Fitness Seller

Gestopt Wedstrijd cut log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt heel bizar dat jouw onderhoud zo laag ligt inderdaad. Ik blijf mij erover verbazen.
Track je met MFP?

Moet je meer neuken

Vriedin gvd 3 weken niet gezien. :o
 
Hoezo is dit logisch?
Want sinds het topic van JW dacht ik eig dat als je bij zo'n sessie 200 kcal zou verbranden je dus net zo goed 200 kcals minder kan eten.
Dit gebruik ik altijd als excuus om geen cardio te doen:p
Maaaaar, nog minder eten, eten is leven. :(
 
FYL.. Hoe kan je onderhoud zo laag zijn dan...
Mijne was 3150 met 4x per week kracht en 1,5 dag staand werk.

Ik heb echt geen idee en het is ook best frustrerend als je mensen zoals Basma hebt die haast een koe per dag moeten eten om aan te komen.
 
Echt heel bizar dat jouw onderhoud zo laag ligt inderdaad. Ik blijf mij erover verbazen.
Track je met MFP?



Vriedin gvd 3 weken niet gezien. :o

Yep alles gaat in MFP.
 
Gisteren rug en legs tren

Assisted pull ups
5x10/15 beginnend zonder assistance vervolgens steeds een beetje meer.
Merk nu ik al bijna 10kg kwijt ben de pull ups wel steeds beter en beter gaan.

Cable rows
4x10/12 blijft mijn fav

Lat pull downs
66kg stack
3x10

DB rows
46kgx10
4 setjes
nice.

Shrugs
4x10/12 random gewicht

Zittend op het uiteinde van een bankje met een rechte stang achterlangs voor achterkant schouders.
Klinkt zeer verwarrend en ruk maar wat een pomp hiermee zeg pfohhhhhhh

Skwaaats

stangx25 ofzo
50kgx20
60kgx15
70kgx10
90kgx8
100kgx5 ruk
100kgx4 ruk
100kgx4 slecht

Leg extensions random gewicht erop gepleurd. Gewoon wat goed voelde en in dit geval was dat 125kg en meer kon er ook niet op.
4x10/12 drop setjes bij de laatste

hamstring curls licht gewicht geconcentreerd op de hammies. Hammies lopen namelijk achter op de quads.
4x10/12

10 minuten cardio op de crosstrainer.

Ik geef deze tren 6 reeten want skwaats waren ruk.
 
Maaaaar, nog minder eten, eten is leven. :(

Ja stimmt maar ik verkies 1 boterham pindakaas skippen boven een half uur cardio :D
Maarja Tetterpopko mag dan helemaal niks meer eten....

Gisteren rug en legs tren

Assisted pull ups
5x10/15 beginnend zonder assistance vervolgens steeds een beetje meer.
Merk nu ik al bijna 10kg kwijt ben de pull ups wel steeds beter en beter gaan.

Cable rows
4x10/12 blijft mijn fav

Lat pull downs
66kg stack
3x10

DB rows
46kgx10
4 setjes
nice.

Shrugs
4x10/12 random gewicht

Zittend op het uiteinde van een bankje met een rechte stang achterlangs voor achterkant schouders.
Klinkt zeer verwarrend en ruk maar wat een pomp hiermee zeg pfohhhhhhh

Skwaaats

stangx25 ofzo
50kgx20
60kgx15
70kgx10
90kgx8
100kgx5 ruk
100kgx4 ruk
100kgx4 slecht

Leg extensions random gewicht erop gepleurd. Gewoon wat goed voelde en in dit geval was dat 125kg en meer kon er ook niet op.
4x10/12 drop setjes bij de laatste

hamstring curls licht gewicht geconcentreerd op de hammies. Hammies lopen namelijk achter op de quads.
4x10/12

10 minuten cardio op de crosstrainer.

Ik geef deze tren 6 reeten want skwaats waren ruk.

Toch echt wel prima training hoor.
Je bent wel cuttende natuurlijk.
Ook nice die pull up gains.
Nu nog doorzetten tijdens de bulk :p
 
Yup gewoon lekkere rustige cardio. HIIT doe ik het liefst in vorm van touwtje springen. Helaas woon ik over 2 week bij m'n ouders en helemaal niet meer in de stad. Hoe is het gisteren afgelopen met je band trouwens?
Bij random 2 huizen aangebeld om een pomp te lenen en zo fietsend thuis gekomen. Thuis nog band geplakt. Is tot nu toe nog goed. Binnenkort even anti glas banden kopen
 
Waarom niet beginnen met benen?
 
Bij random 2 huizen aangebeld om een pomp te lenen en zo fietsend thuis gekomen. Thuis nog band geplakt. Is tot nu toe nog goed. Binnenkort even anti glas banden kopen

Geen nieuwe binnenband nodig dus? Hoe duur zijn die anti glas bandjes? Vast aardig prijzig
 
Geen nieuwe binnenband nodig dus? Hoe duur zijn die anti glas bandjes? Vast aardig prijzig
Nog niet nee. Anti lek banden zijn 15-16 eu als je even snel op internet zoekt.
 
Benen en rug zijn de 2 grootste en belangrijkste spiergroepen.

Die verdienen allebei veel aandacht ;)

Helaas kan ik niet beide tegelijk trainen. Tenzij jij een idee hebt voor een trainingsschema. Ik sta altijd open voor advies en tips namelijk.
 
Wat is je training schema nu dan?
 
Wat is je training schema nu dan?

Geen vast schema. Vaak is het borst schouders triceps, rug achterkant schouders benen en biceps. Vervolgens dag rust en overnieuw.
 
De laatste week echt alleen maar chaos en geen tijd gehad voor dbb. Wel paar trainingen gedaan ofcourse.

Vanaf vandaag begint mijn zomervakantie die in teken zal staan van shredded worden.
 
De laatste week echt alleen maar chaos en geen tijd gehad voor dbb. Wel paar trainingen gedaan ofcourse.

Vanaf vandaag begint mijn zomervakantie die in teken zal staan van shredded worden.

No probz. Heb je een wekelijks gewichtsverlies goal?
Meer tijd betekende bij mij niet altijd meer dedication maar als ik het bij jou zo hoor dus wel!
Goed bezig.
 
No probz. Heb je een wekelijks gewichtsverlies goal?
Meer tijd betekende bij mij niet altijd meer dedication maar als ik het bij jou zo hoor dus wel!
Goed bezig.

Vanmorgen op 88kg dus geen gewichtsverlies gehad.
Ik heb er wel vertrouwen in. In m'n huis in Groningen had ik een hele negatieve kijk op alles omdat ik er niet meer wilde wonen en me nooit ergens toe kon zetten.

Nu bij m'n ouders is die motivatie er wel gewoon. Ook weer lekker trainen bij de gym waar het allemaal begon en veel maatjes van me trainen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven