MuscleMeat

Weddenschap van 2000 euro. Moet 15 kilo afvallen!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bussyman1985

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
22
Waardering
0
Ik ben 187 weeg 115 kilo en moet nog 15 kilo afvallen in 6 weken anders ben ik 2000 euro kwijt.

Heb een hoog bf 23%

Heb tot twee jaar geleden serieuze krachttraining gedaan.
Was toen echt sterk en had een mooi gebulkt lichaam.

Nu na 2 jaar is het een slappe zooi.

Ter motivatie 2000 euro gepint en aan collega gegeven.
Nu moet ik nog 15 kilo afvallen.
Wil dit gaan bereiken door alleen krachttraining en een scherp dieet met veeel eiwitten.

Dit omdat als ik nu alleen cardio zou gaan doen ik makkelijk 15 kilo kwijtraak maar mijn lichaam er nog niet aantoonbaar uitziet.



Mijn doel is om een gewicht te gaan halen van 95 met 8 % vet en dan schoon te gan bulken.




Ik eet niet op een tijdschema maar wel elke dag zoiezo een aantal dingen.

2 shake's met brinta, 500 gram magere kwark, 4 eitjes, blikje tonijn, 100 kalkoen filet, 250 gram kip, appel, banaan, tomaat, 5 snede droog bruinbrood, 3 amp fatburners energysers, 7 bcaa's, 6 amino, 2 visolie, 3 zma, 1 animalpack.


Ik eet wat ik voel, eet dit alles in 8 keer op dus vetverbranding blijft hoog en heb geen extreme honger.

Nog tips kwa training en voeding?
 
stop maar met eten en sport elke dag 2 uur, want 15 kilo in 6 weken afvallen is niet gezond.
 
Waarom zou je nu perse al je spiermassa vast willen houden?
15 kg puur vet in 6 weken ga je niet redden hoor.

Kg per week zou te doen zijn. Plus een kg of 2-3 vocht afdrijven ook, maar dan houd het op in 6 weken.

Zou gewoon vanaf nu elke dag 2 uur cardio doen en 30 min kracht training. En kijken waar ik op uitkom:)
 
2000 euro :eek:

Dat zou ik ook is moeten doen alleen dan met doel 15kg in een bepaalde tijd eraan, misschien dat ik dan eindelijk is flink ga groeien :P
 
haha, weg 2000 eu, of weg normaal leven voor 6weken
 
makkelijkste 2000 die ik ooit heb verdient :D
 
Haha bedankt voor jullie handigge tips, denk idd dat er niet veel zinnigge tips te geven zijn.

Maar ik weet zeker dat 15 kilo geen probleem hoeft te zijn idd gewoon elke dag 2 uur cardio dan lukt het in 4 weken ook wel, heb dan alleen idd geen normaal leven.

Maar ik hou wel van extreem!!

Was weer een impuls toen ik hem dat toezegde maar ben wel een man van me woord dus meteen gepint.

Idd niet een van mijn slimste zetten in dit leven maar ik red het wel.

En zoniet ja jammer dan wat is nou helemaal 2000 euri in een mensenleven.
 
Dat wordt een crashdieetje, als je die 2000 terug wil. Je dacht toch niet echt dat je 15kg vet kon verliezen in 6 weken? Daar ga je heel wat spiermassa kwijtraken.
 
Haha bedankt voor jullie handigge tips, denk idd dat er niet veel zinnigge tips te geven zijn.

Maar ik weet zeker dat 15 kilo geen probleem hoeft te zijn idd gewoon elke dag 2 uur cardio dan lukt het in 4 weken ook wel, heb dan alleen idd geen normaal leven.

Maar ik hou wel van extreem!!

Was weer een impuls toen ik hem dat toezegde maar ben wel een man van me woord dus meteen gepint.

Idd niet een van mijn slimste zetten in dit leven maar ik red het wel.

En zoniet ja jammer dan wat is nou helemaal 2000 euri in een mensenleven.

3 keer het maandloon van de meeste van de internethelden hier? :D
 
Nee 15 kilo vet verliezen dat zou er niet inzitten dat besef ik wel.

Maar was meer een wanhoopspoging om ooit die sportschool van binnen te zien.

Ben nu weer zo gemotiveerd als wat. alleen jammer van die weddenschap die ervoor zorgt dat ik ook spieren ga verliezen.
 
Domme weddenschap dan.:p
 
Kei en kei hard werken met cardio icm dieet !!

GEEN KT erbij doen want iedere spier die groter wordt is ook weer gewicht :D

en BTW ,... heb je je al gewogen waar de andere deelnemer vd weddenschap bij was ? als dat niet zo is pak je vlak vóór het weegmoment 4L water ( niet meer je wilt geen intoxicatie ) zo zul je 4kg zwaarder wegen wat je daarna weer uitplast ,.... op deze mannier zou je dus nog maar 11kg hoeven ;)
 
Kijk daar heb ik nog eens wat aan, maar nee ik heb gewoon gezegd dat ik onder do 100 moet wegen

Dus dat zit er niet in, maar toch bedankt
 
Leuke motivatie.

Alleen niet heel gezond.
 
Laat even weten of het gelukt is.. :thumbs:
 
begin maar alvast met niets meer te eten.
vooral geen krachttraining doen, en veel cardio

succ6 met het verliezen van vet/vocht+spier in de komende 6 weken.


"doel is om een gewicht te gaan halen van 95 met 8 % vet "

Plus erg onrealistisch jou doel !
 
8% - 95 kilo is niet mijn eerste doel maar het doel alvorens ik ga bulken.

Had het niet helemaal goed uitgelegd, maar dat is mijn doel.

Gr
 
Ja kan ook gewoon water cutten de laatste twee dagen, als je dat goed aanpakt kan je met jouw gewicht behoorlijk wat kilo's kwijtraken. Ik snap dat dit niet is wat je wil, maar als het nodig is om die 200 terug te krijgen zou ik het zeker doen. Succes iig!
 
veel trainen en weinigen eten, alleen dan schiet je lichaam in overlevings stand en zal je waarchijnlijk mee spieren en levend weefsel gaan verbranden dan vest

1 kg vet is ongeveer 7777kcal

7777kcalX15kg=116655kcal / 43 dagen = 2721 kcals verbranden per dag wat je dus niet gaat lukken

dat is dan wel volgens de rekensommetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven