AndroidHealthClinic

wederom europees kampioen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
Pieter heeft dus de eerste plaats behaald in de europese kampioenschappen van het WPC.

SQ : 205kg
BE : 137,5kg
DL : 235kg
TOT : 577,5kg en dit voor een Europees record :D

ik heb mijn bak palm dubbel en dik verdient :D
 
gefeliciteerd! :thumb:
 
gefeliciteerd spike :thumb:
 
ja ik niet, Pieter, zit hier op't board onder Pieter009. ik heb hem 15 weken op een schema laten trainen dat ik voor hem had opgesteld. dit dan ter voorbereiding op het europees schema. toen het schema voltooid was stond hij opnieuw op topnivea, en is vandaar verder gegaan wat heeft geleid tot de volgende persoonlijke records voor hem en de titel :D

i like to be a trainer :D coachen is wel fijner vind ik :p
 
Maar dan nog de nodige lof naar jouw toe Spike.:thumb:
en Pieter natuurlijk gefeliciteerd!
 
btw pieter, ge hebt tevens het europees minimum behaald voor in de IPF :D (minimum bij de junioren voor europees is 577.5)

wat denk je nu, goed genoeg om met de europese mee te doen volgend jaar ? :D
 
Puike prestatie van jullie beiden!
He spike, je begint de knepen van het vak goed onder de knie te hebben! Iemand begeleiden die het meent is een zwaare verantwoordelijkheid niet!
 
Damn maar 65kg en 1.71m en dan zulke gewichten doen ??? Super prestatie Pieter !! Erg knap !!
 
Originally posted by SQUAT
Puike prestatie van jullie beiden!
He spike, je begint de knepen van het vak goed onder de knie te hebben! Iemand begeleiden die het meent is een zwaare verantwoordelijkheid niet!

dat wel... maar als hij wil, zou ik graag wat verderdoen tijdens het off-season dan. ik heb al zo'n paar ideetjes klaarstaan.
 
Originally posted by Spike
btw pieter, ge hebt tevens het europees minimum behaald voor in de IPF :D (minimum bij de junioren voor europees is 577.5)

wat denk je nu, goed genoeg om met de europese mee te doen volgend jaar ? :D


Awel, ben blij om te horen dat ik mijn mimimum bij de IPF heb gehoffen maar ik heb nu nog geen ambities om bij de IPF te heffen.

Wat is het mimimum voor het WK eigenlijk?
 
592.5kg in uw klasse in de -67.5 kg

Europees record in die klasse: 765kg
 
Back
Naar boven