XXL Nutrition

Gestopt Wedstrijd cut log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van wat je kunt zien op de foto ziet het er goed uit!

Thanks maar denk dat het voornamelijk komt doordat ik net even een goede dag had en de spieren goed vol zaten en het licht perfect was
 
Dikke traps.
 
Leggggssssss

Skwaaats
60kgx15
60kgx12
90kgx8
110kgx6
120kgx3
120kgx3
90kgx8

hex bar squats
60kgx15
80kgx12
100kgx10
110kgx10
Deze heeft me helemaal gesloopt zo na die skwaaaats maar goed we leven nog

leg extensions
hele stack
4x10
laatste drop setje
wankel beentjes na dit zeg pfohhh

liggend hammy curls
30kg stack
4x15

calf raises
65kg stack
4x15 noiceeee ja

leg press
weet gewicht niet meer wel steeds zwaarder gegaan tot ik max 8 reps kon
4x15/8

20 minuten crosstrainer 250 cals verbrand

trainde weer met twee maatjes die veel sterker op de bench zijn maar met benen slacht ik hun af dus dit was ook wel es leuk voor mij.

Ik geef deze tren 7 reeten.


Morgen rug en borst training zie er al naar uit
 
wat maakt die hex bar squat lichter dan normale squats? of zijn die minder diep?
 
wat maakt die hex bar squat lichter dan normale squats? of zijn die minder diep?

Naja het is niet zozeer een squat maar eigenlijk een deadlift maar door hem anders uit te voeren dan normaal voel je em volledig in je benen.
Eigenlijk is het ook geen squat maar gewoon een deadlift.
Zeer toffe stang hij is nu sinds een week in de gym en ik weet nu al dat ik er enorm goeie progressie door ga maken.
 
Kiltie, hoeist nou gaan de trainingen nog volgens plan?
 
Kiltie, hoeist nou gaan de trainingen nog volgens plan?

Gaat lekker!

Sinds gisteren werk ik als afbraamer van ontluchters die net gegoten zijn. Ksta dus de hele dag te slijpen en te schuren met zware shit.
Eigenlijk geen tijd gehad voor DBB aangezien ik bijna niet meer achter een pc zit en ik het op telefoon maar ruk vind.
Eten is de laatste tijd wel beetje crappie maar denk dat door dit werk ik de aankomende tijd goed kan zakken in gewicht en vet %.

Kzal proberen wat meer te gaan loggen aangezien ik nu weer een beetje ritme in mn leven heb xxxxxxxxxxx
 
en doe jij nog wel mee in de contest?:)
 
Waar ben jij dan jongu?! :o
 
Wat ben ik teleurgesteld in mezelf. Dit hele topic links laten liggen en met cutten is ook niet veel bijzonders gebeurd.

Helaas was de timing ook niet allemaal optimaal. Eind september ga ik voor 4 maand naar cura en wil dan er zo goed mogelijk bij staan.

Werk tegenwoordig bijna 60 uur per week en gewoon geen motivatie meer om nog te gaan loggen.

Mij kan men van de fotowedstrijd lijst schrappen.
Vind het ook triest van mezelf dat ik niet gewoon heb doorgezet maar goed wie weet volgend jaar.

Ik zal proberen mij. Oude log weer bij te gaan houden met updates over trainingen en mn gewicht including pics.
 
Wat ben ik teleurgesteld in mezelf. Dit hele topic links laten liggen en met cutten is ook niet veel bijzonders gebeurd.

Helaas was de timing ook niet allemaal optimaal. Eind september ga ik voor 4 maand naar cura en wil dan er zo goed mogelijk bij staan.

Werk tegenwoordig bijna 60 uur per week en gewoon geen motivatie meer om nog te gaan loggen.

Mij kan men van de fotowedstrijd lijst schrappen.
Vind het ook triest van mezelf dat ik niet gewoon heb doorgezet maar goed wie weet volgend jaar.

Ik zal proberen mij. Oude log weer bij te gaan houden met updates over trainingen en mn gewicht including pics.
Jammer! Met 60 uur per week werken zou ik er ook niet zo'n zin in hebben tho. Zou zelf ook liever pieken op vakantie:D
 
jammer bro..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven