AndroidHealthClinic

wedstrijdlog - Diamond Cup (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekker lachwekkend hoe hier neerbuigend wordt gedaan op haar manier van tracken/diëten, terwijl ze er elke keer gewoon resultaat laat zien met bijhorende foto's. 100% accuraat tracken? Als iedereen zijn eigen manier van tracken zo correct was dan zouden er ook meer resultaten kunnen worden voorgelegd, dit blijft dan ook meestal uit op dit forum. Veel cijfertjes en veel theorie met weinig resultaat.
Waar heb ik neerbuigend gedaan? Ik stelde een vraag omdat ik niet kon volgen waar dat verschil in de nieuwe post vandaan kwam..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waar heb ik neerbuigend gedaan? Ik stelde een vraag omdat ik niet kon volgen waar dat verschil in de nieuwe post vandaan kwam..
Dat was goed geobserveerd.
Ik zie ook geen kritiek, vragen moet mogen.
Q. doet het meer dan goed, maar twee keer het gewicht meten, lijkt weinig, maar spiegel is belangrijker.
 
Er wordt helemaal niet neerbuigend gedaan. Ik heb hetzelfde meegemaakt en zou dat geen tweede keer meer willen doen. Zombiemodus + massaverlies. Dat had voorkomen kunnen worden indien ik in het begin lager had ingezet en vanuit daar verder ging verlagen. Dat is gewoon iets om mee te nemen naar een volgende prep.
 
Die benen ! Pff ben jaloers.
Ik herriner me je eerste fotos uit 2019 nog wat een verschil zeg. Je ziet er nu een stuk gezonder uit. Meer vlees op de botten zeg maar. Maar ik volg je op insta je doet er ook onwijs veel voor. Cardio om 4 uur sochtends. Braaf mealpreppen zonder cheats etc. Respect voor je toewijding.
Het enige wat ik heb is dat je bovenlijf op de fotos wel erg krampachtig aangespannen oogt. Ik snap wel dat je wilt dat je spieren goed uitkomen maar ik denk iets losser ontspannen een mooiere foto oplevert maar dat is puur persoonlijk. Smaken kunnen verschillen.
 
Het enige wat ik heb is dat je bovenlijf op de fotos wel erg krampachtig aangespannen oogt. Ik snap wel dat je wilt dat je spieren goed uitkomen maar ik denk iets losser ontspannen een mooiere foto oplevert maar dat is puur persoonlijk. Smaken kunnen verschillen.
Zo is dat in deze sport. Je kunt moeilijk ontspannen gaan poseren.
 
Zoals gezegd waren er veel dingen twijfelachtig maar niemand kan er omheen dat je enorm veel progressie hebt gemaakt door je inzet en toewijding

ook mijn respect uit ik bij deze
 
Er wordt helemaal niet neerbuigend gedaan. Ik heb hetzelfde meegemaakt en zou dat geen tweede keer meer willen doen. Zombiemodus + massaverlies. Dat had voorkomen kunnen worden indien ik in het begin lager had ingezet en vanuit daar verder ging verlagen. Dat is gewoon iets om mee te nemen naar een volgende prep.
Iedereen zijn of haar ervaring...

Nu m'n prep gaat tot nu toe goed.. stilletjes aan droger...
 
Iedereen zijn of haar ervaring...

Nu m'n prep gaat tot nu toe goed.. stilletjes aan droger...

Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, het is toch logisch dat je op een enorm deficit meer kans hebt op meer verlies van spiermassa. Dat had voorkomen kunnen worden door eerder in te grijpen. Maar je gaat je vorige shape hoe dan ook verbeteren, daar ben ik van overtuigd.
 
Was die flinke drop in calorieën al langer gepland?
 
Ik vind t maar raar dat iedereen zo'n drama maakt van vlug droppen. Ja boeie dat je die zoveel gram spier zou missen, zal ze wel weer inhalen. Denk dat haar doelen wel hoger liggen dan haar volgende competitie.
Ik zie ook liever vlug resultaat, en zou dan harder droppen.
Jullie zijn toch ook beginnen kuren om vlugger meer resultaat te zien ten koste van de gezondheid? Same principle imo
 
Ik vind t maar raar dat iedereen zo'n drama maakt van vlug droppen. Ja boeie dat je die zoveel gram spier zou missen, zal ze wel weer inhalen. Denk dat haar doelen wel hoger liggen dan haar volgende competitie.
Ik zie ook liever vlug resultaat, en zou dan harder droppen.
Jullie zijn toch ook beginnen kuren om vlugger meer resultaat te zien ten koste van de gezondheid? Same principle imo

Je wilt op je allerbest op het podium verschijnen, dat hangt nou eenmaal samen met een goed geplande prep. Die vergelijking die je maakt slaat nergens op.
 
Jullie zijn toch ook beginnen kuren om vlugger meer resultaat te zien ten koste van de gezondheid? Same principle imo
Dit stukje....
Zelf een naturel begrijpt nog dat er niemand kuurt, ten koste van de gezondheid.
Wel voor de gainz, en met zo min mogelijk risico's.
 
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, het is toch logisch dat je op een enorm deficit meer kans hebt op meer verlies van spiermassa. Dat had voorkomen kunnen worden door eerder in te grijpen. Maar je gaat je vorige shape hoe dan ook verbeteren, daar ben ik van overtuigd.

Voel me niet aangevallen hoor integendeel. We gaan inderdaad een betere shape neerzetten. Ga me best doen in iedergeval.
 
Was die flinke drop in calorieën al langer gepland?

Neen, omdat ik niet echt een hongergevoel had ook op wat lage kcal opname.. daarom dat we nu even droppen
 
Resultaat mag er zijn. Zeker ivg de foto's die ik eerder van je heb gezien. Succes met het laatste stukje :)
 
Je wilt op je allerbest op het podium verschijnen, dat hangt nou eenmaal samen met een goed geplande prep. Die vergelijking die je maakt slaat nergens op.
Dan nog, boeie ruurd. Haar probleem :dunno:Waarom zoveel drama voor iemands anders gedoe. Ze zal toch niet luisteren en gewoon haar ding doen, of t slecht is of niet. We zijn maar internetmannetjes.
 
Dan nog, boeie ruurd. Haar probleem :dunno:Waarom zoveel drama voor iemands anders gedoe. Ze zal toch niet luisteren en gewoon haar ding doen, of t slecht is of niet. We zijn maar internetmannetjes.

Ook niet mee eens. Het is niet verkeerd om vragen te stellen en kritiek te geven, als jij dat als drama ziet is dat jouw probleem. Als het je allemaal niet zo boeit waarom lees je dan mee?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven