AndroidHealthClinic

Web competitie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:o Hoe krijg je het voor mekaar, avg! :( Ik ben 2 kg aangekomen, wel 1 kg vet, mja .. heb dan ook tussen het kerstvreten door netjes mijn havermoutpap e.d. gegeten, en enkele keren zeer zwaar benen getraind op strategische dagen, dus zeker wel wat massa gewoon ook, denk ik.
 
Originally posted by Floyd
......
Misschien kun je de mannen beter in twee groepen verdelen, tot bv 100kg en 100+......

Is het geen goed idee om mensen te verdelen aan de hand van de Quetelet Index: gewicht gedeeld door lengte in het kwadraat.
M / (L)2

De Quetelet Index geeft meer een idee van iemands bodybuilding niveau dan gewicht alleen. Mits je natuurlijk laag in je vetpercentage zit.......

Dus bijvoorbeeld een verdeling maken tussen mensen die volgens de Quetelet Index overgewicht hebben, dus meer dan 25 en de mensen onder de 25.

Wie heeft er hier allemaal 'overgewicht'? :)
 
Vind ik wel moeilijk trouwens, iemand met een vet% van 4 kan volgens die index wel een fors overgewicht hebben. Persoonlijk vond ik die suggestie, 2 gewichtsklassen, zoals Olympia bij de vrouwen, niet slecht.
 
Wou het in die andere thread vragen maar is nu verboden;) :

Is bigcat er nog wel??
 
Originally posted by wateengedoe2
:o Hoe krijg je het voor mekaar, avg! :( Ik ben 2 kg aangekomen, wel 1 kg vet, mja .. heb dan ook tussen het kerstvreten door netjes mijn havermoutpap e.d. gegeten, en enkele keren zeer zwaar benen getraind op strategische dagen, dus zeker wel wat massa gewoon ook, denk ik.

Ik weet het niet????
Begon mijn buik net dikker te worden door vetopslag is ie ineens ingeslonken. Terwijl mijn armomvang wel weer iets is toegenomen vreemd genoeg? Het word dadelijk nog moeilijker om vet te kweken als spieren :D :D :D :D :D
 
Originally posted by Dom!nator
Wou het in die andere thread vragen maar is nu verboden;) :

Is bigcat er nog wel??

idd, straks heeft ie eindelijk 2 stemmen en krijgen we em nog niet te zien :rolleyes:
 
Begin - progressie:

deleted
Begonnen op 153 lbs nu op +230 lbs

Een recente foto is er (nog?) niet, op die laatste foto is hij 204 lbs.
 
Dus dat is BC? Cool om eindelijk eens een gezicht bij de naam te hebben. Beter laat iedereen z'n gezicht staan op de foto :D Altijd apart, je gaat je een hele voorstelling van iemand maken en dan zie je opeens hoe ze er in het echt uitzien.
 
Originally posted by admin
Begin - progressie:

deleted

Begonnen op 153 lbs nu op +230 lbs

Een recente foto is er (nog?) niet, op die laatste foto is hij 204 lbs.

Hoe kom je aan die foto's en weet je hoe oud ze zijn?
 
Je hoeft niet groot te zijn om gevaarlijk te zijn.
 
Vond BC het wel goed dat zijn foto's hier staan, admin? Met 3XL ook problemen over geweest (en die foto's heb ik net gemist ook .. DAMN ;))
 
Heb ze weggehaald...
 
Originally posted by f*cking ecto


Hoe kom je aan die foto's en weet je hoe oud ze zijn?
Nee, maar ze zijn niet recent... moet je hem zelf eens vragen.
Staan op BB.com
 
Is het niet mogelijk om de wedstrijd gewoon op een sportschool o.i.d. te houden, en er gelijk een meeting mee te houden.
Ik ben weleens benieuwd hoe de meesten eruitzien:D .
 
Originally posted by admin
Tegen juni..dat moet lukken eneuh..alles behalve skinny nu ..eerder fatboy :grinny:

Ikke wel, examens gedaan .... Rilatine junkie, dan gaan er rap wat kilo's van... hehe, beetje teveel zelfs.

Niet om zomaar iets te zeggen, maar als SQUAT genomineerd wordt, wie gaat er dan in godsnaam nog aan eerste plaats denken ?
 
Originally posted by wateengedoe2
Vond BC het wel goed dat zijn foto's hier staan, admin? Met 3XL ook problemen over geweest (en die foto's heb ik net gemist ook .. DAMN ;))

Wel normaal gezien zou ik er spel van maken, ware het niet dat ik op dit moment weer dichter bij die vorm aanleun dan bij mijn beste conditie...

Kan wel wat motivatie gebruiken.
 
T, kunnen we even spreken over de judging regels ?

1.Als ik tegen juni niet in vorm raak en mijn deelname moet staken, mag ik dan jurylid zijn ?

2.Wat zijn nu de effectieve criteria ? Als we een groep hebben met alle mannen (en alle vrouwen) dan zitten de gebruikers bij de niet gebruikers, dus zou niet eerlijk zijn om massa een onderdeel van de criteria te maken.

Symmetrie en compleetheid, nog iets ?
 
Originally posted by Ar Double u
Is het niet mogelijk om de wedstrijd gewoon op een sportschool o.i.d. te houden, en er gelijk een meeting mee te houden.
Ik ben weleens benieuwd hoe de meesten eruitzien:D .

Kunnen we nadien nog wel eens afspreken, op een soort afterparty. Maar als we het zo doen, gaan we veel deelnemers verliezen, niet iedereen is zo vrij om op een bepaalde datum een zekere afstand af te leggen.
 
Originally posted by Big Cat
T, kunnen we even spreken over de judging regels ?

1.Als ik tegen juni niet in vorm raak en mijn deelname moet staken, mag ik dan jurylid zijn ?

2.Wat zijn nu de effectieve criteria ? Als we een groep hebben met alle mannen (en alle vrouwen) dan zitten de gebruikers bij de niet gebruikers, dus zou niet eerlijk zijn om massa een onderdeel van de criteria te maken.

Symmetrie en compleetheid, nog iets ?
1. Eigenlijk was het plan om iedereen jury te laten zijn. Dit zou gebeuren dmv een grote poll met alle genomineerden...
Dit leek mij het beste omdat dan op een zeer 'democratische' manier een persoon verkozen wordt.

2. Mijn belangrijkste uitgangspunt is dat men compleet moet zijn, niet de massa telt, (moet wel wat te zien zijn natuurlijk) maar vooral de symmetrie, de complete look en vet%.
 
Back
Naar boven