Fitness Seller

Wedstrijdvoorbereiding enercup 2015 Men's Physique

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de tip, ga het morgen gelijk even bespreken met marjolein en rob. Het is ook wel mogelijk maar wil er het liefst goed voor staan voor de eerste keer, liever dan wat later en het meteen goed doen:D.

Als ik jou was zou ik nog 1/2 jaar gaan bouwen (no offense) Ga je toch dit jaar op het podium ga dan voor de Ener. Flex is klote, veel deelnemers, twee dagen...wat ten koste gaat van je fysiek en kwa tijd zit je ruim voor je prep.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ah wacht ik zie dat je MAP gaat doen, dan veranderd de zaak. Ik blijf erbij, tijd zat voor de Enercup.
 
Als ik jou was zou ik nog 1/2 jaar gaan bouwen (no offense) Ga je toch dit jaar op het podium ga dan voor de Ener. Flex is klote, veel deelnemers, twee dagen...wat ten koste gaat van je fysiek en kwa tijd zit je ruim voor je prep.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ah wacht ik zie dat je MAP gaat doen, dan veranderd de zaak. Ik blijf erbij, tijd zat voor de Enercup.

Bedankt voor het advies, wil het komende jaar eerst voor MAP gaan en dan de komende 1/2 jaar het gaan opbouwen. De komende tijd zou ik me trainingsschema's ook posten.
 
Gaat je lukken, succes! Wel vandaag inschrijven anders word het niets meer ;)
 
Heb je zelf ook niet gedacht om aan de YBF in november mee te doen? heb je ook nog een maand meer de tijd om te kijken naar klassen.


ja heb ik wel naar gekeken, maar daar schrijf je je zelf niet in voor een klasse maar wordt je ingedeeld in een klasse.
 
Gaat je lukken, succes! Wel vandaag inschrijven anders word het niets meer ;)

Ik heb me net ingeschreven voor de enercup, alleen nog even reactie krijgen.

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

ja heb ik wel naar gekeken, maar daar schrijf je je zelf niet in voor een klasse maar wordt je ingedeeld in een klasse.

Oke dat wist ik niet, ik wist wel dat ze nu de map klassen hadden toegevoegd.
 
heb nu ook mail gestuurd voor de inschrijving, weet alleen nog niet of het de classic of tot 80 kg klasse wordt dus of ik dit later aan hun kan laten weten hoop dat ik zwaarder dan 80 kg blijf na mijn cut hahaha maar als dat niet het geval ik kan ik de -80 klasse doen.
 
heb nu ook mail gestuurd voor de inschrijving, weet alleen nog niet of het de classic of tot 80 kg klasse wordt dus of ik dit later aan hun kan laten weten hoop dat ik zwaarder dan 80 kg blijf na mijn cut hahaha maar als dat niet het geval ik kan ik de -80 klasse doen.

Sta je langs mij ;) Als je de -80 gaat doen.
 
heb nu ook mail gestuurd voor de inschrijving, weet alleen nog niet of het de classic of tot 80 kg klasse wordt dus of ik dit later aan hun kan laten weten hoop dat ik zwaarder dan 80 kg blijf na mijn cut hahaha maar als dat niet het geval ik kan ik de -80 klasse doen.

Vraagje, had jij ook dat je respons kreeg maar dat je nog geen mail heb ontvangen?
 
heb nu bevestiging dat ik sta ingeschreven
 
Hoe zit het ook alweer met de klasse bij MAP? Ik ben 1,77 cm lang en jij 1,83 cm. hoef ik dan niet tegen jou?
 
Kijk op iffb pagina
 
Hoe zit het ook alweer met de klasse bij MAP? Ik ben 1,77 cm lang en jij 1,83 cm. hoef ik dan niet tegen jou?

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar normaal gesproken is de klassen tot 178 en daarna 178 en hoger dus dan precies niet.
 
Keep it up

Ziet er al netjes uit, veel succes wegens een operatie kan ik dit jaar wederom niet meedoen en nog steeds niet mijn eerste wedstrijd mogen meemaken maar de kaartjes op de tribune zijn al binnen: happy me

Zelf heb ik of altijd getwijfeld om mee te doen en daar was maar 1 reden voor, jezelf niet goed genoeg vinden haha maar wens iedereen veel succes en shine plezier

image.jpg
 
Ziet er al netjes uit, veel succes wegens een operatie kan ik dit jaar wederom niet meedoen en nog steeds niet mijn eerste wedstrijd mogen meemaken maar de kaartjes op de tribune zijn al binnen: happy me

Zelf heb ik of altijd getwijfeld om mee te doen en daar was maar 1 reden voor, jezelf niet goed genoeg vinden haha maar wens iedereen veel succes en shine plezier

Dankje ik heb het zelf ook, de voorbereidingen gaan tot nu toe zeer goed, maar als ik er niet goed genoeg voor sta, dan wacht ik er ook mee. Op dit moment 6 krachttraingen en 6x 40min crosstrainer. Niet mijn lievelingsbezigheid maar het geeft een goed resultaat
 
Post foto's met poses uit MAP niet uit bodybuilding. Zo heb je zelf (en de mensen hier) ook een beter beeld van je lichaam in die klasse;) verder succes man en misschien tot dan ;)
 
Post foto's met poses uit MAP niet uit bodybuilding. Zo heb je zelf (en de mensen hier) ook een beter beeld van je lichaam in die klasse;) verder succes man en misschien tot dan ;)

Zal er de volgende keer rekening mee houden, ik heb 4 augustus weer een meting, upload ik gelijk wat foto's ;). Had me toen nog niet zo verdiept in poses inmiddels wel:)
 
Een kleine update, gisteren was het een beetje druk dus geen tijd gehad voor foto's. Mooi resultaat achter de rug. Ben sinds paar weken terug gezet in de cardio. Inmiddels onder de 10% en mijn doel om 3a4% op het podium te staan nog steeds in zicht.
Gewicht op dit moment 85 kilo. Voeding is nog hetzelfde gebleven. Mijn trainingschema op dit moment.

Maandag: rug triceps
Dinsdag: schouders buik
Woensdag: benen cardio 40min
Donderdag: rug triceps
Vrijdag:borst biceps buik
Zaterdag:benen cardio
Zondag: rust dag
 
Back
Naar boven