XXL Nutrition

Week 7 van 12 weken enanthaatkuur: maar 3 kg gewonnen ?

Bezoekers in dit topic

een schema heeft ook voordelen dat ontken ik niet maar zeker ook nadelen...
elke dag hetzelfde eten gaat je tegenstaan..
als je niet een schema aanhoud maar wel een vaste lijn met voeding dan verhelp je dat al.... bijvoorbeeld:
de calorieeen hetzelfde houden maar je ze uit haalt blijven veranderen...zo blijf het voor je zelf een stuk leuker geloof me...
en het zelfde met training...
iedereen houd zich strak aan een schema met oefeningen en gewichten die ze pakken of gepakt hebben...terwijl de ene keer ben je sterker dan de andere dus je kan niet altijd het zelfde gewicht pakken(veel mensen denken nog steeds dat het daar om draait)
ik denk dat contante afwisseling beter is voor je vooruitgang om je je lichaam niet laat wennen aan wat je doet...
ik ga meestal pas op de sportschool bedenken wat ik ga trainen en welke oefeningen ik doe... met eten ook ik probeer elke 2 uut te eten maar dat bedenk ik pas begin van de dag... en mocht ik geen trek hebben dan eet ik niet, ik heb geen zin meer om me misselijk te moeten eten omdat ik vast zit aan een schema....

Een schema is een leidraad. Het feit dat je een schema opstelt betekent niet dat de bliksem op je neerdaalt als je er van afwijkt. En wie zegt dat een schema ongevarieerd moet zijn?
 
al wat meer bijgekomen? tis stillekes.....
 
al wat meer bijgekomen? tis stillekes.....

Ben twee weken op vakantie geweest. Voor vertrek woog ik 96 à 97 kg... Nu 100 :). Heb gewoon mijn T3 doorgenomen tijdens mijn vakantie... Elke dag goed gegeten en 12u geslapen... Resultaat nog drie kilo erbij (geen vet zo te zien) en dat ZONDER te trainen...

Twijfel nu om mijn kuur nog vier weken door te zetten en zo die 100 kilo wat beter vast te zetten of nu maar gewoon met de PCT beginnen...

Persoonlijk denk ik dat nog vier weken verder gaan geen kwaad kan... Oorspronkelijke idee was immers twaalf weken en heb er acht gedaan dan twee weken vakantie en dan nu nog vier...

Iemand bedenkingen bij het verderzetten van de kuur ?

(750 mg test-e EW en 600 mg tren-e EW... Wou deze week nog kickstarten met tren-a (300 mg) en andropen 275. Die tren-a en andropen (gelijkaardig aan sustanon) zou ik zetten omdat ik tijdens de laatste twee weken geen injecties hb kn zetten wat er theoretisch toe leidt dat alle AS momenteel uitgewerkt zijn in mijn lichaam (halflife enanthaat esther ...)

Gr

B.
 
Ja joh? Niet trainen en 3 kg aankomen maar geen vet?

:roflol:
 
ik zou zelf stoppen, des te sneller kan je weer aan een fatsoenlijke kuur (lees: zonder onderbrekingen) beginnen. wat zullen die 4 weekjes nog aan gains brengen denk je?
 
ik zou zelf stoppen, des te sneller kan je weer aan een fatsoenlijke kuur (lees: zonder onderbrekingen) beginnen. wat zullen die 4 weekjes nog aan gains brengen denk je?

Bedoeling is om die 100 kg vast te zetten...
 
zou ook gewoon even doortrekken .....
 
goed dieet of geen goed dieet 3 kilo aankomen in 7 weken met een dergelijke kuur is gewoon beroerd weinig.

volledig mee eens, ik zie regelmatig stumperds met dezelfde kuur toch het dubbele aankomen met een voedingsschema van "een snickers voor de training en 3 plakjes kipfilet op m'n witte brood"

en een trainingschema van;
"nee op zondag train ik niet want op zaterdag loop ik in m'n hempie in de happy dayzz"

Tuurlijk kan je voedingsschema wel wat +++, maar 3kg is idd weinig.
Misschien heb je pech en ben je een bad responser...

Probeer die laatste weken je voeding nog wat te uppen, en hopen dat je nog wat kan pakken
Gewoon doorknallen!

edit; ik zie nu pas dat hij er ook nog trenbolone bij zet:eek:

Bro er gaat iets niet goed, 3kg is jack shit man! veels te weinig!
 
volledig mee eens, ik zie regelmatig stumperds met dezelfde kuur toch het dubbele aankomen met een voedingsschema van "een snickers voor de training en 3 plakjes kipfilet op m'n witte brood"

en een trainingschema van;
"nee op zondag train ik niet want op zaterdag loop ik in m'n hempie in de happy dayzz"

Tuurlijk kan je voedingsschema wel wat +++, maar 3kg is idd weinig.
Misschien heb je pech en ben je een bad responser...

Probeer die laatste weken je voeding nog wat te uppen, en hopen dat je nog wat kan pakken
Gewoon doorknallen!

edit; ik zie nu pas dat hij er ook nog trenbolone bij zet:eek:

Bro er gaat iets niet goed, 3kg is jack shit man! veels te weinig!

UPDATE: Ondertussen is het totaal toch 7 kg..... Lijkt me mooi voor een zesde kuur... Blijkbaar kwamen de kilo's er maar langzaam bij.
Ik ga de kuur nog 4 weken doortrekken om die 7 kg vast te zetten. Ga ook nog wat hoger in kcal gaan...
 
UPDATE: Ondertussen is het totaal toch 7 kg..... Lijkt me mooi voor een zesde kuur... Blijkbaar kwamen de kilo's er maar langzaam bij.
Ik ga de kuur nog 4 weken doortrekken om die 7 kg vast te zetten. Ga ook nog wat hoger in kcal gaan...

ohhh ik dacht dat je nog steeds op 3kg zat joh.

7kg is zeker netjes voor een 6e kuur, hallelujah, -edit- has done it again.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ohhh ik dacht dat je nog steeds op 3kg zat joh.

7kg is zeker netjes voor een 6e kuur, hallelujah, -edit- has done it again.

Hehe :) :) :)

Ben al plannen aan het maken voor een winterkuur...

Denk aan 1000 mg testo (esther weet ik nog niet) en 600 tot 800 mg deca ... EW en misschien nog iets lekker erbij... Had winstrol besteld voor op het einde van mijn zesde kuur maar spijtig genoeg is het pakje nooit aangekomen :( ****ing postbode....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
600-800 mg deca.....

niet doen, gaat enkel je dealer blij mee zijn ;)
 
600-800 mg deca.....

niet doen, gaat enkel je dealer blij mee zijn ;)

Wat stel je dan voor... Lager doseren ? eventueel de test wat uppen ?

Ps; mijn dealer is altijd blij als hij mij ziet komen :)
 
Misschien wat igf\hgh\Slin erbij en je bent klaar met de bulkkuur:D
 
Ik heb besloten nog vier weken door te knallen --> zie nieuwe topic:

Doorstart van 8 weken kuur.
 
een schema heeft ook voordelen dat ontken ik niet maar zeker ook nadelen...
elke dag hetzelfde eten gaat je tegenstaan..
als je niet een schema aanhoud maar wel een vaste lijn met voeding dan verhelp je dat al.... bijvoorbeeld:
de calorieeen hetzelfde houden maar je ze uit haalt blijven veranderen...zo blijf het voor je zelf een stuk leuker geloof me...
en het zelfde met training...
iedereen houd zich strak aan een schema met oefeningen en gewichten die ze pakken of gepakt hebben...terwijl de ene keer ben je sterker dan de andere dus je kan niet altijd het zelfde gewicht pakken(veel mensen denken nog steeds dat het daar om draait)
ik denk dat contante afwisseling beter is voor je vooruitgang om je je lichaam niet laat wennen aan wat je doet...
ik ga meestal pas op de sportschool bedenken wat ik ga trainen en welke oefeningen ik doe... met eten ook ik probeer elke 2 uut te eten maar dat bedenk ik pas begin van de dag... en mocht ik geen trek hebben dan eet ik niet, ik heb geen zin meer om me misselijk te moeten eten omdat ik vast zit aan een schema....

Sorry bro maar zonder consequentheid kom je nergens. Dat is een van de grondbeginselen van elke sport.
Bovendien kom je er nooit achter waar je goed op reageert door dagelijks alle variabelen te veranderen.
 
Ben twee weken op vakantie geweest. Voor vertrek woog ik 96 à 97 kg... Nu 100 :). Heb gewoon mijn T3 doorgenomen tijdens mijn vakantie... Elke dag goed gegeten en 12u geslapen... Resultaat nog drie kilo erbij (geen vet zo te zien) en dat ZONDER te trainen...

Twijfel nu om mijn kuur nog vier weken door te zetten en zo die 100 kilo wat beter vast te zetten of nu maar gewoon met de PCT beginnen...

Persoonlijk denk ik dat nog vier weken verder gaan geen kwaad kan... Oorspronkelijke idee was immers twaalf weken en heb er acht gedaan dan twee weken vakantie en dan nu nog vier...

Iemand bedenkingen bij het verderzetten van de kuur ?

(750 mg test-e EW en 600 mg trenbolone-e EW... Wou deze week nog kickstarten met trenbolone-a (300 mg) en andropen 275. Die trenbolone-a en andropen (gelijkaardig aan sustanon) zou ik zetten omdat ik tijdens de laatste twee weken geen injecties hb kn zetten wat er theoretisch toe leidt dat alle AS momenteel uitgewerkt zijn in mijn lichaam (halflife enanthaat esther ...)

Gr

B.

Beetje ongelukkig gepland die kuur dat tie tijdens je vakantie valt waarin je niet kunt trainen. Maar goed als jij beter op roids reageert zonder te trainen... lucky you :)
 
Beetje ongelukkig gepland die kuur dat tie tijdens je vakantie valt waarin je niet kunt trainen. Maar goed als jij beter op roids reageert zonder te trainen... lucky you :)

Nogmaals, ik had niet te kiezen wat de vakantie betreft. Dus roeien met de riemen die je hebt.

Ik groei niet zonder te trainen... Die paar kilo is wsl de groei van de weken daarvoor --> vakantie = 12 u per dag slapen en 7 keer per dag eten (4000 kcal waaronder 400 gr eiwitten maw een optimale staat om te groeien lijkt me zo...
 
Back
Naar boven