MuscleMeat

Webdesigner hier ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

assembly van de 8080 en 8085 (voorlopers 80x86) op mijn 8e (1980)
 
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe je die sites maakt en welke progamma's je daarbij nodig hebt
 
Een goed boek over HTML en JavaScript en een simpele tekst editor zijn genoeg...... Niet dat veel mensen het op die manier nog kunnen.
 
1. hoop inspiratie / creativiteit.
2. kladblok, dreamweaver mx, flash mx, photoshop 7, illustrator, cinema 4d, 3ds max.
 
is hier nix over op het internet te vinden wat je toevallig weet
 
dus met microsoft frontpage kan ik nix
 
Mensen die met frontpage beginnen wanen zich gelijk een webdesigner terwijl ze de basis niet beheersen.
 
Tuurlijk kun je met frontpage ook wel werken. Maar het beste is gewoon om het met kladblok te leren.
 
Originally posted by DJNRG83
Tuurlijk kun je met frontpage ook wel werken. Maar het beste is gewoon om het met kladblok te leren.

Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht !
 
Originally posted by Shadum


Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht !

Nope, ik ook... heb html geleerd van het internet, en schrijf al mijn websites in kladblok of een html source editor. Als je alle tags kent is het op die manier makkelijker om te krijgen wat je wilt en het is overzichtelijker. Maar toch vind ik Flash lekkerder werken, ook zelf geleerd. Alleen scripting kan ik nog niet. De tutorials die ik hierover heb gevonden zijn te beperkt, weet iemand een goed boek hiervoor?

Wat nog op mijn lijstje staat wat ik wil leren: ASP, Javascript (kan ik beperkt) en nog wat leuke dingetjes.
 
Alleen verwende kindjes gebruiken frontpage whehe..
All u need is Adobe photoshop(6 of 7) of Jasc paint shop pro (7 of laatste).Deze kan je geheel gratis downen.

Check overigens www.ihaoe.cjb.net 's..heb ik ook aan meegewerkt.
 
Laatst bewerkt:
Flash vind ik ook veel makkelijker
 
Ben nu bezig met Flash, maarre dat actionscript ligt mij totaal niet.
voor goede boeken kan je bij flashfreaks.nl wel terecht.
 
Ik vind dat elke webdesigner een site moet kunnen maken in kladblok. Toch maak ik ze zelf altijd met Dreamweaver, vooral omdat tabellen vaak onoverzichtelijk zijn als je alleen naar de source kijkt. Als ik klaar ben met mijn dreamweaver werk 'optimalseer' (mooi woord :D) ik de hele zooi in kladblok.
 
Jaren lange programmeer ervaring heeft me er in getrained of 'geneste' constructies snel te doorzien. Helaas is de manual pages (de enige die publikelijk waren) die ik ooit heb geschreven in html niet meer bereikbaar :(
 
Originally posted by Shadum


Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht !
Zeker niet! Ik heb me eerste dingetjes gemaakt in frontpage en je denkt idd dat je het goed beheerst. De waarheid is echter dat je eerst alles zelf moet snappen en kunnen schrijven om te weten waarmee je bezig bent.

Kladblok icm veel lezen over html is ideaal om dit te leren.
 
Het beste om te leren is dingens zelf uitproberen vind ik. Zo heb ik alles kunnen leren over, HTML , Photoshop , 3DSMAX , Software , Hardware en Flash.

Nu ben ik bezig met Cisco ( wat een echte bitch is ).
 
Cisco sucks, ben nu met semester 3 bezig.

layer 1
layer 2 blabla
who cares
:dunno:
 
Back
Naar boven