Fitness Seller

Weegschalen?

Bezoekers in dit topic

BelgianBAMF

Cool Novice
Lid geworden
22 dec 2019
Berichten
35
Waardering
18
Lengte
1m69
Massa
92kg
Vetpercentage
28%
Hey allemaal

Klein vraagje, weet niet waar ik dit moet vragen maar aangezien mijn doel is gewicht/vetverlies dacht ik best hier vragen

Heb een analoge weegchaal en vandaag heb ik een digitale gekocht

Nu net getest, bij de analoge kom ik op 91.5/92kg en de digitale op 95.1. Enkel boxers aan. Hoe komt dit? Welke zou nu correct mijn gewicht wegen? Want dit is echt wel wat verwarrend?
 
En wat ook invloed heeft is de plek waar de weegschaal staat (hoe vlak de ondergrond is). Ergens neerzetten en niet meer verplaatsen dus!
 
Elke weegschaal verschilt, elke ondergrond verschilt, tijdstip van wegen verschilt en de ene of de andere dag verschilt.
Hou 1 weegschaal aan en weeg je daarop. Het gaat om dat je aankomt of afvalt niet om het exacte gewicht. Geen enkele weegschaal geeft 100% hetzelfde als een ander aan.
Je weegt zoveel als je nu weegt op de weegschaal die jij nu gebruikt.

Wij gingen ook over op een andere een tijd terug. De eerste gaf bij 3 keer wegen al 3 kg verschil per weging aan. :o De nieuwe gaf iig 3 x hetzelfde gewicht aan. Tijd om te vervangen dus.

Leuk dingetje waar ik even aan moest denken... wij waren ooit op vakantie in Oost turkije.. en dan bedoel ik echt het Oosten.. Trabzon en richting de Armeense grens. Daar liepen straatkinderen met een weegschaal en kon je je voor een paar cent laten wegen... dus 10 kids op een rij gezet met allemaal een analoge weegschaal.. om de beurt erop gaan staan bij elk kind.. Je woog varieren 5-6 kg meer of minder. :roflol:
 
Merci allemaal voor jullie reactie. Ga zien hoe het verloopt. Het belangerijkste is idd dat het gewicht verminderd. Hij ligt in de badkamer maar onder de kast, dus als ik hem nodig heb is het even schuiven naar mij toe en erop staan en terug op zijn plek. Vloer is even dus dat is geen probleem.
Heb een digitale genomen omdat als ik de vroege heb zou ik me ook willen wegen en met die analoge ging dat wat moeilijker omdat ik met mijn zaklamp van de gsm dan bezig ben (vrouwtje slaapt dus doe de licht niet aan en het zijn allemaal glazen deuren) en dat leekt me wat onslachtig zeker als ik nog niet goed wakker ben haha dusja met de digitale is da gewoon erop en direct met licht het gewicht dus simpel
Zal zien hoe het evolueert nu maar allesinds bedankt om dit wat te verduidelijken :D
 
Back
Naar boven