MuscleMeat

wedstrijd programma 2004

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
wie heeft er een wedstrijd programma voor 2004?
op het net wordt ik er niet echt duidelijk van waar en wanneer.
ik wil graag liefst over wedstrijden in nederland vanaf januari tot april.
hopelijk heeft iemand een goede link.
 
!!BarmaN!! zei:
naturel? kijk dan op site van ybf


wat betekent de afkorting YBF???? ???
en waar staat geshreven dat ik opzoek ben naar een NATUREL wedstrijd?
 
Your Body Federation. Kijk eens op op de website van bodyfactor (www.bodyfactor.nl). Ja, het is een natural wedstrijd...voor zover die nog bestaan (ik bedoel, ik ken mensen die daar niet natural zijn!!). Voordeel is wel dat je op fysiek wordt ingedeeld. Dus je zal nooit als beginner naast een echte gebruiker staan. :thumbs:
 
de eerste paar klassen die komen zijn nog wel naturel maar de laatste klassen zijn grotendeels duidelijk gebruikers geen naturel kan zo verdomt hard op het podium staan.
 
Denk dat de ybf dit jaar enkel het nk naturel weer zal doen. De open club kampioen schappen gingen dit jaar ook niet door.

Als je zag wat voor niveau er in hoogenveen e.d stond was gewoon schrikken. Dit zouden c wedstrijden moeten zijn maar het word gewoon steeds gekker met het niveau...
 
Zwier zei:
Dit zouden c wedstrijden moeten zijn maar het word gewoon steeds gekker met het niveau...

Das waar maar ja wat verwacht je anders?
 
Verwacht niets en kan begrijpen dat alles beter en groter moet dat is in iedere sport.

Denk alleen dat er in nl geen beginners wedstrijden bestaan al doen sommige organisaties hard hun best.

Wedstrijd bodybuilding en anabolica gaan samen dat is de realiteit naturel of niet naturel is na mijn idee enkel een teken van eerder stoppen met bepaalde spullen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven