AndroidHealthClinic

Wedstrijd vragen (vrouw gerelateerd)

Bezoekers in dit topic

iheartfitlife

Cool Novice
Lid geworden
12 apr 2016
Berichten
97
Waardering
27
Lengte
1m63
Massa
59kg
Ik heb een aantal vragen/meningen gevraagd omtrent bikini wedstrijden.

(ik wist niet goed of ik hem in dit forum moest posten of die van wedstrijd en wedstrijdvoorbereiding)

Er zijn 2 dingen die ik mij afvroeg waar de juryleden wel of niet op letten.

1. De bikini. Ik ben me ervan bewust dat je bikini kostuum er niet uit moet zien zoals je die zou dragen naar het strand of zwembad. Maar doen de aantal swaroski stenen op je bikini ertoe bij je punten telling, het lijkt me van niet maar ik zie toch een hoop meiden/vrouwen met een mooie bedekte bikini's met een godsvermogen aan swaroski stenen erop.

2. iets waar god mij blijkbaar bij heeft overgeslagen is een set mooie borsten. Let de jury hierop? Ik weet dat een algehelde fysiek er meer toe doet dan een volle boezem, maar zeg nou eerlijk welke zou jij kiezen?

wat zijn jullie meningen/ervaringen hiermee?
ik wil niet geheel onzeker overkomen, maar ben toch wel benieuwd hoe hier naar gekeken wordt, aangezien je overdonderd wordt door social media met boob jobs.
 
De jury jureert elke keer anders.

Heb veel wedstrijden gezien/bezocht en ene keer won de wat softere, en andere keer de droge atleet.

Je kan er geen touw aan vastknopen.

Zogenaamd hebben ze nu standaard richtlijnen, maar zie nog vaak genoeg vrouwen met een te hoog vp op podium en ook nog hoog eindigen.
 
Mijn ervaring is op beide punten: helaas wel.

Maar geen nood aan de man, ze zijn allebei te fixen. Sowieso is de snit van de bikini ontzettend belangrijk.
Qua bikini maker zou ik aanraden of myviola of diva's fitqwear. De rest maakt namelijk broekjes die als luiers zitten..
De Swarovski stenen kan je er zelf opmaken, het is een hells karwij, maar een vriendin van mij heeft het ook gedaan en zag er super mooi uit.

Voor je borsten: als je je bikini laat maken bij diva's fitwear, kan zij er een soort 8 dubbele vulling in naaien, dan hoef je zelf alleen de bikini heel goed vast te lijmen aan je huid met bikini lijm en lijkt het alsof je net bij de dokter weg komt met een nieuw paar borsten.
 
Of je koopt een paar mooie borsten ;)
 
Helaas wel... Goed antwoord.
 
1. De bikini. Ik ben me ervan bewust dat je bikini kostuum er niet uit moet zien zoals je die zou dragen naar het strand of zwembad. Maar doen de aantal swaroski stenen op je bikini ertoe bij je punten telling, het lijkt me van niet maar ik zie toch een hoop meiden/vrouwen met een mooie bedekte bikini's met een godsvermogen aan swaroski stenen erop.

Je wilt zoveel mogelijk dat je opvalt en dat de jury naar jou kijkt zodat ze weten dat jij de beste moet zijn vandaar dar al die bikin's volgeplakt zijn met swarovski dan glimt alles goed en val je op. (daarom is kleur ook belangrijk is jammer als iedereen een rode bikini in de line up draagt bijv)



2. iets waar god mij blijkbaar bij heeft overgeslagen is een set mooie borsten. Let de jury hierop? Ik weet dat een algehelde fysiek er meer toe doet dan een volle boezem, maar zeg nou eerlijk welke zou jij kiezen?

Ze kijken naar het totaal plaatje eerder naar lichaam dan boezem. heb vrouwen zien winnen met te groote skippieballen (srs) en vrouwen zonder te grote boezem (bijna iedereen op stage die geen ciliconen heeft laten aanmeten heeft hetzelfde probleem als jij heb)
 
Volgend jaar weer een sapcup D of E wellicht? Als je onzeker op het podium staat wordt het sowieso niks..
 
Mijn ervaring is op beide punten: helaas wel.

Maar geen nood aan de man, ze zijn allebei te fixen. Sowieso is de snit van de bikini ontzettend belangrijk.
Qua bikini maker zou ik aanraden of myviola of diva's fitqwear. De rest maakt namelijk broekjes die als luiers zitten..
De Swarovski stenen kan je er zelf opmaken, het is een hells karwij, maar een vriendin van mij heeft het ook gedaan en zag er super mooi uit.

Voor je borsten: als je je bikini laat maken bij diva's fitwear, kan zij er een soort 8 dubbele vulling in naaien, dan hoef je zelf alleen de bikini heel goed vast te lijmen aan je huid met bikini lijm en lijkt het alsof je net bij de dokter weg komt met een nieuw paar borsten.

dankje voor je reactie, diva's fitwear is geen nederlands bedrijf? ik ga denk ik toch voor viola swimwear aangezien ik met haar in levende lijve een afspraak kan maken en kan bespreken hoe ik mijn bikini wil.

Wengstertje: ook bedankt voor je input. ik heb inderdaad genoeg meiden/vrouwen gezien die all natural hebben en er toch goed uitzagen.

Het voordeel van weinig volume hebben is dat ik nooit last heb bij het sporten van 2 stuiterballen en ik heb nooit moeite met een bh kopen.
dusja dat zijn dan weer de voordelen die voor mij zwaarder (lol) wegendan borsten kopen om door de jury geaccepteerd te worden.
 
dankje voor je reactie, diva's fitwear is geen nederlands bedrijf? ik ga denk ik toch voor viola swimwear aangezien ik met haar in levende lijve een afspraak kan maken en kan bespreken hoe ik mijn bikini wil.

Wengstertje: ook bedankt voor je input. ik heb inderdaad genoeg meiden/vrouwen gezien die all natural hebben en er toch goed uitzagen.

Het voordeel van weinig volume hebben is dat ik nooit last heb bij het sporten van 2 stuiterballen en ik heb nooit moeite met een bh kopen.
dusja dat zijn dan weer de voordelen die voor mij zwaarder (lol) wegendan borsten kopen om door de jury geaccepteerd te worden.

Ze zit hier wel in Nederland, kan haar nummer voor je regelen als je wilt. Pm maar.
 
Kan niet missen toch? :dunno:

Anyway je moet Babet Berkhof hebben geloof ik.
 
Kan niet missen toch? :dunno:

Anyway je moet Babet Berkhof hebben geloof ik.

omdat op de website staat dat er vanuit de UK wordt geleverd, dus niet zo'n gekke vraag toch! :dunno:
 
Haha ik weet niet hoeveel bedrijven er zijn met die naam :D
 
Nou 1+1=2 toch? :roflol:
 
Zie ze best vaak in de gym hier bij FoxGym altijd bikini's in elkaar zetten en lijkt altijd erg mooi eruit te zien onstage.
Wel van een extern bedrijfje dacht ik.
 
Back
Naar boven