AndroidHealthClinic

Wedstrijd coach gezocht!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TomR

Novice
Lid geworden
14 dec 2017
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
87kg
Vetpercentage
7%
Beste allen,

Na in de steek gelaten te zijn door mijn huidige coach, zoek ik een goede ervaren bodybuilding coach in de omgeving Breda (Noord-Brabant). Moet ook poseerlessen bieden!

Kent iemand een goede coach?

Hartelijk dank!
 
Beste allen,

Na in de steek gelaten te zijn door mijn huidige coach, zoek ik een goede ervaren bodybuilding coach in de omgeving Breda (Noord-Brabant). Moet ook poseerlessen bieden!

Kent iemand een goede coach?

Hartelijk dank!

Wesley Vissers
 
Zit zelf in Nijmegen Wijchen.
Voor begeleiding
Mocht je interesse hebben stuur maar Bp
 
Zit zelf in Nijmegen Wijchen.
Voor begeleiding
Mocht je interesse hebben stuur maar Bp

Met alle respect, maar kom op...je hebt toch zelf ook geen ervaring met gear etc? Heb je al atleten on stage gezet?
 
Met alle respect, maar kom op...je hebt toch zelf ook geen ervaring met gear etc? Heb je al atleten on stage gezet?
Als hij gear advies wil moet je zeker niet bij mij zijn, zet al jaar of 3 atleten on stage dus dat scheeld
 
Als hij gear advies wil moet je zeker niet bij mij zijn, zet al jaar of 3 atleten on stage dus dat scheeld

zoals wie? allemaal naturals? welk niveau, wat zijn de resultaten?
 
:popcorn:

"Natty atleten" en hun natty volgers, goed voer voor DBB
 
Ik woon ook in Breda, maar ga naar Rotterdam voor coaching, Fox Gym, Maarten Vos.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ook niet voor taallessen
anigif_sub-buzz-4377-1468851331-2.gif
 
Laat die man lekker, who cares wat voor niveau hij op 't podium zet.
 
Met alle respect, maar hij heeft zelf wel een top natty prestatie geleverd. Daarmee zeg ik overigens niets over zijn coaching, daar kan ik niet over oordelen.
 
Back
Naar boven