AndroidHealthClinic

Gestopt Wedstrijd cut log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

tetterpopko

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
1.182
Waardering
363
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Beste dbb leden,


Aangezien ik toch al bezig ben met cutten en dit mij behoorlijk wat extra motivatie geeft heb ik besloten om mee te doen aan de famous dbb foto contest. Daarbij ben ik van plan om eind september voor 4/5 maanden naar Cura te gaan om daar te werken. Daar wil ik natuurlijk wel als shredded cunt rondlopen. Ik wil zien hoe diep ik nog kan gaan tot 31 juli aangezien er nog behoorlijk wat af kan. Nu weet ik al wel dat ik niet de grootste ben van de contest en dat zal ik ook niet worden voor 31 juli maar hopelijk weet ik de leden te verassing met een bijzondere transformatie waardoor ik niet als laatste eindig maar uiteindelijk doe ik toch mee voor mezelf.

Huidige stats:
183cm
18%
89kg

Ik train nu ongeveer 4-5 jaar, zou het eigenlijk niet eens precies weten. Tussendoor heb ik het voor elkaar gekregen om m'n schouder uit de kom te krijgen tijdens dumbells pressen. Vervolgens bijna 2 jaar gewoon kut aan het trainen geweest ivm een onstabiele schouder. Nu kan ik bijna weer een jaar optimaal trainen en tegenwoordig gaat het allemaal wel lekker.

Om te cutten moet ik rond de 2000 cals zitten met het liefst wat cardio. Waar ik vooral op moet gaan letten is dat ik in de weekenden mezelf niet volledig laat gaan. Daarbij heb ik besloten om deadlifts uit mijn programma te gooien, vrij vaak heb ik gewoon last van m'n rug de dag erna. Mogelijk komt dit ook door de combinatie dat ik 45 uur per week op een kloten stoel zit op stage. Gelukkig is dit over 1 maand ook afgelopen. Verder hanteer ik een IF dieet. Dit bevalt mij prima en ik kan gerust 16/18 uur zonder eten.

Foto's zal ik asap gaan plaatsen om een duidelijk eind resultaat neer te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Succes man!
 
In ofcourse! Goodluck man.
Ben benieuwd tot waar je gaat komen.

Gebruikte je verder nog supps?
 
In ofcourse! Goodluck man.
Ben benieuwd tot waar je gaat komen.

Gebruikte je verder nog supps?

Zo nu en dan een shake alleen heb ik op dit moment een hele vieze dus gebruik ik het niet vaak.

Verder creatine alleen vergeet ik dit te vaak te nemen.
 
Zo nu en dan een shake alleen heb ik op dit moment een hele vieze dus gebruik ik het niet vaak.

Verder creatine alleen vergeet ik dit te vaak te nemen.
In het weekend zelfde probleem met crea.
Door de week een pot op mn bureau en pak gewoon dagelijks.

Die shakes zijn wel handig vind ik altijd om eiwit lekker hoog te houden, zeker in de cut.
Wat voor smaak is dat dan?
 
In het weekend zelfde probleem met crea.
Door de week een pot op mn bureau en pak gewoon dagelijks.

Die shakes zijn wel handig vind ik altijd om eiwit lekker hoog te houden, zeker in de cut.
Wat voor smaak is dat dan?

Vanille maar van het merk mammoth. Ik was in een spontane bui en kocht een pot bij de gym want ik had verder niks meer. Dommm.
Weekenden vergeet ik ook altijd omdat ik mijn pot crea op m'n kamer heb staan en in het weekend vaak bij mn ouders ben.
 
In, ben benieuwd!
 
In, succes! Leuk iemand met hetzelfde motivatie als ik:D
 
Succes dikke!

Woon je in Groningen?
 
Allicht over twee week weer eens in het noorden kijken ;)
 
Begin pics voor het startpunt ? :cool:
 
Vanille maar van het merk mammoth. Ik was in een spontane bui en kocht een pot bij de gym want ik had verder niks meer. Dommm.
Weekenden vergeet ik ook altijd omdat ik mijn pot crea op m'n kamer heb staan en in het weekend vaak bij mn ouders ben.
Als je zo'n torentje voor poeders koopt kun je daar voor een aantal dagen je crea in doen en kun je zo in je tas mee naar huis nemen. Zo doe ik het altijd als ik paar dagen van huis ben en geen zin heb om met potten te slepen. In trouwens!
 
Gisteren goeie training gehad

Flat db press
Warmup setjes tot 32kg
34kg dumbell was spoorloos dus maar direct naar 36kg gegaan.
36kgx8
36kgx7 best zwaar spul
36kgx7
34kgx8
34kgx8

Shoulder press in the smither
4x10 gewicht oplopend per set

Incline bb press
3x10 60kg

Laterall raises
Elk setje een drop setje
Beginnnd bij 16kg
Eindigend bij 7kg

Cable fly's
4x12/15 lekker

Skull crushers
30kg stang
4x8

Tricep rope pushdowns
4x???? Gewoon brute pomp gepakt

20 minuten cardio
Gelukkig zag ik dat jw net het fed up artikel geplaatst had dus ben il die tijdens cardio gaan lezen en de tijd was zo voorbij!

Ik geef deze training7 reeten.
 
Wij willen squats zien. :trollface:
 
Wij willen squats zien. :trollface:

Hahahah okay Bas ik geloof je dat ik vanmiddag squats ga doen.

Als ik een nieuwe fiets heb

En als ik niet kapot ben van de 10km lopen naar stage en terug







Grapjuhhh ik ga gewoon dikke skwaaats doen geen gemier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven