MuscleMeat

Website bouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lobstar

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2007
Berichten
1.964
Waardering
79
Soms heb je in de gaten dat je ouder aan het worden bent, bvb als je stapavonden niet later dan 01.00 uur worden en je daar ook je best voor hebt gedaan.
Zo ook tijdens mijn studie (ben aan het afronden) die ik ben begonnen toen ik 24 jaar was (nu 28) en merkte dat de MS DOS 5.1 kennismakingslesjes op de HAVO(waar niemand in mij klas van had gehoord) niet toereikend waren.
Tuurlijk een beetje i-net en Word maar heb toen toch maar mij ECDL diploma(European Computer Drivers Licence) gehaalt om toch met wat meer uit de voeten te kunnen.
Heel tof, maar nu hoor ik links en rechts dat zelfs kinderen van 10 een eigen website kunnen bouwen!!!

Welke programma's zijn hiervoor te gebruiken en zijn die te downloaden?

Ik had iets gehoord van Dreamcatcher, kan dit kloppen?
 
Adobe Dreamweaver + Photoshop voor de designers meestal.

Frontpage :windup: :kots:

Geeft mij maar een goede text editor/IDE daar kan ik meer mee. :D
 
Soms heb je in de gaten dat je ouder aan het worden bent, bvb als je stapavonden niet later dan 01.00 uur worden en je daar ook je best voor hebt gedaan.
Zo ook tijdens mijn studie (ben aan het afronden) die ik ben begonnen toen ik 24 jaar was (nu 28) en merkte dat de MS DOS 5.1 kennismakingslesjes op de HAVO(waar niemand in mij klas van had gehoord) niet toereikend waren.
Tuurlijk een beetje i-net en Word maar heb toen toch maar mij ECDL diploma(European Computer Drivers Licence) gehaalt om toch met wat meer uit de voeten te kunnen.
Heel tof, maar nu hoor ik links en rechts dat zelfs kinderen van 10 een eigen website kunnen bouwen!!!

Welke programma's zijn hiervoor te gebruiken en zijn die te downloaden?

Ik had iets gehoord van Dreamcatcher, kan dit kloppen?
Ik heb mijzelf eens sites leren maken toen ik m'n voet had gebroken, was toen een 12 jaar ofzo.
Dus zoals de meesten aangeven kom je al een heel eind met dreamweaver en photoshop, ik gebruikte ook flash MX. In een korte tijd kan je zeker al aardig wat doen
 
Kladblok + photoshop

Dreamweaver verdoet codes.


Cursus HTML - Inleiding een mooie cursus voor je (onderaan). Leer dit goed uit je kop, en dan vooral het stuk over tables succes! :thumb: :D
 
Heb vorig jaar op school Homesite geleerd maar hoor van iedereen dar Dreamweaver en Flash veel beter zijn; ik ken ze alleen niet.
 
Als je echt serieus ermee bezig wil .... dreamweaver + fireworks + evt. flash

maar je die sites die die 10 jarigen maken die kun je gewoon templatje downen en dan kun je alles heel makkelijk aanpassen enzo.

dus hoef je geen html/php te typen maar alleen maar wat te klikken en je hebt een website
 
Back
Naar boven