AndroidHealthClinic

Gestopt Wedstrijd log van een skinny fat ecto ginger cunt

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
yes niet opgeven met finish in zicht. Dan maar nog ff gay weights verplaatsen.
 
Niet opgeven dude. Een ginger gaat door tot het fucking eind! C'mon! :wl:
 
Ga nog wel door met shredden, maar het is echt tijd om full powerlift te gaan want de manier waarop ik nu train houdt niet over. Als de main lifts niet goed gaan, haal ik geen enkele voldoening uit de rest.

Voor de administratie:
Maandag Upper Body
Paused Bench 5x95 5x95 5x95
Pull ups Woedeaanval omdat dipping belt weg. Voor uni studenten is het te moelijk om shit normaal op te ruimen, ongefuckingloofelijk fsadjkjklfad$#%R*#)*%#)

Dinsdag Lower Body
Paused Squat 5x127,5 5x127,5 5x127,5
Sumo Deadlift singles tot 185 hard 1x195 1x205 3x150 speed 3x150 speed 3x150 speed
Front Squat 5x85 5x85 5x85
Romanian Deadlift 8x110 8x110 8x110
Calf Raise 10x80 10x80 10x80
Hypers 5x50 5x50 5x50

Lekkere train verdomme. Hier nog een verkapte kijk-mij-lelijke-schoenen-hebben pic:

WP_20150909_00_09_32_Pro.jpg
 
Mooie dl nog man
Sowieso in cut volume omlaag en focus op compounds
Helemaal als natty

Let's go!!
 
Mooie dl nog man Sowieso in cut volume omlaag en focus op compounds Helemaal als natty Let's go!!

True, heb de laatste tijd teveel volume gedaan.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Heeft het volgende zin? Zit vanaf vandaag low/no carb, vanavond en donderdag depletion workout doen en dan vrijdag hoog in carbs, diezelfde avond pomptraining en dan foto's? Vetpercentage zal tussen de 13 en 14 zitten.

Allemaal niet ideaal, o.a. omdat er normaal nog een hele laaddag tussen het piekmoment zit maar ik heb me wat verkeken hehe. Maar denk dat het in mijn geval allemaal niet zoveel uitmaakt vanwege het hogere vetpercentage. Ga die shit ook gewoon to the max pompen, inclusief benen want van separatie is toch geen sprake. Dan maar zo buff mogelijk zien over te komen denk ik?

Thoughts anyone?
 
Depleten/laden heeft alleen zin als je vp laag genoeg is imo.

Dus ook geen depletion training.

Donderdag rust en vrijdag inderdaad fullbody waarbij je alles goed oppompt (als je vrijdag pics gaat schieten)
 
Depleten/laden heeft alleen zin als je vp laag genoeg is imo.

Dus ook geen depletion training.

Donderdag rust en vrijdag inderdaad fullbody waarbij je alles goed oppompt (als je vrijdag pics gaat schieten)

Jup, vrijdag pics. Nog in dubio of ik morgen, na 2 low/no carb dagen, 's ochtends alweer m'n normale koolhydraten zal eten of 's avonds pas in m'n preworkout meal voor de pomptraining. Heb gisteren nog wel een soort van depletion workout gedaan voor upper body. Vandaag rust.

Ben echt zwaar unaware in deze materie lol ik zie wel wat ervan komt. Best wel interessant.
 
Foto's maken gisteren was een monsterlijke faal. Stond er 's ochtends voor mijn doen prima bij en keek wel uit naar de avond. Belichting op de aanvankelijke locatie bleek ter plekke echter te kut voor woorden en met de zelfontspanner eenvoudig wat foto's te kunnen schieten bleek ook een illusie. Uiteindelijk andere locatie en met andere camera dacht ik toch geslaagd te zijn, maar ik ontdek nu dat door het gebrek aan licht de kwaliteit van niveau aardappel is.

Tering wat een faal. :roflol: Heb nu 1 lat spread die ondanks de halve megapixel zou kunnen voldoen, maar van de rest wordt iedereen alleen maar verdrietig. Misschien kan ik morgen nog wat schieten, maar heb allesbehalve tijd i.v.m. deadline studie.

Kijk nog wel even wat mogelijk is.
 
Klote man.

Anders maar wat selfies thuis in spiegel.

Als je maar de verplichte poses hebt
 
Jammer dat je shoot niet zo ging als gepland.
 
De deadline is verstreken en ik ben er nog niet aan toegekomen nieuwe foto's te maken i.v.m. deadlines voor mijn scriptie, dus ik heb niets verstuurd. Het voelt als een dikke no show, maar dit had ik ook niet verwacht. Heb er nog even aan gedacht de foto's van matige kwaliteit te versturen, maar dat was een belediging geweest voor de rest die wel goede foto's heeft.

Heel veel succes voor de deelnemers die hun shit wel voor elkaar hebben! Stuk voor stuk hele toffe foto's geworden!

Bedankt allen voor de feedback in dit log
 
Das balen.
Maak alsnog je foto's en post ze hier als je tijd hebt! Denk dat je weg naar dit resultaat zeer zeker de moeite waard is om te laten zien!
 
De deadline is verstreken en ik ben er nog niet aan toegekomen nieuwe foto's te maken i.v.m. deadlines voor mijn scriptie, dus ik heb niets verstuurd. Het voelt als een dikke no show, maar dit had ik ook niet verwacht. Heb er nog even aan gedacht de foto's van matige kwaliteit te versturen, maar dat was een belediging geweest voor de rest die wel goede foto's heeft.

Heel veel succes voor de deelnemers die hun shit wel voor elkaar hebben! Stuk voor stuk hele toffe foto's geworden!

Bedankt allen voor de feedback in dit log

Echt balen dude! Ik vind trouwens dat jij je shit ook gewoon voor elkaar hebt! Je hebt goeie progressie geboekt de laatste weken en ik vond je filmpjes echt supertof en daarmee onderscheidde je je van de rest. Eigenlijk jammer dat je alleen beoordeeld wordt op je foto's want er komt veel meer bij kijken (de mate waarin je logt, video's etc).

Maybe next time! :thumbs:
 
Zonde man, je hebt echt wel progressie gemaakt!

Kan je trots op zijn!
 
Jij ook al niet... :( jammer, succes nog.
 
Damn, wat jammer. Ik heb net wat in je log gelezen, en vind dat je door de cynisch/humoristische toon en het underdog gevoel al minstens een eervolle vermelding verdient.
 
Das balen.
Maak alsnog je foto's en post ze hier als je tijd hebt! Denk dat je weg naar dit resultaat zeer zeker de moeite waard is om te laten zien!

Zeker een goed idee. Dit log zal naar ik aanneem gesloten worden, maar dan open ik een nieuwe in de powerlift sectie. Ik ga hoe dan ook door met shredden en als ik (ooit) de 10% bereik ga ik zeker foto's droppen. Misschien is dat wel net ten tijde van de 2016 contest lol.

Jammer brah, volgende keer beter.

Dacht dat ik het ging maken brah :( Ga jij de shreddology voortzetten tot aan de contest van 2016?


Echt balen dude! Ik vind trouwens dat jij je shit ook gewoon voor elkaar hebt! Je hebt goeie progressie geboekt de laatste weken en ik vond je filmpjes echt supertof en daarmee onderscheidde je je van de rest. Eigenlijk jammer dat je alleen beoordeeld wordt op je foto's want er komt veel meer bij kijken (de mate waarin je logt, video's etc).

Maybe next time! :thumbs:

Thanks gozer! Mooie woorden! De filmpjes had ik graag willen doorzetten. Vond dat zelf erg leuk om te doen, om een beetje creatief te zijn en om het video editing enigszins onder de knie te krijgen. In een volle gym kom je echter al snel over als de ultieme aandachtshoer als je jezelf gaat zitten filmen, want het lukt niet altijd dat low profile te doen. Ben niet narcistisch genoeg voor die shit denk ik om daar schijt aan te hebben..

Wat betreft de beoordeling van de foto's begrijp ik 100% wat je zegt, maar tegelijkertijd blijft het discutabel. Het toegewijde loggen, zoals vooral Pillz dat mooi deed, zorgt ervoor dat een contest als deze nou net gaat leven onder de bezoekers en het tot een hoger level trekt. Als niemand zou loggen, zou het ook maar saai zijn. Anderzijds blijft het natuurlijk een foto contest, waarbij het (volgens mij) gaat om het beste fysiek (of de beste foto's, daar ga je al), net zoals op het podium.

Zonde man, je hebt echt wel progressie gemaakt!

Kan je trots op zijn!

Bedankt kerel, mede dankzij jouw herhaaldelijke feedback!

Jij ook al niet... :( jammer, succes nog.

I know, I know.... zeg maar niets.. :no: Thanks, jij ook! Ga je nog door met loggen straks?

Damn, wat jammer. Ik heb net wat in je log gelezen, en vind dat je door de cynisch/humoristische toon en het underdog gevoel al minstens een eervolle vermelding verdient.

Welkom in mijn log :rolleyes: Haha eervolle vermelding, daar teken ik voor!
 
I know, I know.... zeg maar niets.. :no: Thanks, jij ook! Ga je nog door met loggen straks?

Twijfelgeval, sta nu als natural dikkerdje tussen atleten met allemaal <10% BF, heb het precies wel ff gehad nu :o
Even wat rustiger aan doen en 5 oktober vlieg ik er weer in, wss met cleanbulk.
 
Om toch nog een beetje te 'deliveren' en niet 100% verstek te laten gaan, hierbij de enige foto waarop naar mijn idee voldoende te zien is. Deze ben ik eigenlijk nog wel trots op ook. Karma voor wie de ader kan spotten die door mijn bleke ginger cunt huid heen komt. En ik had nog wel een zonnebankje gepakt. :mad: Samen met m'n benen is m'n rug m'n beste/minst slechtste onderdeel. (rear double biceps pose is echter alweer een heel ander verhaal) :(


Lat spread.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven