XXL Nutrition

Wedstrijd-coach gezocht! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bubba123

Novice
Lid geworden
7 apr 2016
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m63
Massa
60kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie, en wellicht kunnen jullie mij verder helpen!
Ik zal eerst even wat over mijzelf vertellen;

Ik ben een vrouw van 30 jaar, en ben zelf personal trainer, en doe momenteel de PT course van Menno Henselman. Hij heeft een hele nieuwe kijk op trainen en voeding. Dit botst ontzettend met de werkwijze van de meeste PT'ers.
Ik ben namelijk op zoek naar een coach die mij maandelijks kan vertellen of ik goed 'ga', dmv een shapecheck, en mij kan vertellen waar ik aan moet werken en of ik harder moet gaan cutten of op de goede weg ben. Echt de bevestiging.
Dit betekend dat ik zelf mijn voeding en trainingen wil gaan verzorgen (via de Menno-manier), het probleem zit hem er dus in dat ik geen wedstrijd ervaring heb.
Het zou dus fijn zijn als ik een coach kan vinden die mij hiermee kan helpen!!

Mijn wedstrijd is gepland in oktober, de bodyfitness-klasse!

Bedankt alvast voor alle tips!
 
Welke regio?

Contest shape kan je ook beter laten doen door iemand die het vaker heeft gedaan.
 
Welke regio?

Contest shape kan je ook beter laten doen door iemand die het vaker heeft gedaan.

Bedankt voor je bericht! Ik woon zelf in de Achterhoek, maar voor een shake-check ben ik best bereid om door heel NL te crossen...
De meeste PT'ers die wedstrijdbegeleiding aanbieden verkopen liever het totaalpakket, dus ben benieuwd of er coaches zijn die zoiets wel aanbieden!
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie, en wellicht kunnen jullie mij verder helpen!
Ik zal eerst even wat over mijzelf vertellen;

Ik ben een vrouw van 30 jaar, en ben zelf personal trainer, en doe momenteel de PT course van Menno Henselman. Hij heeft een hele nieuwe kijk op trainen en voeding. Dit botst ontzettend met de werkwijze van de meeste PT'ers.
Ik ben namelijk op zoek naar een coach die mij maandelijks kan vertellen of ik goed 'ga', dmv een shapecheck, en mij kan vertellen waar ik aan moet werken en of ik harder moet gaan cutten of op de goede weg ben. Echt de bevestiging.
Dit betekend dat ik zelf mijn voeding en trainingen wil gaan verzorgen (via de Menno-manier), het probleem zit hem er dus in dat ik geen wedstrijd ervaring heb.
Het zou dus fijn zijn als ik een coach kan vinden die mij hiermee kan helpen!!

Mijn wedstrijd is gepland in oktober, de bodyfitness-klasse!

Bedankt alvast voor alle tips!

Hey,

Zoek een coach die ook jouw visie ondersteunt qua trainen en eten.
Michael cervino, guy droog, victor mooren, richard bell. Dat zijn zo even een paar waar je wel wat aan zou kunnen hebben.
 
Jeffrey Suijkerbuijk is een van de beste! Zit alleen wel in Rotterdam.
 
Bedankt voor de reacties! Ik heb inmiddels een coach gevonden die bij mijn stijl past; Richard Bell.

Bedankt nogmaals!
 
Back
Naar boven