AndroidHealthClinic

Weegschaal

Bezoekers in dit topic

lynx01 zei:
Geen idee waar ik deze post neer moet zetten maar,

In de Veronica gids staat een aanbieding. Als je iemand anders lid maakt terwijl je zelf lid bent , heb je de mogelijkheid om een weegschaal te bestellen die ook vet, vocht en spierpercentage berekent.
Weet niet of het best werkt maar ik heb een maat een abbonementje aangeboden voor € 27.50 en dat ding besteld. Scheelt toch weer € 30,- .

Als je zelf lid wil worden is de mogelijkheid er ook wel denk ik, maar dat weet ik niet zeker.
Op het internet staat de aanbieding niet , dus of bellen of een gids halen.

Maar begrijp ik het nu goed? Ga je nu eerst dat ding bestellen en dan hier komen vragen of het wat is?

Whoehahaha!!!
 
saint zei:
Maar begrijp ik het nu goed? Ga je nu eerst dat ding bestellen en dan hier komen vragen of het wat is?

Whoehahaha!!!


Waar zie jij in mijn eerste post een vraagteken staan dan? Het was geen vraag, het was een medeling. Wat je er mee doet moet je lekker zelf weten!!
Ik deel dit niet mede om door allerlei afgezeken te worden!
 
Ach het is maar 27,50, en daarvoor heb je een digitale weegschaal en een abonnement
 
lynx01 zei:
Waar zie jij in mijn eerste post een vraagteken staan dan? Het was geen vraag, het was een medeling. Wat je er mee doet moet je lekker zelf weten!!
Ik deel dit niet mede om door allerlei afgezeken te worden!

Geen vraagteken? En hoe noem je dit dan:
lynx01 zei:

En sorry hoor, maar je hebt inmiddels wat rond kunnen kijken op het forum. Dan had je moeten weten dat je met zo een mededeling, zoals je het zelf noemt, een grote kans loopt om afgezeken te worden.

Veronicagids.... jongejonge....
 
@ saint , wederom niet goed gelezen. Er staat "in mijn EERSTE post".

de "want" is omdat ik benieuwd was naar goede argumentatie.

maar je hebt helemaal gelijk en je hebt gewonnen. Blij?
 
Laatst bewerkt:
lynx01 zei:
@ saint , wederom niet goed gelezen. Er staat "in mijn EERSTE post".

de "want" is omdat ik benieuwd was naar goede argumentatie.

maar je hebt helemaal gelijk en je hebt gewonnen. Blij?
Nee!!!! Ik wil dat je hard schreeuwt dat ik de beste ben!!!!
 
Back
Naar boven