AndroidHealthClinic

Peiling Webshop Live Chat..

Webshop Live Chat

  • Vervelend! Maar toch blijf ik op de website..

  • Vervelend! Ik zoek ergens anders wel!

  • Handig! Ik gebruik het vaak!

  • Handig! Maar nog nooit gebruikt..

  • Ik besteed er geen aandacht aan.


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Lork

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
4.272
Waardering
404
Lengte
1m78
Massa
99kg
Iedereen kent wel de "live chat op een webshop", je bent rustig aan het rondzoeken en als het wat langer duurt komt er een popup met de melding 'Kan ik u helpen?'
Ik vind het heel vervelend en blijf dan meestal ook niet lang.

Het feit dat ze u in de gaten houden eventueel wachtend op een vraag... :army:
Een beetje als de ogen van een verkoopmedewerker die in je rug branden.
 
Iedereen kent wel de "live chat op een webshop", je bent rustig aan het rondzoeken en als het wat langer duurt komt er een popup met de melding 'Kan ik u helpen?'
Ik vind het heel vervelend en blijf dan meestal ook niet lang.

Het feit dat ze u in de gaten houden eventueel wachtend op een vraag... :army:
Een beetje als de ogen van een verkoopmedewerker die in je rug branden.
Kan ik u helpen?
 
Als je je om zulke dingen druk maakt moet je wel een kut leven hebben zeg.
 
Aanbieden van illegale middelen. We geven een promotie weg: 3 waarschuwingspunten voor de prijs van 2, bent u daarin geïnteresseerd?
Momentje, ik ben nog bezig met de andere klant, kom zo bij u.
Zal niet lang meer duren.
Bedankt voor u begrip.
 
Kwam laatst een winkel binnen riep iemand "goedemiddag"

Ik vind het heel vervelend en blijf dan meestal ook niet lang.

Het feit dat ze u in de gaten houden eventueel wachtend op een vraag... :army:
Een beetje als de ogen van een verkoopmedewerker die in je rug branden.
 
Daarvoor heb je toch adblock
 
Goedendag, welkom terug in dit topic.
Hoop dat je geen notificaties binnenkrijgt bij nieuwe berichten in dit topic.
 
Kwam laatst een winkel binnen riep iemand "goedemiddag"

Ik vind het heel vervelend en blijf dan meestal ook niet lang.

Het feit dat ze u in de gaten houden eventueel wachtend op een vraag... :army:
Een beetje als de ogen van een verkoopmedewerker die in je rug branden.
Zeg zelf altijd als ik een winkel binnenkom met harde stem gedag. Maak je een andere indruk dan stilletjes een winkel binnensluipen. Denk ook met korting enzo je dan wat betere positie hebt.


Waarvan akte

Live chat in een webshop gewoon wegklikken die onzin
 
"Waarvan akte" is populair de laatste dagen.

Ik kom geen winkel binnen met de gedachte een goede positie te moeten krijgen op korting. Maar ik ben dan ook maar een simpele boerenlul.
 
Veel sterkte in deze, voor jou, moeilijke tijden.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Veel sterkte in deze, voor jou, moeilijke tijden.


giphy.gif
 
Het feit dat ze u in de gaten houden eventueel wachtend op een vraag...

Denk je nu echt dat iemand ( een medewerker ) hele dagen op zijn / haar site zit om vervolgens een timer bij te houden en daarna een vraag te stellen .
Zoiets heten gewoon bots met een script erachter dat als men een x aantal minuten op de site is dat men zich meld .
 
Vind de optie 'handig, maar nog nooit gebruikt' wel interessant :)
 
  • Like
Waarderingen: LM
/care negeren tenzij je ze nodig hebt, niet anders dan in een winkel toch?
 
Het is het forum niet meer van vroeger he..
 
Back
Naar boven