XXL Nutrition

Wedstrijd coach gezocht!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met alle respect, maar hij heeft zelf wel een top natty prestatie geleverd. Daarmee zeg ik overigens niets over zijn coaching, daar kan ik niet over oordelen.


zeker een hele goede prestatie ,maar vergeet niet dat bodybuilding en het hele wedstrijdgebeuren niet zoveel voorstelt ,nog net niet marginaal,

bridge is qua sport ,het aantal deelnemers en niveau bijvoorbeeld wel 1000 keer groter,

zelfs bij het sportvissen is de concurrentie groter en het prijzengeld hoger :roflol:
 
Laatst bewerkt:
zeker een hele goede prestatie ,maar vergeet niet dat bodybuilding en het hele wedstrijdgebeuren niet zoveel voorstelt ,nog net niet marginaal,

bridge is qua sport ,het aantal deelnemers en niveau bijvoorbeeld wel 1000 keer groter,

zelfs bij het sportvissen is de concurrentie groter en het prijzengeld hoger :roflol:
Mijn neef is professioneel bridger. Bij de jeugd is hij Wereldkampioen geweest mijn zijn bridgepartner. Nu speelt hij betaalde competitie (eredivisie zeg maar) en om de paar weken zit hij wel ergens in het buitenland. Dan weer China, dan weer VS, dan weer Zuid-Amerika, dan weer ergens in Europa. Alles wordt betaald en vet luxe. Laatst zat hij aan het Formule-1 Circuit van Monaco. Hij verdient meer dan ik, met 4-5 x per week bridgen en de rest van de dag een beetje films kijken, gamen, sightseeing, weet ik veel wat. Maar wel respect, want bridgen is echt vet lastig en je moet een supergoed geheugen hebben en kunnen analyseren.
 
Back
Naar boven