Fitness Seller

Wedstrijd dag

Bezoekers in dit topic

Gast 1737

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
1.113
Waardering
2.991
Lengte
1m65
Hallo iedereen,
Ik ga deelnemen aan SNFC bodyfitness. Dit is m'n 1ste keer

Maar hoe ziet nou zo een wedstrijd dag eruit!?

Ervaringen,meningen, tips alles welkom!
 
Aanmelden, wegen, lig plekje zoeken, tannen/haar/make up

Voor de rest beetje liggen, eten, socializen totdat je op gaat. Best saai eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Aanmelden, wegen, lig plekje zoeken, tannen/haar/make up

Voor de rest beetje liggen, eten, socializen en totdat je op gaat. Best saai eigenlijk.


Oh echt? Van andere hoor ik dat het heel spannend is.. en dat het een hele dag kan duren voor alleer je aan de beurt bent
 
Oh echt? Van andere hoor ik dat het heel spannend is.. en dat het een hele dag kan duren voor alleer je aan de beurt bent

Als je spannend vind om heel de dag op een matje te liggen dan is het heel spannend.

Tuurlijk ben je wat zenuwachtig, maar er gebeurd eigenlijk niet veel backstage.

Wanneer is die wedstrijd?
 
Als je spannend vind om heel de dag op een matje te liggen dan is het heel spannend.

Tuurlijk ben je wat zenuwachtig, maar er gebeurd eigenlijk niet veel backstage.

Wanneer is die wedstrijd?

14 juni 2020
 
's Ochtends vroeg op een lading pannenkoeken met stroop (en bacon) naar binnenwerken. Aanmelden, wegen en evt. meten (ligt aan de klasse). Vervolgens krijg je tanning. Matje en kussen mee, pantoffels aan en de halve dag met de benen omhoog liggen wachten en zorgen dat je je tanning niet verneukt. Boekje mee om wat te lezen, beetje ouwehoeren. Koelboxje mee vond ik wel handig voor eten/drinken voor zover je nog wat eet/drinkt. Voor je opgaat opmaken en evt. inolieën, beetje oppompen en dan in die paar minuten op het podium zorgen dat je routine top gaat.
 
Klinkt totaal niet leuk om eerlijk te zijn.
Ik vond de shoot al erg vermoeiend, en daar had ik dan nog rust tussen de poses, het is iig veel zwaarder dan ik dacht en al zeker als je dan zolang moet wachten nog.
 
Ik vond de shoot al erg vermoeiend, en daar had ik dan nog rust tussen de poses, het is iig veel zwaarder dan ik dacht en al zeker als je dan zolang moet wachten nog.
Vooral het lange wachten lijkt mij niet leuk.
 
's Ochtends vroeg op een lading pannenkoeken met stroop (en bacon) naar binnenwerken. Aanmelden, wegen en evt. meten (ligt aan de klasse). Vervolgens krijg je tanning. Matje en kussen mee, pantoffels aan en de halve dag met de benen omhoog liggen wachten en zorgen dat je je tanning niet verneukt. Boekje mee om wat te lezen, beetje ouwehoeren. Koelboxje mee vond ik wel handig voor eten/drinken voor zover je nog wat eet/drinkt. Voor je opgaat opmaken en evt. inolieën, beetje oppompen en dan in die paar minuten op het podium zorgen dat je routine top gaat.

Heel saai lijkt me haha Maja, komt goed! Koelbox ga ik zeker meenemen !! Goed idee
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven