XXL Nutrition

Week 7 van 12 weken enanthaatkuur: maar 3 kg gewonnen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Builderke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2005
Berichten
1.062
Waardering
0
Zit in mijn zevende week van mijn 12-weken kuur

wk1-12: 750 mg test-e (EDIT) Golden Gear
wk1-12: 600 mg trenbolone-e (EDIT) Golden Gear
wk1-14: 25 mcgr T3 ED (EDIT) Human Grade
wk6-12: 500 IU Pregnyl EW (EDIT) Human Grade
wk14-17: 2500 IU Pregnyl EW
wk14-19: nolvadex + clomid


Zit dus nu in mijn zevende week en ben nog maar 3 kg bijgekomen... weliswaar droge massa...

Huidige stats: 95 kg @ 1.74 m @ BF 15%

Mijn vraag; is dit normaal ? Ik werk met enanthaat esthers dus meestal kicken die toch nog na 4 weken in ? Had gehoopt op iets meer vooruitgang ondertussen...

Ligt het aan mijn voedingsschema ?


1.
200 gr special k kellogs
500 ml magere melk
80 gr Pro 80

totaal:1190 kcal, 108 gr EW, 183 gr KH, 3 gr V


2.

125gr volkoren rijst
200 gram kipfilet
300 gr wokgroenten

Tot: 723 kcal, 55 gr EW, 106 gr KH, 9 gr V

3.

500 gr magere kaas
1 banaan

Tot: 404 Kcal, 50gr EW, 47gr KH, 0 gr V

4.

150 gram tonijn in eigen nat
125 gram volkoren rijst

Tot; 631 Kcal, 52gr EW, 98gr KH, 4 gr V

5 pro work out

80 gr pro 80
1 banaan

Tot; 411 Kcal, 65gr EW, 36gr KH, 1 gr V


6. 22u PWO

125 gr volkoren rijst
150 gr tonijn in eigen nat

Tot 631kcal, 52gr EW, 98gr KH, 4gr V

7. 23.30u

500 gr magere kwark
+ handvol noten

Tot; 280 kcal, 49gr EW, 17gr KH, 0gr V

TOTAAL TRAININGSDAG: 4270 Kcal, 430gr EW, 582 gr KH, 21gr V

Mijn onderhoudsinname van kcal is 3.600 kcal en ik zit er met 4.270 kcal per dag toch aardig boven ?

Weet er iemand wat ik kan aanpassen ?

ik zet momenteel de trenbolone-e en test-e in 1 keer elke week. Er is me al aangeraden 2* per week te zetten om stabielere bloedwaardes te creëren... Zou dit een deel van het probleem kunnen zijn ?
 
Laatst bewerkt:
Zowiezo twee keer per week, en je Calorieeën omhoog!!
Je zit maar 670 boven je onderhoudsniveau, maak daar maar 2000 minimaal van.

Welk merk AS gebruik je?

Succes
 
Zou iniedergeval je voeding verhogen, misschien helpt het. 3kg is weinig want gedeelte daarvan is altijd vocht. Hou je trouwens al lang dit schema aan?

Rust je genoeg?
 
Zowiezo twee keer per week, en je Calorieeën omhoog!!
Je zit maar 670 boven je onderhoudsniveau, maak daar maar 2000 minimaal van.

Welk merk AS gebruik je?

Succes

Praat niet zo achterlijk, 2x per week maakt weinig uit qua gains enkel qua sides. 2000calorieeen boven onderhoud :roflol:
 
je zit (imo) veel te laag qua voeding in vet...zou wat mij betreft zeker 4x zoveel mogen zijn...

en verder...als het 3 schone kg's zijn mag je niet klagen vind ik ;)

en trenbolone-e schijnt pas echt te gaan weken na circa 6 weken...dus die winst gaat nog komen..

zou me niet te druk maken maar wel wat meer vet in je voeding nemen.(olijfolie e.d )

en neem havermout met banaan en honing als ontbijt ipv die kellogs..
 
Zowiezo twee keer per week, en je Calorieeën omhoog!!
Je zit maar 670 boven je onderhoudsniveau, maak daar maar 2000 minimaal van.

Welk merk AS gebruik je?

Succes

2 keer per week wat?
 
Zie het nu pas...2000 boven onderhoud :rolleyes:
 
Voorbeeld van

Hardgainer dieet.
Kcal 5675
Eiwit 315 gram
Koolhydraat: 948 gram
Vet 70 gram


07:00 uur
1/2 liter vruchtenyoghurt met een eetlepel lijnzaadolie, 1 banaan, 3 plakken ontbijtkoek en een whey proteine shake (30 gram whey isolaat poeder gemixt met water)
Eiwit: 50 gram Koolhydraat: 149 gram Vet: 15 gram

09:30 uur
2 scheppen mammoth met 250 ml magere melk
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram

12:00 uur
8 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam
Eiwit: 35 gram Koolhydraat: 152 gram Vet: 9 gram

13:30 uur
8 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam
Eiwit: 35 gram Koolhydraat: 152 gram Vet: 9 gram

16:00 uur
2 scheppen mammoth met 250 ml magere melk
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram

17:00 uur
8 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam
Eiwit: 35 gram Koolhydraat: 152 gram Vet: 9 gram

19:00 uur
150 gram mager vlees met 5 aardappelen en 400 gram groente
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram


21:00 -21:30uur
1/2 liter vruchtenyoghurt
Eiwit: 15 gram Koolhydraat: 85 gram Vet: 20 gram


Let op
Voeg, als geen mogelijkheid hebt om op deze manier 8 maaltijden te hebben, de Mammoth shakes aan de broodmaaltijden toe. In plaats van 8 krijg je dan 6 maaltijden. Verdeel deze 6 maaltijden dan zoveel mogelijk over de dag.

Voeg op trainingsdagen de volgende maaltijden toe:

Maaltijd 9 - 20 minuten voor de training - 25 gram whey proteïne en 1 groot glas vruchtensap direct voor de training
Maaltijd 10 - Direct na de training: 50 gram whey proteïne en 2 glazen vruchtensap [isogainer}


Kun je hier wat mee.?
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft al een dieeet:rolleyes:
 
ja en hij gaat er goed op :D
 
kuur je ook niet gewoon iets te snel achter elkaar?
m.a.w. hoe lang was je time-off ??
 
Kan aan verschillende factoren liggen, als TS zou ik iniedergeval zoveel mogelijk veranderen in dieeet en training. En als je na 3weken nog weinig hebt gegaind zou ik gewoon stoppen.
 
Praat niet zo achterlijk, 2x per week maakt weinig uit qua gains enkel qua sides. 2000calorieeen boven onderhoud :roflol:

Nee jij weet het, hij boekt toch geen vooruitgang met zijn 670+ nou omhoog die calorieeën, bij mij werkt dat prima. En zo vreemd is dat niet maat 2000 boven je onderhoud in een kuur.
 
Nee jij weet het, hij boekt toch geen vooruitgang met zijn 670+ nou omhoog die calorieeën, bij mij werkt dat prima. En zo vreemd is dat niet maat 2000 boven je onderhoud in een kuur.

Vooruitgang? Ik noem een paar kg vet geen vooruitgang, maar achteruitgang. Kost het je weer moeite om dat er weer af te krijgen. IMO is 2000 veels te veel. Maar als die dat extra vet niet erg vind, wat ik op 15% niet kan voorstellen dan moet die dat zeker doen.
 
Nee jij weet het, hij boekt toch geen vooruitgang met zijn 670+ nou omhoog die calorieeën, bij mij werkt dat prima. En zo vreemd is dat niet maat 2000 boven je onderhoud in een kuur.

Kuur of niet 2000 kcal extra is maar goed voor 1 ding en dat is vet.
 
allez vooruit, een paar tips voor je voedingsschema.

1, Wat is kellogs? juist doe die maar weg en eet doe wat brinta/havermout door je eiwitshake en vervang deze shake door whey-protein.

pre workout shake gewoon een whey shake nemen 20-30 min. voor je training.

direct na je training neem je terug een shake, vitargo of als dat te duur is gewoon een mammoth gainer.

dan wacht je een half tot uurtje en eet je je laatste maaltijd waar je je carbs laag houd en je eiwitten hoog.

en vlak voor je gaat slapen drink je een eiwitshake(liefst trage) van minstens 50 gr.

ah ja nog een belangrijke tip;

als je zoveel rijst eet en je komt niet bij dan doet rijst niet veel bij je, dus dat betekent dat je moet switchen naar pasta, probeer het een weekje en als het niet beterd door naar pasta over te switchen dan geef je me maar wat negatieve karma :D.


waarschijnlijk ga je je weinig aantrekken van dit tekstje maar probeer het eens zou ik zeggen ;)
 
ik neem aan aan de kuur te zien dat je vaker hebt gekuurd?
hoe lang is het gelden dat je voor t laatst kuurde? en van welk merk is je gear?
al zou je op onderhoud eten zou je zelfs 3 kilo in 7 weken moeten aankomen met deze middelen en hoeveelheden.
hoe staat t verder met kracht enzo? en is je vetpercentage gedaald?
 
allez vooruit, een paar tips voor je voedingsschema.

1, Wat is kellogs? juist doe die maar weg en eet doe wat brinta/havermout door je eiwitshake en vervang deze shake door whey-protein.

pre workout shake gewoon een whey shake nemen 20-30 min. voor je training.

direct na je training neem je terug een shake, vitargo of als dat te duur is gewoon een mammoth gainer.

dan wacht je een half tot uurtje en eet je je laatste maaltijd waar je je carbs laag houd en je eiwitten hoog.

en vlak voor je gaat slapen drink je een eiwitshake(liefst trage) van minstens 50 gr.

ah ja nog een belangrijke tip;

als je zoveel rijst eet en je komt niet bij dan doet rijst niet veel bij je, dus dat betekent dat je moet switchen naar pasta, probeer het een weekje en als het niet beterd door naar pasta over te switchen dan geef je me maar wat negatieve karma :D.


waarschijnlijk ga je je weinig aantrekken van dit tekstje maar probeer het eens zou ik zeggen ;)

Ik ga zeker je tips in aanmerking nemen !

Vanaf morgen staat er dus meer pasta op het programma :)
De shakes voor en na de training kan ik ook makkelijk toevoegen.

@ iedereen; ik zal dus nog moeten stijgen in kcal ? 2000 kcal eten BOVEN onderhoud ? En dan maar hopen dat ik niet vet wordt....
 
ik neem aan aan de kuur te zien dat je vaker hebt gekuurd?
hoe lang is het gelden dat je voor t laatst kuurde? en van welk merk is je gear?
al zou je op onderhoud eten zou je zelfs 3 kilo in 7 weken moeten aankomen met deze middelen en hoeveelheden.
hoe staat t verder met kracht enzo? en is je vetpercentage gedaald?

Laatste kuur; 1 jaar geleden
gear: golden gear. Altijd heel tevreden over geweest
Kuurverleden; zesde kuur. 11 jaar trainingservaring.

kracht: is aanmerkelijk vooruit gegaan...
 
Back
Naar boven