MuscleMeat

wedstrijden zijn erg belastend vinden jullie ook niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Nou?

Na elke wedstrijd die ik heb gedaan, heb ik altijd een hoop gegeven. resultaat : overbelast en soms blesures..

Jullie ook?

Heb altijd onwijze last van mijn ellebogen na een wedstrijd PL.
Ik heb bij SQ de stang redelijk small beet waardoor het gewicht ook op mijn ellebogen rust.. daardoor heb ik onwijze last van mijn kapsels.. Auw!!

Nu heb ik dat ook en dan erbij nog eens een achillespees en mijn tibialis antirior die een opsodemieter hebben gehad..
Ik loop mank en kan me amper bewegen.. maar heb wel weer de eerste plaats binnen gesleept..
 
Ik heb daar nooit echt last van, enkel wat stijfhijd in mijn onderrug en soms in mijn schouders. Hoeveel heb je gehaald Champ? Ik heb zaterdag 695 gehaald @108.3 kg. ik was er tevreden mee. Dit weekend probeer ik de 700 te halen.

Ik neem dikwijls glucosaminesulfaat dat helbt tegen botpijn, echte waarheid.
 
ja glucosamine gebruikte ik ook.. nu ff niet.

Verder went me lichaam er gelukkig wel aan, want het is minder dan de eerste wedstrijden.

Ik heb een totaal van 717,5 gehaald met 110,2kg
was ik ook tevreden mee.. zeker wel. 5kg meer dan vorige keer is niet mis in 2 maanden.
 
ik heb niet echt blessures van de wedstrijd (gewichtheffen) zelf, maar van de voorbereiding daarvoor.

de 18-5 weken die je traind voor een wedstrijd (meestal 6-5) zijn zo zwaar dat je blessures krijgt.

ik heb al sinds het begin van het jaar een peesontsteking in mijn knie. zolang ik blijf trainen gaat het niet over. ben dus van plan na het belgisch kampioenschap 1 tot 2 weken rust te nemen.
 
Hahaha ja ik ken dat. ik heb 3 jaar een ontsteking aan mijn borstspier pees gehad..

Nu geen last meer van.. maar dat kwam niet door rust :p

Ik heb geen idee hoe de trainings opbouw is van gewichtsheffen. weet wel dat ik Nooooiit zwaar train.
In de training zit ik altijd ongeveer 30kg onder de gewichten die ik verplaats op een wedstrijd.
Daardoor dus geen blesures.

De pijn was deze keer minimaal, maar mijn maat heeft deze week een bankdruk wedstrijd, dus ik moest zijn shirt aantrekken.. en nu heb ik pas pijn in mijn ellebogen :'(
 
ik heb meestal spierpijn in mijn rug, reet en hamstrings. maar daar blijft het bij.

na een wedstrijd heb ik wel erg erg erg veel honger en val ik gemakkelijk in slaap.
 
Back
Naar boven