XXL Nutrition

Wedstrijdvoorbereiding enercup 2015 Men's Physique

Bezoekers in dit topic

diemo

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2015
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
hallo allemaal,

Al een tijdje snuffel ik rond op dit forum en nu lijkt het mij ook leuk om hier een logje bij te houden. Kijk en en lees veel op het forum, maar me eigenlijk nooit aangemeld, beetje suf maar hier ben ik. Op 4 en 5 oktober doe ik mee aan de enercup in de klasse Men's Physique.

Ik zou me gelijk ook maar even voorstellen:
Ik ben diego ben net 21 jaar oud. op dit moment weeg 86 kilo en ik ben 1,83 lang. ik heb besloten om aan deze wedstrijd mee te doen, omdat ik al 3 jaar lang wel 5a6 keer train maar er eigenlijk niks verder mee deed. ik heb daarom in november besloten om mee te doen met de enercup.
ik sta onder begeleiding bij Marjolein Schilperoort en Rob Gras van Body en Fashion Den Haag.
Op dit moment train 5 a 6 keer per dag met een split schema.
De laatste metingen:

Vetpercentage;biceps;triceps;rug;buik;taille
2 december: 17,1%;2;4;14;18;27
17 januari:15,1%;2;4;14;15;17
28 februari:12,8%

Op dit moment eet ik 3270,30 Kcal 231,8 eiwitten 416,2 koolh 75,1 vet.
Op dit moment train ik borst triceps, schouders kuiten, rug biceps en benen. met een herhaling van 3x10.

Elke maand zet ik mijn nieuwe schema met resultaten natuurlijk erop. foto's volgen snel.

ideeën zijn altijd welkom!



Groetjes Diego.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal volgen
 
Veel succes man!
 
Ik volg je natuurlijk ook en zie bij de meting :)
 
succes krl, al wat progess pics gemaakt:D?
 
hierbij de foto's.
Het begin is er. De voorkant foto is mislukt volgende keer volgt betere :D

IMG_7307.JPG


IMG_7310.JPG


IMG_7348.JPG


IMG_7311.JPG
 
hierbij de foto's.
Het begin is er. De voorkant foto is mislukt volgende keer volgt betere :D

Ga je ook je schema en voeding posten?
Zelf plannen om ook op de enercup te kijken dus zal je dan vast wel zien ;)
 
Volgende week heb ik een meting, ben benieuwd hoe het weer is gegaan:)

op dit moment is mijn training:
borst triceps
schouders kuiten
rug biceps
benen

Meestal 1 rustdag in de week. en voor de rest herhaal ik het schema dan weer.
Op dit moment train ik 3 keer in de week buik zwaar en trek ik om de dag op.

Zit er alleen aan te twijfelen om elke spiergroep twee in de week aan de beurt te laten komen.

borst triceps
benen schouders
rug biceps
borst triceps
benen schouders
rug biceps

suggesties zijn daarvoor altijd welkom.

FullSizeRender (1).jpg
 
Volgende week heb ik een meting, ben benieuwd hoe het weer is gegaan:) op dit moment is mijn training: borst triceps schouders kuiten rug biceps benen Meestal 1 rustdag in de week. en voor de rest herhaal ik het schema dan weer. Op dit moment train ik 3 keer in de week buik zwaar en trek ik om de dag op. Zit er alleen aan te twijfelen om elke spiergroep twee in de week aan de beurt te laten komen. borst triceps benen schouders rug biceps borst triceps benen schouders rug biceps suggesties zijn daarvoor altijd welkom.


dat heb ik zelf ook een tijdje gedaan, maar is wel erg zwaar voor herstel vond ik zelf. je moet dan tijdens de trainingen in stuk minder diep gaan anders hersteld je lichaam niet genoeg. dit vond ik zelf niet zo fijn om niet maximaal te trainen. maar zou zeggen probeer het gewoon een keer

hoeveel kcal eet je nu totaal dat kan je op afbeelding net niet zien.
 
Op dit moment eet ik 3270,30 Kcal 231,8 eiwitten 416,2 koolh 75,1 vet. Tot nu toe werd ik dan elke maand verhoogd.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Op dit moment heb ik het nog even druk met examens, over 3 weken wil ik het gaan proberen om het schema te volgen. Al wordt benen/schouders zwaar afzien voor mij gevoel. Over het algemeen is mijn herstel altijd 2 dagen dus even kijken hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Zelf doe ik ook mee met Men´s Physique 4 oktober.. zie je zaterdag vast bij de weging dan! Trouwens, waarom eet je geen rijst? :P
 
misschien dat ik ook nog naast julie kom staan, ga waarschijnlijk toch voor de enercup in plaats van de flex omdat ener maar een dag is alleen welke klasse ik mee ga doen hangt nog af van de benen hahah
 
Ik heb de afgelopen weken de draad weer opgepakt, De laatste maanden twee keer van sportschool moeten wisselen. Vandaag wel een nieuwe meting gehad met een vet percentage van 14% en 88 kilo. ik ben nu begonnen met elke ochtend 40 min zwemmen 5 keer krachttraining onderverdeeld in voorkant benen, achterkant benen, schouders, rug triceps en borst biceps. op aanraden van rob begonnen met borst biceps en rug triceps. daarnaast nog 3 maal 40min op de crosstrainer in de avond. ik hoop de komende 3 weken nog goed te dalen, dat de enercup in zicht blijft en anders doe ik mee aan de flexcup de tijd zal het leren. YBF komt voor mij helaas niet goed uit, omdat ik van 15 tot 21 oktober naar New York toe ga. Vanaf vandaag er weer hard tegenaan en alleen maar goeie resultaten neerzetten.
 
Aardig wat cardio in je schema ga je je voeding ook nog aanpassen ? Lijkt me wel verstandig
 
Zelf doe ik ook mee met Men´s Physique 4 oktober.. zie je zaterdag vast bij de weging dan! Trouwens, waarom eet je geen rijst? :P

Hier is de rijst in het voedingsschema. zie je dan hopelijk bij de weging.

FullSizeRender (2).jpg
 
Je staat op 14% en de enercup is pas over 4 maanden. Kwa vetpercentage is dit goed te doen hoor.

Owja, als je nog mee wilt doen zou ik snel zijn.. ze zitten bijna vol. Vandaag ook mijn eigen inschrijving geregeld.
 
Je staat op 14% en de enercup is pas over 4 maanden. Kwa vetpercentage is dit goed te doen hoor.

Owja, als je nog mee wilt doen zou ik snel zijn.. ze zitten bijna vol. Vandaag ook mijn eigen inschrijving geregeld.


Bedankt voor de tip, ga het morgen gelijk even bespreken met marjolein en rob. Het is ook wel mogelijk maar wil er het liefst goed voor staan voor de eerste keer, liever dan wat later en het meteen goed doen:D.
 
Aardig wat cardio in je schema ga je je voeding ook nog aanpassen ? Lijkt me wel verstandig

het nieuwe schema is net binnen gekomen, we kijken dit voor de komende twee weken aan en even kijken hoe de cardio aanslaat.

FullSizeRender (3).jpg
 
misschien dat ik ook nog naast julie kom staan, ga waarschijnlijk toch voor de enercup in plaats van de flex omdat ener maar een dag is alleen welke klasse ik mee ga doen hangt nog af van de benen hahah

Heb je zelf ook niet gedacht om aan de YBF in november mee te doen? heb je ook nog een maand meer de tijd om te kijken naar klassen.
 
Back
Naar boven