Fitness Seller

Web competitie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Big Cat


Ikke wel, examens gedaan .... Rilatine junkie, dan gaan er rap wat kilo's van... hehe, beetje teveel zelfs.

Niet om zomaar iets te zeggen, maar als SQUAT genomineerd wordt, wie gaat er dan in godsnaam nog aan eerste plaats denken ?
Eigenlijk was het de bedoeling dat alleen amateurs/recreatieve BB meedoen, anders is de lol er snel af... Denk dat squat dit wel begrijpt?
 
Ok, maar dan zullen veel mensen uiteraard voor zichzelf stemmen, en kan er ook heel wat beinvloeding zijn van anderen. Bovendien mogen alle mods dan niet stemmen, want wij kunnen de polls veranderen. ook kunnen veel mensen zich inschrijven en hun stem uiten, mensen die hier geinviteerd zijn door deelnemers.

Dus daar moet je wel nog wat problemen wegstrijken.

ook gaan je criteria dan de wind in, want wat houd iemand tegen van op massa te stemmen ?
 
Originally posted by admin

Eigenlijk was het de bedoeling dat alleen amateurs/recreatieve BB meedoen, anders is de lol er snel af... Denk dat squat dit wel begrijpt?

Uiteraard, hij is hier al een tijdje niet geweest en ik ben de enige die hem genomineerd heeft, dus no harm done.
 
Originally posted by Big Cat
Ok, maar dan zullen veel mensen uiteraard voor zichzelf stemmen, en kan er ook heel wat beinvloeding zijn van anderen. Bovendien mogen alle mods dan niet stemmen, want wij kunnen de polls veranderen. ook kunnen veel mensen zich inschrijven en hun stem uiten, mensen die hier geinviteerd zijn door deelnemers.

Dus daar moet je wel nog wat problemen wegstrijken.

ook gaan je criteria dan de wind in, want wat houd iemand tegen van op massa te stemmen ?
Het is zoiezo niet eenvoudig..maar ja eerlijk of niet..erger/corrupter dan de jury van de olympia kan niet he :D
 
Als ik een voorstel mag doen ? Zo zie ik het, en je haalt er maar uit wat bruikbaar is :

We verdelen de stemmen : een jury van zeven man, en daarnaast alle andere leden. Elk 50% van de punten. De jury bestaat uit hoofdzakelijk mods, aangezien die niet kunnen meestemmen in de poll.

Jury score : hoogste en laagste score worden er uitgeworpen, het gemiddelde van de 5 andere scores is het resultaat. Dit geld voor 50-60% van de punten. Zo kan een jurylid ook meedoen, want als hij de hoogste score heeft wordt die verworpen. De criteria voor de judges zijn symmetrie en compleetheid. We spreken hier over mensen met voldoende integriteit om dit te verwezenlijken.

Board score : Geen poll, maar een thread. Daarin geeft je 10,7,5,3 en 1 punt aan vijf verschillende personen en motiveert zo goed mogelijk waarom. Geen andere posts in deze thread of je stem wordt ingetrokken. Als de jury score voor meer telt, kunnen leden dan alsnog op massa stemmen, als ze gelijk zijn dan zijn de criteria eveneens gelijk. Omdat we nu per post stemmen kunnen we ook duidelijk zien wie stemt en wanneer, enn omdat je enkel je motivatie's geeft voor jou 5 favorieten, hoeft er geen negatief aspect te zijn. Opnieuw de gemiddelde score.

2 gemiddelde scores worden samengeteld en dat bepaalt de uitkomts. Eerlijk, controleerbaar, maar bovenal laat het de mensen die niet winnen toe om dan nog te zien of ze meer appreciatie bij het publiek dan wel bij de jury vinden en hun nodige conclusies trekken voor de toekomst. ook garandeer je zo dat de criteria hoog gehouden worden ?

Hmmm ?
 
Voor een on-linewedstrijd zouden er ook punten moeten gegeven worden voor de grootste bek vind ik!
 
Originally posted by Olimantado
.... Voor een on-linewedstrijd zouden er ook punten moeten gegeven worden voor de grootste bek vind ik! ....

Qua omvang bedoel je ? hoe meet je dat trouwens op :rolleyes:

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Olimantado
Voor een on-linewedstrijd zouden er ook punten moeten gegeven worden voor de grootste bek vind ik!

Je doet er alles voor om te winnen he :D :D :D
 
is het dan misschien een idee om een grote gallery aan te maken waar elke genomineerde opstaat zodat je een beter overzicht krijgt van diegen die je wil nomineren.
Nu moet je fotothread voor fotothread af om fotos te bekijken. lijkt mij tevens een stuk eerlijker omdat je zodoende de verschillen beter kan zien.
 
Normaal gezien gaat het zo: een poll met alle deelnemers met bijhorende foto ernaast. (Beste foto word gekozen en wanneer je erop klikt gaat die naar de oorspronkelijke thread)
 
Originally posted by admin
Normaal gezien gaat het zo: een poll met alle deelnemers met bijhorende foto ernaast. (Beste foto word gekozen en wanneer je erop klikt gaat die naar de oorspronkelijke thread)


Dat is een goed systeem, maar mag je nou zelf kiezen welke van je foto's bij de poll wordt gezet?
 
Je mag dat zelf kiezen, maar als ik geen inzending krijg vóór eind mei dan is het te laat.
 
Originally posted by admin
Je mag dat zelf kiezen, maar als ik geen inzending krijg vóór eind mei dan is het te laat.

ah ok, maar je mag de foto's gebruiken die je al eerder had ingestuurd, toch?
 
vind wel dat het een recente foto moet zijn.
Ik denk dat velen met mij die mening delen.
Bij de echte Olympia gaat het natuurlijk ook om de huidige staat van je lichaam. daar word je op dat moment op afgerekend.
waarom dat hier anders gaan doen?
 
Het is altijd beter maar zulke regels toepassen is moeilijk. Niet iedereen zal een recente foto hebben of willen geven....
 
nee dat kan je idd niet controleren maar het lijkt me tegenover de rest wel eerlijker en getuigt toch ook van meer respect tegenover jezelf dan daar over te liegen.
Ik bedoel, als je dit el jaar gaat doen dan kan je moeilijk met weer dezelfde foto op de proppen komen.
 
Back
Naar boven