MuscleMeat

Weegschaal

Bezoekers in dit topic

goestavo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.002
Waardering
1.470
Lengte
1m88
Massa
80kg

Aangezien die van mij ruk is ga ik nieuwe kopen.

Ik ben best sceptisch over het gehele lichaamsmeting omdat ik denk dat dit niet echt gemeten kan worden door een weegschaal.
Is het het geld waard of kan ik net zo goed iets van 10 euro kopen.
 
Ik ben zelf behoorlijk sceptisch over dit soort weegschalen. Ik heb er zelf ooit eentje gehad, ben er 3 maal achtereen op gaan staan. Mijn vetmetingen waren 14%, 8% en 19%. Teruggestuurd en nooit meer een gehad (het was ook een dure, zo'n 120 euro). Naar mijn mening inaccuraat en je kunt je geld beter bewaren. Groet

Edit: gewoon eentje die lichaamsgewicht meet dus
 
Ik ben zelf behoorlijk sceptisch over dit soort weegschalen. Ik heb er zelf ooit eentje gehad, ben er 3 maal achtereen op gaan staan. Mijn vetmetingen waren 14%, 8% en 19%. Teruggestuurd en nooit meer een gehad (het was ook een dure, zo'n 120 euro). Naar mijn mening inaccuraat en je kunt je geld beter bewaren. Groet

Edit: gewoon eentje die lichaamsgewicht meet dus
Zie bij de kruidvat voor 20€ die ook alles doet en goede kritiek krijgt. Voor een 10tje meer kan ik niet fout gaan denk :D

Thanx voor je advies
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
Ik moest zelf uiteindelijk ook een nieuwe weegschaal kopen ... Ben zelf ook sceptisch over metingen van dat soort.. t kan een indicatie geven.
Ivm ziekte krijg ik regelmatig controles en de absolute metingen zijn wel anders (ander principe) maar de trend is wel hetzelfde. Is van medisana. Kan je koppelen met telefoon. Werkt prima.
 
Zag deze als beste. Medisana ook
 

Bijlagen

  • 6A473581-695B-4257-A42B-5299EEB61662.png
    6A473581-695B-4257-A42B-5299EEB61662.png
    252,1 KB · Weergaven: 75
Zoiets hebben wij ook. In combi met de vitadock app werkt t prima.
 
Back
Naar boven