MuscleMeat

weegschaal ?????? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

biko

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
5
Waardering
0
Zou iemand mij kunnen helpen met een adres,website,of telefoon nummer waar ik een weegschaal zou kunnen kopen om MILIGRAMMEN TE WEGEN.
DANK BIKO
 
Ga je coke verkopen? hehehe

In Amsterdam bij elke toeristenshop
 
Volgens mij ben je een grote analfabeet. Als je het verschil niet weet tussen een gram en een miligram. Voor je kennis een miligram is een duizendste gram. Dus met deze hoeveelheid zouden de toeristen er wijnig aan hebben.
Mischien ben jij iemand die de neus elke dag vol prop.Snuiferje.
Groeten
 
Over analfabetisch gesproken. Snuifertje, wijnig??? :D


maarre antwoord op je vraag: Ik heb gezocht, maar niks gevonden!
 
uiteraard bestaan ze, scheikundigen werken ook met dit soort schalen, alleen die zijn zo nauwkeurig, maar o zo prijzig
 
je kan ze niet zomaar krijgen, ik heb er zelf ook naar gezocht en als je er een vind dan hebben ze je kvk nummer nodig en willen ze weten waarom je het gebruikt en dat staat die weegschaal op jouw naam geregistreerd.
 
Originally posted by biko
Volgens mij ben je een grote analfabeet. Als je het verschil niet weet tussen een gram en een miligram. Voor je kennis een miligram is een duizendste gram. Dus met deze hoeveelheid zouden de toeristen er wijnig aan hebben.
Mischien ben jij iemand die de neus elke dag vol prop.Snuiferje.
Groeten

Rustig aan kerelt vreet me niet op.
 
Originally posted by KaLe
Over analfabetisch gesproken. Snuifertje, wijnig??? :D


maarre antwoord op je vraag: Ik heb gezocht, maar niks gevonden!

Hahahaha :D :D
 
Originally posted by freakyfreek
je kan ze niet zomaar krijgen, ik heb er zelf ook naar gezocht en als je er een vind dan hebben ze je kvk nummer nodig en willen ze weten waarom je het gebruikt en dat staat die weegschaal op jouw naam geregistreerd.

Dit wist ik niet. Raar, die dingen moet je toch gewoon kunnen krijgen zou je zeggen. Maar big brother zijn controle hierop is er dus al..
 
kijk bij de kijkshop, daar heb je een digitale weegschaal voor weinig
 
Maar die is vast niet in mg. nauwkeurig. dan kom je toch bij de scheikunde schalen en die zijn duur en nu blijkt ook niet zo te krijgen
 
Originally posted by soulreaver
Maar die is vast niet in mg. nauwkeurig. dan kom je toch bij de scheikunde schalen en die zijn duur en nu blijkt ook niet zo te krijgen

en daarbij komt dat die scheikundige schalen voor kleinere voorwerpen en stoffen is bedoelt en niet voor het menselijk lichaam.
 
Originally posted by KaLe


en daarbij komt dat die scheikundige schalen voor kleinere voorwerpen en stoffen is bedoelt en niet voor het menselijk lichaam.

Ik neem aan dat die er niet zelf op wil gaan staan.. denk meer in de richting van wegen van bepaalde niet legale supplementen..
 
Bij zogeheten 'lab auctions' (www.labx.com) kun je ze wel krijgen. Veel eerder is het probleem dat de meeste mensen deze weegschalen niet kunnen bedienen; let wel incorrect bedienen en ze zijn kapot.
 
oxandrolone

Bedankt aan iedereen
en de weegschaal is om te wegen oxandrolona.om caps. te maken van 5mg.iedereen op de hoogte nou.?

Groeten
 
simpel voorbeeld;

meng 10,00 gram werkzame stof (dat soort weegschalen bestaan wel in de gewone handel) met 90,00 gram inert materiaal (bakpoeder bijvoorbeeld).

1,00 gram van het resulterende mengsel bevat dan 0,100 gram werkzame stof.

Daar maak je dan capsules van (bijvoorbeeld).
 
Originally posted by Big Steve


Rustig aan kerelt vreet me niet op.

Als je van iets beschuldigd wordt is dat met een 'd'.... en niet met een 't'.
Sorry, moest dit even kwijt
 
in een smart shop ofzo vind je dat wel! (denk ik):)
 
Back
Naar boven