AndroidHealthClinic

Wedstrijd kalender 2015

Bezoekers in dit topic

Wengstertje

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
NL Classic BB
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
5.309
Waardering
7.557
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
10%
Hoii DDBers,

Hierbij de (voorlopige)wedstrijd agenda voor 2015.

Deze wil ik graag blijven updaten met de deelnemers die vanuit hier meedoen.

Leuk om zo elkaar een beetje te kunnen volgen en elkaar op wedstrijden herkennen/eventueel mede DBBers aanmoedigen etc etc.

Laat even een berichtje achter in dit topic of PM ,zodat het aangepast kan worden op deze lijst





22 Maart Juliette Bergmann Cup (C) info en inschrijven nbbfinfo@gmail.com
-tildo
-dikkertjedap Classic

28 maart Open Limburgse kampioenschappen (C) info en inschrijven TBA



19 april Open Rotterdamse Kampioenschappen (B) info en inschrijven nbbfinfo@gmail.com


26 april Nederlandse kampioenschappen (A) info en inschijven nbbfinfo@gmail.com



4-5 oktober Enercup 2015 (C) info en inschrijven www.enercup.nl
-brian0206



11 oktober Open (C) wedstrijd in Tiel info en inschijven TBA


25 oktober Atlas Cup (C) info en inschrijven Atlas - Atlas cup www.atlascup.nl
-Fredbodybuilder (50+)


1 November Open NK (YBF) info: www.yourbodyfederation.net


November TBA Ironman & Ironmaiden (B) info en inschrijven lionabergmann@gmail.com


November TBA Juliete Bergmann Grand Prix van Nederland (A open) info en inschrijven nbbfinfo@gmail.com


December TBA Flexcup 2015 (D/C) info en inschrijven FlexCup | De wedstrijd voor beginners
-Wengstertje Classic
-KF079
-Fredbodybuilder (50+)
-brian0206 (misschien)
 
Laatst bewerkt:
Flexcup 2015 wordt mijn eerste wedstrijd, kijk er naar uit!
 
Flexcup 2015 wordt mijn eerste wedstrijd, kijk er naar uit!

mooi heb je erbij gezet ;) succes man lekker aan het bulken? en heb je ook een begeleider of doe je alles op je eigen kennis?
 
26 april NK
 
ik doe 22 maart mee
 
mooi heb je erbij gezet ;) succes man lekker aan het bulken? en heb je ook een begeleider of doe je alles op je eigen kennis?

Op dit moment doe ik alles op eigen kennis, zit nu eigenlijk in een cut ben pas 1 jaar serieus bezig en was een beetje doorgeslagen met bulken wat resulteerde in een vetpercentage van 16%:o Nu bezig om naar 8% te cutten om een goed beeld te krijgen over hoe de verhoudingen nou precies zijn en vanuit daar lean bulken.

Ga wel een begeleider zoeken zo'n 4-5 maanden voor de wedstrijd! Veel succes komend weekend!
 
Op dit moment doe ik alles op eigen kennis, zit nu eigenlijk in een cut ben pas 1 jaar serieus bezig en was een beetje doorgeslagen met bulken wat resulteerde in een vetpercentage van 16%:o Nu bezig om naar 8% te cutten om een goed beeld te krijgen over hoe de verhoudingen nou precies zijn en vanuit daar lean bulken.

Ga wel een begeleider zoeken zo'n 4-5 maanden voor de wedstrijd! Veel succes komend weekend!

thnx man en verstandig ;)
 
geen idee nog welke, maar wil er wel een in oktober 2015 meedoen. moest er maar eens van komen..
 
geen idee nog welke, maar wil er wel een in oktober 2015 meedoen. moest er maar eens van komen..

JBC in maart? lekker dichtbij en doe zelf dan ook mee:)

okt is de enercup
 
JBC in maart? lekker dichtbij en doe zelf dan ook mee:)

okt is de enercup

okt heb je 3 wedstrijden allen C dus niet alleen de ener :P
 

Had niet verwacht dat je me serieus zou nemen vandaar.
Maar ben wel serieus aan het overwegen om wedstrijd te draaien in 2015. Plannen zijn nog niet concreet en moet nog eerst goede begeleiding zoeken.
 
JBC in maart? lekker dichtbij en doe zelf dan ook mee:)

okt is de enercup

Ik vind maart/april te vroeg. maar wie weet. ben nu nog aan het bouwen, maar blijf wel het hele jaar door in shape.
 
Ik vind maart/april te vroeg. maar wie weet. ben nu nog aan het bouwen, maar blijf wel het hele jaar door in shape.

ik heb hetzelfde met de open Rotterdamse is 10 min fietsen van me huis :P moet me dan wel als B nog kwalificeren maar vind dat ook te vroeg na de flex, wil als B dan wel een paar kg meer massa hebben.
 
Atlas is niet op 24 oktober maar op zondag 25 oktober. Website hiervoor is: www.atlascup.nl

Ik zal dan zeker aanwezig zijn, alleen niet als deelnemer..
 
2015 wil ik ook een wedstrijd pakken alleen zit met mijn studie en werk dus ben er nog niet uit welke.
Doel is jbc of olk en anders enercup vervolgens op basis van de plaatsing evt ironman (klasse map)
 
Back
Naar boven