XXL Nutrition

Gestopt Wedstrijd log van een skinny fat ecto ginger cunt

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om toch nog een beetje te 'deliveren' en niet 100% verstek te laten gaan, hierbij de enige foto waarop naar mijn idee voldoende te zien is. Deze ben ik eigenlijk nog wel trots op ook. Karma voor wie de ader kan spotten die door mijn bleke ginger cunt huid heen komt. En ik had nog wel een zonnebankje gepakt. :mad: Samen met m'n benen is m'n rug m'n beste/minst slechtste onderdeel. (rear double biceps pose is echter alweer een heel ander verhaal) :(




je had gewoon mee moeten doe man fysiek ziet er zeker niet verkeerd uit met een betere belichting was het zeker de moeite geweest.
 
Twijfelgeval, sta nu als natural dikkerdje tussen atleten met allemaal <10% BF, heb het precies wel ff gehad nu :o
Even wat rustiger aan doen en 5 oktober vlieg ik er weer in, wss met cleanbulk.

Ik begrijp het. Toch ben jij degene die de grootste stappen gemaakt heeft. Ik voel me hoe dan ook schuldig dat ik als mede dikkertje ben afgehaakt. Succes anyway!

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

je had gewoon mee moeten doe man fysiek ziet er zeker niet verkeerd uit met een betere belichting was het zeker de moeite geweest.

Thanks. Zeker een leermoment voor een (eventuele) volgende keer om gewoon een shoot te regelen ofzo.
 
Ik begrijp het. Toch ben jij degene die de grootste stappen gemaakt heeft. Ik voel me hoe dan ook schuldig dat ik als mede dikkertje ben afgehaakt. Succes anyway!

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------



Thanks. Zeker een leermoment voor een (eventuele) volgende keer om gewoon een shoot te regelen ofzo.

ja ik heb gewoon mijn zus gevraagd heeft zon spiegelreflex iets is prima een shoot hoeft niet meteen kost je zo 100 euro ofz is wel erg duur vind ik voor zo ff mee te doen. al heb je dan wel echt gaafe foto;s
 
Rug zeker niet verkeerd! En idd, een goede fotograaf regelen is ook een belangrijke factor voor succes. Misschien zijn er wel mensen op een foto academie of zo, die dit ook een goede oefenopdracht vinden?
 
je had gewoon mee moeten doen man!
 
je ziet er in ieder geval goed uit! Foto's kunnen met de juiste belichting veel doen.
Je had er goed tussen gepast!
 
ja ik heb gewoon mijn zus gevraagd heeft zon spiegelreflex iets is prima een shoot hoeft niet meteen kost je zo 100 euro ofz is wel erg duur vind ik voor zo ff mee te doen. al heb je dan wel echt gaafe foto;s

Net zo makkelijk inderdaad. Ken ook wel wat luitjes met spiegelreflexcamera's, maar het leek me fijner het in m'n eentje te doen i.v.m. ongegeneerd kunnen flexen.

Rug zeker niet verkeerd! En idd, een goede fotograaf regelen is ook een belangrijke factor voor succes. Misschien zijn er wel mensen op een foto academie of zo, die dit ook een goede oefenopdracht vinden?

Goeie, wie weet next time!

je had gewoon mee moeten doen man!

Das was ook zeker het plan, maar met zulke schrale 0,0005 megapixel foto's was het een belediging voor de rest geweest. Gewoon stom, heb het op de laatste dag verneukt.

je ziet er in ieder geval goed uit! Foto's kunnen met de juiste belichting veel doen.
Je had er goed tussen gepast!

Thanks, tof om te horen
 
Wie weet, denk dat ik heel volgend jaar ga proberen te bulken
 
Zonde dat je niet meedoet man! Die rug foto is zeker wel bruut, die zware deadlifts zie je er ook goed in terug.
 
Thanks brah
 
Ader is niet moeilijk te vinden bro, je staat behoorlijk droog zo te zien. Goede shape neergezet!
 
Ader is niet moeilijk te vinden bro, je staat behoorlijk droog zo te zien. Goede shape neergezet!

Respect!

Ik heb inmiddels een nieuwe log geopend in de powerlifting sectie. Kom naar me broeders en volg me in mijn weg een versnipperde sterke kut te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven