XXL Nutrition

wedstrijdlog - Diamond Cup (2 bezoekers)

Bezoekers in topic

• Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    25 sep 2017
    Lengte
    1m75
    Massa
    65kg
    Lekker lachwekkend hoe hier neerbuigend wordt gedaan op haar manier van tracken/diëten, terwijl ze er elke keer gewoon resultaat laat zien met bijhorende foto's. 100% accuraat tracken? Als iedereen zijn eigen manier van tracken zo correct was dan zouden er ook meer resultaten kunnen worden voorgelegd, dit blijft dan ook meestal uit op dit forum. Veel cijfertjes en veel theorie met weinig resultaat.
    Waar heb ik neerbuigend gedaan? Ik stelde een vraag omdat ik niet kon volgen waar dat verschil in de nieuwe post vandaan kwam..

• Like
    Waarderingen: BB_

RonReves

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    20 nov 2019
    Lengte
    1m87
    Massa
    100kg
    Vetpercentage
    18%
    Waar heb ik neerbuigend gedaan? Ik stelde een vraag omdat ik niet kon volgen waar dat verschil in de nieuwe post vandaan kwam..
    Dat was goed geobserveerd.
    Ik zie ook geen kritiek, vragen moet mogen.
    Q. doet het meer dan goed, maar twee keer het gewicht meten, lijkt weinig, maar spiegel is belangrijker.

Camelus

Massive Warrior
    Elite Member
    Challenge Winner
    Lid geworden
    6 jun 2015
    Er wordt helemaal niet neerbuigend gedaan. Ik heb hetzelfde meegemaakt en zou dat geen tweede keer meer willen doen. Zombiemodus + massaverlies. Dat had voorkomen kunnen worden indien ik in het begin lager had ingezet en vanuit daar verder ging verlagen. Dat is gewoon iets om mee te nemen naar een volgende prep.

Joyeux

Dutch Bodybuilder
    Elite Member
    Lid geworden
    22 jul 2020
    Lengte
    1m65
    Massa
    70kg
    Vetpercentage
    30%
    Die benen ! Pff ben jaloers.
    Ik herriner me je eerste fotos uit 2019 nog wat een verschil zeg. Je ziet er nu een stuk gezonder uit. Meer vlees op de botten zeg maar. Maar ik volg je op insta je doet er ook onwijs veel voor. Cardio om 4 uur sochtends. Braaf mealpreppen zonder cheats etc. Respect voor je toewijding.
    Het enige wat ik heb is dat je bovenlijf op de fotos wel erg krampachtig aangespannen oogt. Ik snap wel dat je wilt dat je spieren goed uitkomen maar ik denk iets losser ontspannen een mooiere foto oplevert maar dat is puur persoonlijk. Smaken kunnen verschillen.

wovano

Moderator
    Moderator
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    10 jun 2010
    Lengte
    1m86
    Het enige wat ik heb is dat je bovenlijf op de fotos wel erg krampachtig aangespannen oogt. Ik snap wel dat je wilt dat je spieren goed uitkomen maar ik denk iets losser ontspannen een mooiere foto oplevert maar dat is puur persoonlijk. Smaken kunnen verschillen.
    Zo is dat in deze sport. Je kunt moeilijk ontspannen gaan poseren.

TT&A

Advanced Bodybuilder
    Lid geworden
    30 okt 2020
    Zoals gezegd waren er veel dingen twijfelachtig maar niemand kan er omheen dat je enorm veel progressie hebt gemaakt door je inzet en toewijding

ook mijn respect uit ik bij deze

Quadzilla*

Dutch Bodybuilder
    Lid geworden
    10 feb 2019
    Lengte
    1m65
    • Topic Starter Topic Starter
    Er wordt helemaal niet neerbuigend gedaan. Ik heb hetzelfde meegemaakt en zou dat geen tweede keer meer willen doen. Zombiemodus + massaverlies. Dat had voorkomen kunnen worden indien ik in het begin lager had ingezet en vanuit daar verder ging verlagen. Dat is gewoon iets om mee te nemen naar een volgende prep.
    Iedereen zijn of haar ervaring...

Nu m'n prep gaat tot nu toe goed.. stilletjes aan droger...

Camelus

Massive Warrior
    Elite Member
    Challenge Winner
    Lid geworden
    6 jun 2015
    Iedereen zijn of haar ervaring...

Nu m'n prep gaat tot nu toe goed.. stilletjes aan droger...

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, het is toch logisch dat je op een enorm deficit meer kans hebt op meer verlies van spiermassa. Dat had voorkomen kunnen worden door eerder in te grijpen. Maar je gaat je vorige shape hoe dan ook verbeteren, daar ben ik van overtuigd.

mucci

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    8 apr 2016
    Lengte
    1m79
    Massa
    104kg
    Was die flinke drop in calorieën al langer gepland?

Robin

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    14 feb 2019
    Lengte
    1m80
    Ik vind t maar raar dat iedereen zo'n drama maakt van vlug droppen. Ja boeie dat je die zoveel gram spier zou missen, zal ze wel weer inhalen. Denk dat haar doelen wel hoger liggen dan haar volgende competitie.
    Ik zie ook liever vlug resultaat, en zou dan harder droppen.
    Jullie zijn toch ook beginnen kuren om vlugger meer resultaat te zien ten koste van de gezondheid? Same principle imo

Naar boven