AndroidHealthClinic

Weddenschappen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

uh een gast die ik ken op een party, bij een boerderij. ging over de lsoot springen voor 5 euro. hij haalde t van de stenen in t gras, maar hij moest ook terug. van t gras omhoog naar de stenen.

EN DAT haalde hij no way...


dus was ie in t water gevallen, echt kapot gelachen.
****ing nat en portomonnee ook!
 
M@rsel zei:
Een vriend van mij zou wel 'eventjes' een pakje roomboter van 500gram opeten als hij een kratje bier kreeg. Met volle moed begon hij, maar halverwege kapte hij er maar mee :D

Wat is de raarste, leukste, vieste weddenschap die jij ooit hebt gezien of aan meegedaan hebt?
haha, damn...dat is ongeveer 4200 kcal. :eek:
 
frankrijk op en neer fietsen in één week samen met een kameraad, veel weddenschappen voor de eer om gehad.
 
builderB zei:
frankrijk op en neer fietsen in één week samen met een kameraad, veel weddenschappen voor de eer om gehad.

Gelukt? :eek:
 
MonsterStrength zei:
Hmm overwegen als bulkvoer :D

kijk jij nou maar uit met die extreme hoeveelheden :D
 
MonsterStrength zei:

yepz :D

precies 7 dagen over gedaan.
we sporten toen totaal niet, conditie van 0, kettingrokers, één avond zuipen ertussen... (wat je de volgende ochtend op de fiets dus zwaar moet bekopen)maar wat een zadelpijn....

Edoch, een ervaring om nooit te vergeten. Met z'n tween op pad, 1 racefiets en 1 sportfiets van 20 jaar oud, rugzak en fietstassen, tentje dr in: peddelen maar. De ochtend dat we vertrokken even een reisverzekering afgesloten en na 15 km dan toch maar een landkaart gekocht. Iedere avond bij mensen aanbellen of we de tent in hun tuin mochten opzetten, prachtig :D

ong 750 km totaal.
 
voor een broodje kebab ben ik afgelopen winter halfnaakt van mn huis naar de stad gefietst. (en het motregende ook)
 
Zieke dingen doen jullie zeg ???

Pis en kots drinken :eek:
 
Ja zeker wel een stel gekken.
 
Back
Naar boven