AndroidHealthClinic

Website maken.

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Ik ben bezig met een project voor school, dat is dus een website maken, nou heb ik een klein probleem, Ik heb een bg gemaakt met photoshop, en de resolutie van de BG is 1024x786 , maar dan ziet de achtergrond van de website alleen goed uit op 1024x786, en niet op bv 800x600 of 1280x1024 ( wat ik gebruik )..?

Weet iemand hoe je ( het liefs in Dreamweaver mx ) afbeeldingen auto. kan laten uitstrekken?

In DW (erg chill proggie trouwens) moet je die bg dus als achtergrond van je tabel zetten en de waardes van je tabel in % invoeren (bijvoorbeeld 75%), want dan zal die tabel , op welke resolutie dan ook, altijd maar 75% van je browserwindow in nemen.

An_G zei:
In DW (erg chill proggie trouwens) moet je die bg dus als achtergrond van je tabel zetten en de waardes van je tabel in % invoeren (bijvoorbeeld 75%), want dan zal die tabel , op welke resolutie dan ook, altijd maar 75% van je browserwindow in nemen.

ja, maar dan zie je niet de gehele BG.. want die is op 1024 gemaakt.

Nee, maar je hebt soms zo van die zinloze opmerkingen

Waarom edit je hem niet in PS voor 800*600?

...omdat hij em op alle verschillende resoluties goed wil hebben.

Je kan in html een bg niet autosizen aan de resolutie. Je kan em wel bijv laten overlopen in een egale kleur oid en dan een hele grote resolutie nemen. Dit kost echter wel allemaal veel laadtijd door de hoge resolutie van het plaatje...

Kan je niet eens het plaatje posten zodat we er naar kunnen kijken?

@CQ: behave :)

Idd..
Gewoon op 800*600 maken, en voor de hogere resoluties opvullen met een andere bg.. in kleur overlopend ofzo..

DJNRG83 zei:
Idd..
Gewoon op 800*600 maken, en voor de hogere resoluties opvullen met een andere bg.. in kleur overlopend ofzo..

hmm, dan zal ik dat wel is proberen.

Site krijgen jullie pas te zien als het af is :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven