XXL Nutrition

week 1 = 500Mg sustanon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flobius

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 mei 2004
Berichten
206
Waardering
0
hey allemaal, ik ben een logje begonnen, en zal deze dan ook afwerken, hopelijk is het interessant genoeg :o

stats start (11-06-2005) :

181cm groot
+- 93,5Kg

voeding zit tiptop!

kuur =
W 1/9 = 500Mg sustanon
nakuur = HCG 5000ui

na mijn eerste week, en 3 spuitjes ( zat. / woe. / zat. ) ben ik al erg tevreden wat mijn toename is in Kg, heb een toename al van 2,5Kg op 1week, vocht? zal wel een groot deel zijn zekers, maar ik hou weinig vocht op, heb dat gemerkt van mijn vorige kuur. is mijn 2de injectie kuur nogmaar ook. Ik ben tot al tevreden, en hoop zo zeker mijn 103Kg te bereiken, dus hard trainen en eten zoals gewoonlijk !

groeten.
 
yooo kerel, nu ben je toch 2 weken bezig , niet?
hoe zit het met de gains en ben je al zo geil als boter?
waarom zet je de sus niet maandag/donderdag/zondag, zo heb je meer werking van de prop!
 
net wat navy zegt zou ik je dringen aanraden toch wat nolvadex en clomid achter de hcg te plakken voor vier weken.

doe je nog wat tegen oestrogeen tijdens je kuur? wat proviron ofzo?

succes
Michel
 
He Flobius, suc6 met je kuur en leuk dat je een log gaat bijhouden.. maar hou er rekening mee dat je nogal wat commentaar gaat krijgen.
Je kuur en voor je NAkuur is niet in orde!
 
2hard2die zei:
He Flobius, suc6 met je kuur en leuk dat je een log gaat bijhouden.. maar hou er rekening mee dat je nogal wat commentaar gaat krijgen.
Je kuur en voor je NAkuur is niet in orde!


ja dat verwacht ik ook wel hoor :o maar, mocht iedereen eens eerlijk zeggen wat hij al zou gekuurd hebben en HOE en met WAT zou het ook al wat minder zijn ;) die nakuur ben ik inorde aan het brengen.

mometeel ben ik terug 1,5Kg meer bijgekomen
groeten
 
je bent dus nu 20 dagen bezig? das bijna drie weken, je bent 4kg al bijgekomen? hoe zit het met vocht? ga je er femara of arimi bij nemen? en is je kracht al toegenomen?
 
Beast N°1 zei:
je bent dus nu 20 dagen bezig? das bijna drie weken, je bent 4kg al bijgekomen? hoe zit het met vocht? ga je er femara of arimi bij nemen? en is je kracht al toegenomen?

ja ik ben ongeveer zo'n 4Kg bijgekomen, en ik neem niks tegen het vocht, reden is wss omdat ik in mijn vorige kuur haast geen vocht had opgehouden, dus daarmee, we zien wel, het begint al lekker beu te worden af en toe in het hoofd :yell: :fire: en ben vollop acne aan het verzamelen ook op de schouders. maarjah, we moeten er iets voor over hebben e

groeten
 
kleine update, ik ga starten met Dboll erbij te nemen, :)

groeten
 
en waarom besluit je dat nu ineens te doen?
 
hoe gaat het nu kerel?
 
Back
Naar boven