MuscleMeat

Webkims quest for muscles

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit, maar je vetpercentage is wel wat lager dan 23. Ik gok op 14% ofzo (misschien zelfs minder)

No way! Ik heb wel een dikker huidje dan de foto's doen vermoeden hoor. ;)
Maar ik zou wel eens zo'n officiële meting willen laten doen. Bij ons in de gym doen ze dat gewoon met een weegschaal en dat schijnt niet heel representatief te zijn.
 
Nette training Kim.

Goede biceps.

Die legpress is prima zo 120kg.
Wanneer ga je deadliften?
Wel voorzichtig graag,rustig beginnen.

groetjes jac
 
No way! Ik heb wel een dikker huidje dan de foto's doen vermoeden hoor. ;)
Maar ik zou wel eens zo'n officiële meting willen laten doen. Bij ons in de gym doen ze dat gewoon met een weegschaal en dat schijnt niet heel representatief te zijn.

Idd, weegschaal duid nooit correct aan. Als ik 1.82 ingeef als lengte ipv 1.79 daalt mijn vetpercentage met 2%. Maar 23 zal het zeker niet zijn :)
 
Damn! Wat een avond...

........ (/me laat even een spannende stilte vallen)

Eerst Spinning gegeven en toen zelf weer getraind. Week 3 - dag 2.

Squats deed ik met 17,5 per zijde, maar ik ben naar de 25 gegaan. Ik heb ook eindelijk eens met de stang op de weegschaal gestaan en dat ding weegt geen 12,5, geen 15, geen 20, nee, hij heeft het volslagen onlogische gewicht van 10,6 kg. Don't ask me why...

Verder ook tot drie keer toe mijn BF weer eens gemeten. Tijdens de laatste meting, een of twee maanden geleden zat ik op 23%. Mijn doel was onder de 20 te komen.

Nou, laten we het erop houden dat ik vanavond rustig met een zak chips op de bank kan gaan zitten. En de frituurpan kan aansteken. Shoarma kan laten bezorgen. Met heel veel saus. En mijn tanden in een paar pakjes boter kan zetten. Of een krat olijfolie leegdrinken. :D

Jee... Ik was nogal flabbergasted. :eek:
 
Damn! Wat een avond...

........ (/me laat even een spannende stilte vallen)

Eerst Spinning gegeven en toen zelf weer getraind. Week 3 - dag 2.

Squats deed ik met 17,5 per zijde, maar ik ben naar de 25 gegaan. Ik heb ook eindelijk eens met de stang op de weegschaal gestaan en dat ding weegt geen 12,5, geen 15, geen 20, nee, hij heeft het volslagen onlogische gewicht van 10,6 kg. Don't ask me why...

Verder ook tot drie keer toe mijn BF weer eens gemeten. Tijdens de laatste meting, een of twee maanden geleden zat ik op 23%. Mijn doel was onder de 20 te komen.

Nou, laten we het erop houden dat ik vanavond rustig met een zak chips op de bank kan gaan zitten. En de frituurpan kan aansteken. Shoarma kan laten bezorgen. Met heel veel saus. En mijn tanden in een paar pakjes boter kan zetten. Of een krat olijfolie leegdrinken. :D

Jee... Ik was nogal flabbergasted. :eek:

:roflol: :meal: :burger: :popcorn: :brew:
 
Side raises... Kan je die ook kant voor kant doen ipv met twee armen tegelijk?

Ja dat kan jezelf vasthouden aan een paal en andere arm raisen

ik denk ook dat je bf lager ligt hoor.

keep it up
 
Neej zo'n weegschaal om vet te meten is inderdaad niet betrouwbaar!!
De weerstand in je lichaam wordt via de kortste weg gemeten, als je er bijvoorbeeld met je voeten op gaat staan meet-ie de via de kortste weg, dus het 'stroomstootje' gaat er via het ene been in en zo door het andere er weer uit, dus NIET door je hele lichaam!
Bovendien meet ie eigenlijk het vochtpercentage, omdat vocht het snelst geleidt, en dat meet ie dus, niet de vetweerstand!
En inderdaad, als je je leeftijd anders instelt geeft-ie gelijk een ander vetpercentage aan! Weird..
Verschil tussen 'weegschaal'-vetmeting en huidplooimeting kan wel 10% zijn! (Zijn mijn verschillende ervaringen, met verschillende mensen..)
Hebben ze op jouw sportschool niet zo'n 'knijpertje' voor huidplooimeting??
 
Squats weer verzwaard. 12/10/8 met 22,5/25/26,25 per zijde.

Bankdrukken is leuk, maar wat kan je frustrerend weinig hebben als je daar net mee begint..!
Recht en schuin, beide 3x10. Recht eindigde ik op 10 per zijde. Schuin op een lousy 6,25. En die laatste schuine set heb ik niet eens kunnen afmaken...

En dat moet in maart 50% BW kunnen drukken. :o
 
als ik je foto's zie (vooral van de buik) dan zit je zeker onder de 20%. spieren worden bij vrouwen zichtbaar bij 16-17%.

hoe diep squat je trouwens? parallel?
 
Hihi. :)
Ik lig op mijn rug op een bankje te dumbbell chest pressen. Zie ik ineens het gezicht van een bekende boven me: "Wat ben jij in godsnaam aan het doen?"
"Oh," puf ik, "afreageren."
"Ja," zegt -ie, "ik zag van een afstandje een vrouw liggen met zware dumbbells. Kon ook niet missen dat jij dat was."
Ik kom overeind. "Valt wel mee hoor," antwoord ik, "het is maar 6 kilo."
Dus. Hij pakt er één op. 10! :eek:
Die lagen dus verkeerd in het rek. Maar ik kon er gewoon mijn setjes mee doen. Waarmee maar weer bewezen is dat er bij mij een boel remmingen tussen mijn oren zitten en dat ik sterker ben dan ik mezelf inschat.
 
Hey Kim waar ben je??? Alweer 'n tijdje geleden!
 
Ik ben er nog steeds. Kom alleen niet zoveel aan DBB toe. Ben met de Aalo opleiding fitnessdocent bezig. Leren, stage lopen in de gym, elke zaterdag naar 'school', spinning geven en daaromheen ook nog een privéleven.

Maar de training hou ik braaf vol en het gaat nog steeds lekker. Squats naar 65,4 bijvoorbeeld.
 
hey mop als je tog stage loopt in de gym. zou je tijdens tog wel kunnen trainen ?
 
Tuurlijk niet, stage lopen = stage lopen en mensen begeleiden en dus niet zelf trainen.. lijkt mij..

Suc6 met alles!! Hoe lang moet je nog nr school?
 
Ik doe eind november examen.
 
Goeie abs heb je, trainingen gaan ook lekker zo te zien! Succes.
 
Terug van weggeweest

Ja. Terug! :cool:

Twee kinderen en een he-le-boel BF verder. :grumble:
Jongste telg is inmiddels 10 maanden, dus het wordt hoog tijd dat ik mijn oude lijf weer terugkrijg. Want op mijn ava lijk ik echt niet meer. :rolleyes: Maar dat komt wel weer!

Van de week weer ingeschreven bij de gym en weer lekker aan het trainen. Wat me verbaasde is dat ik qua kracht nog best wat over heb na zo'n lange stop. Ik ben half 2007 helemaal gestopt met trainen, dus ik ben er toch al 3,5 jaar uit.

Goals: voorlopig eerst maar eens afrekenen met dat overgewicht. Spieren kweken dus. Hoe? Weer zoveel mogelijk met losse gewichten natuurlijk. :cool::)

Ik ben nu alweer hooked..!
 
Back
Naar boven