AndroidHealthClinic

Wedden dat ik het kan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stahmixson

dutchhighlander.nl
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
9.579
Waardering
133
Lengte
1m95
Massa
138kg
Voor het nieuwe televisieprogramma “Wedden dat ik het kan!” zoeken wij nog leuk en enthousiast publiek. Het programma zal gepresenteerd worden door Jeroen van der Boom en zal vanaf zaterdag 22 oktober 2011 wekelijks te zien zijn op SBS6. “Wedden dat ik het kan!” is een spannende gameshow waarin het draait om mentale, fysieke, bizarre, rare of grappige weddenschappen.

We hebben voor aankomende dinsdag 25 oktober een weddenschap staan waarbij sterke jongen mannen auto’s zullen gaan flippen in een bepaalde tijd.

Dit is een spectaculaire weddenschap en denk ik voor jullie een erg interessante uitdaging om te zien.

Daarom is het ons een genoegen om jullie uit te nodigen om bij deze opname in studio Baarn aanwezig te zijn!

Wij hebben nog gratis zitplaatsen op:

Dinsdag middag 13:00: 25 oktober 2011

Lijkt dit je leuk? Stuur dan snel jouw gegevens en die van alle mensen die ook willen komen.
onderstaande gegevens mailen naar: weddendatikhetkan@masmedia.tv

- naam
- leeftijd (minimumleeftijd is twaalf jaar)
- emailadres
- woonplaats
- telefoonnummer
- opnamedatum

Voor vragen of opmerkingen zijn wij te bereiken op 035-5288872

Met vriendeljike groet,

Stanley Schrurs
Masmedia

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 09:22 ----------

misschien een beetje laat...........;)
 
en dan mijn mooie, zeg maar... hele mooie biceps scheuren zeker?:mad:

o het is alleen kijken:)

domme, domme skinnie!! te vlug gelezen whuahhahahaaaaaaaaa
 
Laatst bewerkt:
We hebben voor aankomende dinsdag 25 oktober een weddenschap staan waarbij sterke jongen mannen auto’s zullen gaan flippen in een bepaalde tijd.

Wie zijn deze jonge sterke mannen die eraan meedoen?
 
ik hoorde iets van afgescheurde biceps?.,, weet iemand hier meer over?
 
Wedden dat ik mijn biceps afscheuren kan..? :eek:
 
Ja ik hoorde ook iets dat dit al opgenomen is ofzo en dat iemand z'n bicep heeft afgescheurd. wie waren het eigenlijk?
 
er staat vanmiddag, dus lijkt me sterk dat het al is opgenomen...

weet het verder ook niet, dit bericht stond in mijn gastenboek op mijn website...
 
er staat vanmiddag, dus lijkt me sterk dat het al is opgenomen...

weet het verder ook niet, dit bericht stond in mijn gastenboek op mijn website...

Ok, maar je weet ook niet wie er mee doen?
 
nope..... lijkt me iets voor Kelvin de Ruiter ;)
 
Ik had me ook aanmeld maar ze vonden het blijkbaar niet interessant dat een dame een band van 250 kg kan omgooien :P oops Sanne poste dit onder mikes account
 
Tja, als het nou een lekker wijf was.... :trollface:
 
Ik had me ook aanmeld maar ze vonden het blijkbaar niet interessant dat een dame een band van 250 kg kan omgooien :P oops Sanne poste dit onder mikes account

Sanne, ik vind het WEL interessant, boycotten die handel!
 
:roflol strike
 
Dan hadden ze beter jou kunnen vragen omdat je het lichaam van een meisje hebt, maar je bent niet sterk genoeg :trollface:

Tja, beide hebben we geen tieten dat klopt, maar jij hebt toch echt wat meer dat vrouwen vet wat ik mis.

En zwak? Ik til meer als jou, dus als ik bij de vrouwen pl mee kan doen. IM GONNA BE A HERO! :D
 
Killy word graag overpowered door vrouwen.
Waarschijnlijk nog liever door mannen, maar hij neemt het zoals het komt natuurlijk.
Hij ligt nu waarschijnlijk met een gag-ball in zijn mond aan zijn derde beentje te trekken. :D
:trollface:
 
Killy word graag overpowered door vrouwen.
Waarschijnlijk nog liever door mannen, maar hij neemt het zoals het komt natuurlijk.
Hij ligt nu waarschijnlijk met een gag-ball in zijn mond aan zijn derde beentje te trekken. :D
:trollface:

je kent me bijna beter dan mijn eigen vader :doggy::doggy::doggy::hornyna::hornyna::hornyna::doggy::doggy::doggy:
 
Back
Naar boven