AndroidHealthClinic

Webkims quest for muscles (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Webkim

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
43
Waardering
0
Druk bezig met m'n krachtschema.
Maandag /woendag / vrijdag en zondag als trainingsdagen en het gaat erg lekker. Fijn gevoel om te merken dat ik sterker word en dat de spieren steeds beter gaan tekenen. Benieuwd hoe ver ik kan komen voor volgend voorjaar.

Vooralsnog wijzigen we elke vier tot zes weken m'n schema en probeer ik zo vaak mogelijk te verzwaren. Leuk dat ik nu al twee keer in twee weken niet herkend werd door bekenden die me van achteren naderden in de sportschool. "Is die vrouw nieuw ofzo..? Mooie rug..."

Stats: 27 / 1.81 m. / 69 kg. / 23% BF (gokje)

De tussenstand, na week 2:

Squats (los) 3x15 met 50 kg.
Lunges 15-12-10 met 4-5-6 kg
Legpress 15-12-10 met 100-110-120 kg

Chestpress / 15-12-10 met 27,5-30-32,5
Bench Press (smith) 15-12-10 met 7,5-10,12,5

Shoulder Press / 15-12-10 met 5-7,5-7,5
Side Raises 3x12 met 3-4-4

Lat Pulley Back 15-12-10 met 20-25-30
" " Front 15-12-10 met 20-25-30

Triceps cable pushdown / 15-12-10 met 7,5-10-15
Dumbbell triceps kickbacks 3x12 met 5

Biceps cable curl / 15-12-10 met 7,5-10-10
Dumbbell hammer curls 3x12 met 5 of 6

Wordt vervolgd!
 
Laatst bewerkt:
netjes, en suc6;) wat zijn je stats? (leeftijd, gewicht, lengte, bf)
 
Eind van de middag weer trainen. Ik zag op tv in een programma over topsporters de krachttraining van een roeistertje voorbijkomen. Damn! Dat was motiverend!

Push-ups met een schijf van tien op haar rug, pull-ups met een dikke dumbbell tussen haar voeten, cable flies met een gewicht waar ik niet lekker van werd, biceps curls met het dubbele gewicht dat ik nu kan hebben.
Sode****ingju! Doe mij zoveel kracht. Én zo'n lijf!

Altijd een prettige boost zoiets, ik kan me daar enorm aan optrekken. Wordt weer lekker straks! Proberen de vrijdagavonddrukte voor te zijn en tot het uiterste te gaan.
 
post es wat foto's dan hoe je nu bent :) dan kun je later mooi de vergelijking zien
 
Foto's komen eraan. Die ga ik dit weekend even proberen te maken.
 
Ging lekker vandaag!
Squatten ging top; kan volgende keer wel zwaarder.
Afgezien van m'n huidige schema heb ik ook wat tussendoor-fun gehad.

Geleerd hoe je los moet benchen bijvoorbeeld. Weliswaar maar met 10 kg. per kant, omdat ik al aardig gare armen had; maar wacht maar af! Verder weet ik nu ook hoe je liggend met dumbbells kan chestpressen. Heel anders dan met die machine zeg; waar ik daar nu 32,5 op pak nam ik met die dumbbells 7. Ook dat kán zwaarder denk ik. Dat zal ik zondag eens proberen.

Verder biceps curls gedaan met 8-8-9. Ben ik daarmee klaar, loop ik naar het cable ding voor m'n triceps, word ik aangesproken door een kale kleerkast. :-)
"Jij doet dat toch nog niet zolang hè, met gewichten trainen?"]
"Nee," zeg ik, "dit is de tweede serieuze week."
Hij is even stil, kijkt nog even naar mijn armen en zegt: "Maar wat zijn jouw spieren dan enórm goed zichtbaar. Ik keek net even naar je biceps. Heel goed. En je triceps liggen er gewoon haast bovenop!"
"Eh...," hakkelde ik, "tja, ik heb niet zo heel veel lichaamsvet denk ik; dan heb je snel eer van je training."

Echt stoer! Hoe het mensen begint op te vallen wat ik allemaal uitspook.

Verder na m'n training weer even in gare poses & gezichten voor de zelfontspanner gestaan. Eén dezer dagen strik ik m'n vriend om fatsoenlijke plaatjes te maken. Beloofd.

(Ik ben leuker als ik lach.
Maar hoewel vrouwen goed schijnen te zijn in multi-tasken ben ik er bedroevend in.
Binnen 10 seconden voor de lens hollen én mijn spieren spannen én charmant kijken... Nee. Dat is er één teveel voor me.)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nette biceps
thumb.gif


voorderest, succes met je logje en verdere training en hopen dat je deze motivatie blijft houden, dan kan het bijna niet mis gaan.
 
Yes! Weer een trainingsdag.
Zo mijn spullen eens bij elkaar graaien en kijken of ik weer kan verzwaren hier en daar, met name bij de squats.

(Wel jammer dat het vandaag open dag is in de gym. Dan is het meestal vrij druk en ik hou er niet zo van me bekeken te voelen tijdens de trainingen. Maar een dag overslaan gaat me veel te ver.)
 
Verzwaard:
squats van 15 naar 16,25 per kant.
dumbbell biceps curls van 8 naar 9.
Chestpress was goed te doen met 32,5. Die kan misschien wel naar 35 komende week.

't Ging lekker vandaag (en het is een heerlijke stiekeme kick m'n spieren zo te zien werken voor de spiegel als ik die oefeningen doe).

Ik schrik er wel een beetje van hoe hard het gaat. Ik wil sterker en gespierder worden, maar ik wil er niet als een kerel uit gaan zien...
 
Laatst bewerkt:
je bent niet zomaar een Poolse treinmachinist......hahahaha
ga zo door en neem goed je rust en voeding.
ziet er afgetraint uit op de foto.
 
Side raises... Kan je die ook kant voor kant doen ipv met twee armen tegelijk?
 
Ik moet en zal vandaag mi-ni-maal 17,5 per kant squatten en als m'n rug okee voelt zelfs 20 proberen (ja, ik kom pas net kijken). Ik weet dat ik 't kan en toch vind ik het een k*toefening om bij te verzwaren. Nah ja, het ergste wat er kan gebeuren is dat ik genadeloos achterover kiep.
 
Gaat al heel goed hoor! Talent heb je al. Doorzetting ook!

Succes er nog mee
 
Week 3, dag 1.

Squats (los) 3x15 met 50 kg. vandaag 55
Lunges 15-12-10 met 4-5-6 kg
Legpress 15-12-10 met 100-110-120 kg

Chestpress / 15-12-10 met 27,5-30-32,5 vandaag 15x35/8x45/10x40
Bench Press (smith) 15-12-10 met 7,5-10,12,5

Shoulder Press / 15-12-10 met 5-7,5-7,5
Side Raises 3x12 met 3-4-4 vandaag 5-5-5

Lat Pulley Back 15-12-10 met 20-25-30 vandaag 25-30-35
" " Front 15-12-10 met 20-25-30 vandaag 25-30-35

Triceps cable pushdown / 15-12-10 met 7,5-10-15
Dumbbell triceps kickbacks 3x12 met 5

Biceps cable curl / 15-12-10 met 7,5-10-10
Dumbbell hammer curls 3x12 met 5 of 6 vandaag met 7
Biceps dumbbell curls vandaag 3x12 met 9 kg.
 
Ziet er goed uit, maar je vetpercentage is wel wat lager dan 23. Ik gok op 14% ofzo (misschien zelfs minder)
 
Back
Naar boven