Fitness Seller

Wedstrijd droog

Bezoekers in dit topic

Kent

Novice
Lid geworden
7 aug 2021
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
65kg
Vetpercentage
15%
Hallo,
Ik heb een vraag in verband met, hoe krijg ik mijn abs wedstrijd droog?
Ik ben nog geen wedstrijd deelnemer en wat ik ooit misschien wel zou willen proberen is een keer staan op zo een fitness model wedstrijd want voor zo iets heb ik nog wat mijn lichaam betreft. In andere bodybuilding categorie heb ik totaal geen lichaam voor.

Dus dat laatste paar cm rond het navel onderste stuk van abdominus rectus. Dat wil niet af, ik let op voeding, ik train regelmatig mijn buik spieren zijn goed ontwikkeld en zichtbaar, bovenkant midden, zijkanten en nergens anders heb ik las van dat laatste vet laag zoals dat onderste stukje van buikspieren plaat.

Help aub.
 

Bijlagen

IMG_20210821_113510.jpg IMG_20210821_113648.jpg IMG_20210821_113554.jpg IMG_20210821_113820.jpg
Je hebt overtollig vel.
 
Minder eten
 
  • Like
Waarderingen: Kent
Ik eet al niet zo overdreven veel, en ik weeg maar 65 kg als ik nog minder ga eten dan....?
 
Ik eet al niet zo overdreven veel, en ik weeg maar 65 kg als ik nog minder ga eten dan....?
Of het verstandig is is een tweede. Zou mezelf nooit zo uithongeren en voor ongeveer 5% vetpercentage gaan op 65 kg. Maar als je dat wil zul je of minder moeten eten dan je onderhoud of wat cardio toevoegen om je onderhoud te verhogen.
 
  • Like
Waarderingen: Kent
Dankjewel voor je reactie, is zeker een nuttige reactie
 
Grootste probleem is overtollige huid en strieae. Was je vooheen een een fatty en snel afgevallen?
 
  • Like
Waarderingen: Kent
Nee voorheen was ik niet overdreven dik, ik ben wel in een jaar 8 tot 10 cm rond om mijn buik in omvang gezakt. Zeer gelijkelijk dus nog geen een cm per maand. Maar toch hou ik wel degelijk wat uitgezakte huid over met ook nog wat aan vetweefsel. En ik ben al 52 jaar oud misschien speelt dat ook wat roll
 
Vanuit gezondheidsoogpunt kun je op je 52ste beter niet wedstrijd droog willen staan. Niet naturel in ieder geval. Blijft niks over van je hormoonhuishouding. Als je nog niet in een penopauze zit kom je er zo wel in.
 
Ha, dat is interesant opmerking, in verband met wedstrijd droog zijn, wel zeker waardevol. Ik ben inderdaad naturel, zo erg naturel dat ik niet eens een proteïne shake aan het gebruiken ben. Dus alles uit gewoon voeding want massa en zwaar zijn is voor mijn niet belangrijk.

Gelukkig heb ik nog geen tekens van penopauze, in tegenstelling hoe droger ik word hoe meer actief i word. Maar ik zal wel opletten en rekening mee houden. Bedankt voor die waarschuwing.

Toch zou ik graag een keer staan op de podium als niet als echte bodybuilder, dan in zo brede kotre broek hahaha.
Al vast bedankt,
 
Nee voorheen was ik niet overdreven dik, ik ben wel in een jaar 8 tot 10 cm rond om mijn buik in omvang gezakt. Zeer gelijkelijk dus nog geen een cm per maand. Maar toch hou ik wel degelijk wat uitgezakte huid over met ook nog wat aan vetweefsel. En ik ben al 52 jaar oud misschien speelt dat ook wat roll
Wordt zelf morgen 51, denk niet dat je hier nog veel aan kan doen qua dieet.
 
  • Like
Waarderingen: Kent
Ok,
Misschien dat ik wat meer mijn dagelijkse eten ga verspreiden door de dag. Ik ga wel nog door.
 
Die losse huid is iets wat je denk ik nog moeilijk weg krijgt op die leeftijd. En het wordt alleen maar meer zichtbaar als je nog dieper gaat cutten. Zou me eerst eens goed gaan verdiepen in wat de jury graag wil zien in de categorie die jij noemt en of die losse huid een probleem is. Kan me ook voorstellen dat ze iets meer massa willen dan 65 kg op 1.79m.
 
  • Like
Waarderingen: Kent
Ook best nuttig opmerkin in verband met het losse huid. Categorie is fitness model. Ik hoop dat niet veel kilo's bij moeten.
 
Ook best nuttig opmerkin in verband met het losse huid. Categorie is fitness model. Ik hoop dat niet veel kilo's bij moeten.
Ik denkt dat met een volledige foto hier wel enkelen met genoeg ervaring posten om eerlijk te zeggen of je in die categorie tot recht komt.
 
  • Like
Waarderingen: Kent
Je hebt gelijk volledig foto zou meer inzicht geven. Ik kan wel waarschijnlijk mee doen in zwakste categorie van fitness model denk ik,
 
Ik denkt dat met een volledige foto hier wel enkelen met genoeg ervaring posten om eerlijk te zeggen of je in die categorie tot recht komt.
Ik ben zelf niet zo bekend met de categorie fitness model. Als je 52 bent zul je bij een wedstrijd toch al snel bij de 'masters' meedoen en over het algemeen is dat een niveau om niet over naar huis te schrijven dus dan lijkt het me ook niet heel lastig om daar een beetje in mee te komen.
 
Back
Naar boven