XXL Nutrition

Weefsel onder tepel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erto

Novice
Lid geworden
8 mei 2020
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Dag,

Ben momenteel bezig met mijn eerste Test e kuur, zit momenteel in week 6. Kuur gaat prima tot nu toe, ben erg tevreden met mijn resultaten..
Sinds 1 week voel ik dat ik onder mijn tepel een knobbeltje/weefsel voel. Het vreemde is dat dit veranderd met de minuut.. Dan voel ik hem wel, dan is het weg alsof er niets is. Dit voornamelijk bij mijn linker tepel, soms ook rechter.

Enig idee of dit gyno kan zijn? En raden jullie het aan om evt te beginnen met nolva totdat het helemaal weg is? Voor de rest trouwens geen jeuk enz..

Alvast bedankt voor jullie hulp..
 
Niet elke minuut aan je tepel zitten helpt ook
 
Niet elke minuut aan je tepel zitten helpt ook
Echt he denk dat je jezelf gek maakt.
Maarja mocht je op 18% zijn gestart met je eerste kuur is dat natuurlijk ook niet zo bijdehand van je....
 
Echt he denk dat je jezelf gek maakt.
Maarja mocht je op 18% zijn gestart met je eerste kuur is dat natuurlijk ook niet zo bijdehand van je....
Ben uiteindelijk begonnen met 13% bf. Die 18% was een schatting, bleek achteraf 16% te zijn..
 
Kan iets tijdelijk zijn en als het maar een klein beetje voelbaar is zou ik me er niet echt veel zorgen over maken.
Wordt het erger, dan ga je naar de huisarts, anders kan je alles in het hokje van 'gyno' plaatsen en klakkeloos wat Nolvadex of Proviron of whatever je van plan was bij te gaan slikken.
 
  • Like
Waarderingen: Erto
Bedankt voor jullie reacties. Het is inderdaad niet super erg voelbaar/gevoelig. Hoe meer je leest over gyno enz hoe gekker je wordt.. Ik laat het hierbij, en ga me meer focussen op spieren kweken 🤣
 
Kan iets tijdelijk zijn en als het maar een klein beetje voelbaar is zou ik me er niet echt veel zorgen over maken.
Wordt het erger, dan ga je naar de huisarts, anders kan je alles in het hokje van 'gyno' plaatsen en klakkeloos wat Nolvadex of Proviron of whatever je van plan was bij te gaan slikken.
Wat denk je dat de huisarts gaat doen naast zeggen stoppen met kuren?

@ts

Wordt het erger en/of vertrouw je het niet, nolva.
 
Wat denk je dat de huisarts gaat doen naast zeggen stoppen met kuren?

@ts

Wordt het erger en/of vertrouw je het niet, nolva.
Je kan letterlijk met elke huisarts bespreken hoe je dat het beste aanpakt zonder te stoppen.
 
Je kan letterlijk met elke huisarts bespreken hoe je dat het beste aanpakt zonder te stoppen.
En wat gaat de huisarts er aan doen, niks.

Naast dat het vaak niet de meest kundige mensen zijn op dit gebied.
 
Dag,

Ben momenteel bezig met mijn eerste Test e kuur, zit momenteel in week 6. Kuur gaat prima tot nu toe, ben erg tevreden met mijn resultaten..
Sinds 1 week voel ik dat ik onder mijn tepel een knobbeltje/weefsel voel. Het vreemde is dat dit veranderd met de minuut.. Dan voel ik hem wel, dan is het weg alsof er niets is. Dit voornamelijk bij mijn linker tepel, soms ook rechter.

Enig idee of dit gyno kan zijn? En raden jullie het aan om evt te beginnen met nolva totdat het helemaal weg is? Voor de rest trouwens geen jeuk enz..

Alvast bedankt voor jullie hulp..
Dit klinkt als tussen-de-oren-gyno. Geen zorgen, komt vaak voor. Niet meer aan zitten.
 
Back
Naar boven