarder trainen (4 tot 6 reps) op de compount oefeningen.
ziet er goed uit btw voor 3/4 jaar trainen
 
Als je met een foto van Jaco de Bruyn moet rondlopen op dit forum is het inderdaad wel ernstig gesteld met je.

:roflol:

dat heb ik zelf niet gedaan srs :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: mat
vind het heel erg meevalen, de dikte komt vanzelf. miss wat zwaarder trainen (4 tot 6 reps) op de compount oefeningen.
ziet er goed uit btw voor 3/4 jaar trainen

Want door meer op kracht te gaan trainen krijg je meer spiergroei?
Dat strong logic.
 
Waarom flyes pas als laatste? Flyes is in mijn beleving een geweldige belasting voor (bijna) je gehele borst. Daarnaast is het een fijne afwisselingen tussen al het pressen door. Pak zware flyes en je krijgt ook veel mooiere lijnen in je borst. Dit werkt in ieder geval perfect voor mij.
 
Goed fysiek/bouw heb je! :)
 
Bovenborst????? Ga incline pressen ga shoulder pressen en je borst kom dan in orde
 
beetje naar voor duwen beetje omhoog duwen beetje schuin naar voren duwen

get swole

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------

Als je met een foto van Jaco de Bruyn moet rondlopen op dit forum is het inderdaad wel ernstig gesteld met je.

:roflol:

dat heb ik zelf niet gedaan srs :roflol:

holy fuck ik dacht altijd dat dat jeff seid was

mind blown
 
Tjah, als je niet bij B&F supps haalde, had je nu zeker betere bovenborst :P
 
Je chest ziet er een stuk beter uit dan de mijne, op hetzelfde gewicht...
 
Waarom een vaste routine? Afwisselen= key. Meer reps of juist zwaarder trainen, slow reps, periodiseren, begin met een isolatie oefening en dan een compound etc etc en wissel dit elke week af.
Vaste routines creëert geen schok afwisseling wel.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven