Fitness Seller

Weddenschappen

Bezoekers in dit topic

M@rsel

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
8.645
Waardering
11
Een vriend van mij zou wel 'eventjes' een pakje roomboter van 500gram opeten als hij een kratje bier kreeg. Met volle moed begon hij, maar halverwege kapte hij er maar mee :D

Wat is de raarste, leukste, vieste weddenschap die jij ooit hebt gezien of aan meegedaan hebt?
 
Hahaha, oh men ik ging ooit eens uitstappen, en na het stappen(we waren HE-LE-MAAL ZAT) toen zei ik voor de lol, dat ik ze 10 euro gaf ieder, als 1 ging pissen, en dan moest de ander alles oplikken van de grond :D

Helaas het kostte me 20 pleuros :mad:
 
2 liter water ad fundum op een feestje tijdens de cut :D
 
Ja ook zoiets, kerel uitgedaacht voor 1000 Bfr om in glas te pissen en volledig op te zuipen ... heeft me 1000 Bfr gekost :mad::D
 
Ik heb geen zulke uitzinnige dingen gedaan als iemands pis drinken ofzo. Maar hier zijn mijn 2 raarste weddenschappen:

Gewed met een vriend om overdag in het ijskoude water van de plaatselijke rivier aan skinny dipping te doen. ik zou 25 euro krijgen als ik het deed. ik deed het dan ook, maar ik wou niet alleen in het water, dus heb ik er nog iemand in meegesleurd. Winst gedeeld, 12.5 euro en een ervaring rijker.

Dan nog een weddenschap waa we in de rij stonden te wachten om op de Vampire te gaan in Six Flags, voldoende volk dus. Zo wedden we dat diegene die de trainingsbroek van één die mee was in onze bende durfde af te trekken in de wachtrij 10 euro zou krijgen. Ik probeerde eerst, maar hij draaide zich net om. Dan probeerde een vriend het. Hij had 10 euro bij gewonnen en ook een schop in zijn ballen door de broekloze kerel.
 
MonsterGirl zei:
Ik heb geen zulke uitzinnige dingen gedaan als iemands pis drinken ofzo. Maar hier zijn mijn 2 raarste weddenschappen:

Gewed met een vriend om overdag in het ijskoude water van de plaatselijke rivier aan skinny dipping te doen. ik zou 25 euro krijgen als ik het deed. ik deed het dan ook, maar ik wou niet alleen in het water, dus heb ik er nog iemand in meegesleurd. Winst gedeeld, 12.5 euro en een ervaring rijker.

Dan nog een weddenschap waa we in de rij stonden te wachten om op de Vampire te gaan in Six Flags, voldoende volk dus. Zo wedden we dat diegene die de trainingsbroek van één die mee was in onze bende durfde af te trekken in de wachtrij 10 euro zou krijgen. Ik probeerde eerst, maar hij draaide zich net om. Dan probeerde een vriend het. Hij had 10 euro bij gewonnen en ook een schop in zijn ballen door de broekloze kerel.

damn dat was nogal koud water hé ms, nog merci voor die 12,5 euro :cool:
j/k dries :p :p :p

/me heeft nog geen weddenschappen aangedaan :(
 
MonsterGirl zei:
Toch, gaan naaktzwemmen met MonsterStrenght? ;):D
Ja tuurlijk, ik en roxxe zijn goeie "vrienden" :D

roxxe zei:
damn dat was nogal koud water hé ms, nog merci voor die 12,5 euro :cool:
j/k dries :p :p :p
Ja viel wel mee, 4°C dacht ik? :D
 
ik heb ooit gekotst in een bakje

toen iemand zij om het op te eten/drinken

heb ik het gewoon gedaan

niet voor het geld maar voor respect
 
koetje zei:
ik heb ooit gekotst in een bakje

toen iemand zij om het op te eten/drinken

heb ik het gewoon gedaan

niet voor het geld maar voor respect

sick mind, denk je nou werkelijk dat je respect krijgt als je kots op eet ?
 
Wedden doe ik niet. 9 van de 10 schooiers betalen toch niet als het er op aan komt..
 
Een weddenschap voor de eer. Wasabi snuiven. Eens maar nooit meer! Wasabi is dat groene ongelovelijk hete japanse sausje (niet eens te vergelijken met sambal).
 
CitizenDildo zei:
het is Koetje, that explains a lot
:D

hmm.. een hoop gemist hier merk ik wel
 
er was eens een meneer die ons altijd nariep van 'vechten jongens '

het was echt een sukkel en wij waren nog jong .

toen hebben we met 2man voor de fun in zijn brievenbus gepist
en daarna nog ieder een pakje sigaretten gekregen
 
KaLe zei:
Een weddenschap voor de eer. Wasabi snuiven. Eens maar nooit meer! Wasabi is dat groene ongelovelijk hete japanse sausje (niet eens te vergelijken met sambal).


heeft er ook eentje JackAss The Movie gezien hoor..
 
koetje zei:
ik heb ooit gekotst in een bakje

toen iemand zij om het op te eten/drinken

heb ik het gewoon gedaan

niet voor het geld maar voor respect
:eek: Jij bent echt een rare gast weetje
 
Wel eens een eetlepel completa gegeten voor 25 gulden. Makkelijkst verdiende geld ooit.
(En topless in de auto gereden, maar dat was om de eer :D)
 
CitizenDildo zei:
heeft er ook eentje JackAss The Movie gezien hoor..

ja klopt! We dachten.. als Steve het kan, kunnen wij het ook!
 
Back
Naar boven