MuscleMeat

Wedstrijdvoorbereiding enercup 2015 Men's Physique

Bezoekers in dit topic

hej krl hoe is het met de prep, nog op planning ?
lang geen update meer gehad,
zelf ben ik ook overgestapt naar de map kasse dus kom waarschijnlijk naast jou te staan:D
 
Hierbij laat ik ook maar weer is een update er in gooien. Ja de wedstrijd is helemaal in de soep gedraaid. De voorbereidingen waren verre van optimaal, en uiteindelijk vond ik mezelf te licht. Dus heb ik besloten om niet mee te doen. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik zit nu met mijn Voeding nog steeds bij Marjolein, en wordt nu getraind door Blue. Deze maand ben ik nog in de bulk en vanaf december in het wedstrijdregime voor Julliette Bergman cup (C). Vanaf dan probeer ik weer elke week een update te plaatsen.
 
succes man zonde dat je niet meer meegedaan hebt, en wat is te licht? ik woog ook nog maar 75kg onstage hoor
 
succes man zonde dat je niet meer meegedaan hebt, en wat is te licht? ik woog ook nog maar 75kg onstage hoor

Uiteindelijk zou ik rond 76, 77. Ik vond mezelf bij de 79 echt niet meer mooi. Ik wou graag aan de wedstrijd meedoen. Maar ik wil wel zelf tevreden zijn over het lichaam. Op dit moment weeg ik 91kilo. Als doelstelling rond de 85kilo wedstrijdklaar te staan. Op dit moment totaal nieuwe manier van trainen. Train nu 4 keer per week. Maar wel grote vooruitgang dus daar ben wel ik tevreden over. Over maandje beginnen met wedstrijdvoorbereiding dan zal ik ook weer posten.
 
Uiteindelijk zou ik rond 76, 77. Ik vond mezelf bij de 79 echt niet meer mooi. Ik wou graag aan de wedstrijd meedoen. Maar ik wil wel zelf tevreden zijn over het lichaam. Op dit moment weeg ik 91kilo. Als doelstelling rond de 85kilo wedstrijdklaar te staan. Op dit moment totaal nieuwe manier van trainen. Train nu 4 keer per week. Maar wel grote vooruitgang dus daar ben wel ik tevreden over. Over maandje beginnen met wedstrijdvoorbereiding dan zal ik ook weer posten.

Had ik ook hoor, voelde me de zo onzettend klein en plat.. maar dat komt wel goed na het laden en pompen ;) Jammer dat je niet hebt meegedaan als je al zo ver was gekomen.

lees ik dat nou goed..ga je over een maand de prep in?? Want dan zou je doelstelling niet echt realistisch zijn.. dat betekend dat je in enkele maanden minimaal 9 kg vvm moet pakken.
 
Had ik ook hoor, voelde me de zo onzettend klein en plat.. maar dat komt wel goed na het laden en pompen ;) Jammer dat je niet hebt meegedaan als je al zo ver was gekomen.

lees ik dat nou goed..ga je over een maand de prep in?? Want dan zou je doelstelling niet echt realistisch zijn.. dat betekend dat je in enkele maanden minimaal 9 kg vvm moet pakken.

Volgens velen op dit forum prima haalbaar met 5 weken 50mg winny. :roflol:
 
Op dit moment weeg ik 91 kilo misschien kan ik nog een kilootje pakken of 1,5 dus rond 92 kilo uitkomen en dan rustig er naar toe cutten, 85 kilo lijkt me dan realistisch wedstrijdklaar. en stunna ik doe het zonder gebruik. Anders was 6 weken preppen wel genoeg. Eind deze maand test een week lang met rijst en daarna een week lang met aardappels waar ik de prep mee ga beginnen. En dan rond half december rustig beginnen. Op dit moment eet ik 3750cal. En kom lichtjes aan.
 
Had ik ook hoor, voelde me de zo onzettend klein en plat.. maar dat komt wel goed na het laden en pompen ;) Jammer dat je niet hebt meegedaan als je al zo ver was gekomen.

lees ik dat nou goed..ga je over een maand de prep in?? Want dan zou je doelstelling niet echt realistisch zijn.. dat betekend dat je in enkele maanden minimaal 9 kg vvm moet pakken.

Ja ik kon het niet in mijn hoofd krijgen om zo erg te dalen in mijn gewicht. Aan de andere kant spijt, maar ik zie nu de vooruitgang waar ik tevreden mee ben. Uiteindelijk was ik gestopt begin september. Ik zie dat ik hierboven een fout heb gemaakt. Ik woog op dat moment 82 kilo.
 
Volgende week woensdag heb ik een meting. Op dit moment doe ik geen cardio en hopelijk ook niet voor de wedstrijd behalve als het natuurlijk noodzakelijk is.
Maandag: benen
Dinsdag: borst biceps abs
Woensdag: vrij
Donderdag: rug abs
Vrijdag: schouders triceps kuiten
Weekend vrij.
 
met 92 bulk gewicht kom je niet 85 onstage helaas weet niet wat je vet% is maar gok dat je rond de 80 uitkomt onstage dan mag je al niet klagen
je verliest veel gewicht, en ook spiermassa als je nat blijft maar succes
 
Op dit moment weeg ik 91 kilo misschien kan ik nog een kilootje pakken of 1,5 dus rond 92 kilo uitkomen en dan rustig er naar toe cutten, 85 kilo lijkt me dan realistisch wedstrijdklaar. en stunna ik doe het zonder gebruik. Anders was 6 weken preppen wel genoeg. Eind deze maand test een week lang met rijst en daarna een week lang met aardappels waar ik de prep mee ga beginnen. En dan rond half december rustig beginnen. Op dit moment eet ik 3750cal. En kom lichtjes aan.

1-1,5 kg pakken in een maand is natuurlijk niet allemaal spier. Heb je dus ook niks aan als je vervolgens weer moet gaan cutten.
 
De tijd zal het leren, probeer zo hoog mogelijk in gewicht te blijven. Zou alles posten. Woensdag is de meting, dus dan hoor ik wel aan wat het plan is. Het gaat uiteindelijk om de verhouding en niet om het gewicht natuurlijk
 
Had ik ook hoor, voelde me de zo onzettend klein en plat.. maar dat komt wel goed na het laden en pompen ;) Jammer dat je niet hebt meegedaan als je al zo ver was gekomen.

lees ik dat nou goed..ga je over een maand de prep in?? Want dan zou je doelstelling niet echt realistisch zijn.. dat betekend dat je in enkele maanden minimaal 9 kg vvm moet pakken.

Inmiddels veel geleerd en ja je hebt helemaal gelijk hopelijk hou ik 76 of 77 kilo over

Volgens velen op dit forum prima haalbaar met 5 weken 50mg winny. :roflol:[/QUOTE

Doe het toch natty, maar mijn doelstelling was onmogelijk

met 92 bulk gewicht kom je niet 85 onstage helaas weet niet wat je vet% is maar gok dat je rond de 80 uitkomt onstage dan mag je al niet klagen
je verliest veel gewicht, en ook spiermassa als je nat blijft maar succes

Nou ik ben er achter gekomen hoor, het is niet realistisch wat ik dacht



Voor de rest plaats ik niks meer in dit topic, een nieuw topic aangemaakt JBC 2016
 
Back
Naar boven