AndroidHealthClinic

Week 7 van 12 weken enanthaatkuur: maar 3 kg gewonnen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voorbeeld van

Hardgainer dieet.
Kcal 5675
Eiwit 315 gram
Koolhydraat: 948 gram
Vet 70 gram


07:00 uur
1/2 liter vruchtenyoghurt met een eetlepel lijnzaadolie, 1 banaan, 3 plakken ontbijtkoek en een whey proteine shake (30 gram whey isolaat poeder gemixt met water)
Eiwit: 50 gram Koolhydraat: 149 gram Vet: 15 gram

09:00 uur
2 scheppen mammoth met 250 ml magere melk
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram

11:00 uur
8 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam
Eiwit: 35 gram Koolhydraat: 152 gram Vet: 9 gram

13:00 uur
8 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam
Eiwit: 35 gram Koolhydraat: 152 gram Vet: 9 gram

15:00 uur
2 scheppen mammoth met 250 ml magere melk
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram

17:00 uur
8 boterhammen, waarvan 4 met 50 gram kalkoenfilet en de andere 4 met honing/stroop/jam
Eiwit: 35 gram Koolhydraat: 152 gram Vet: 9 gram

19:00 uur
150 gram mager vlees met 5 aardappelen en 400 gram groente
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram


21:00 uur
1/2 liter vruchtenyoghurt
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram


Let op
Voeg, als geen mogelijkheid hebt om op deze manier 8 maaltijden te hebben, de Mammoth shakes aan de broodmaaltijden toe. In plaats van 8 krijg je dan 6 maaltijden. Verdeel deze 6 maaltijden dan zoveel mogelijk over de dag.

Voeg op trainingsdagen de volgende maaltijden toe:

Maaltijd 9 - 20 minuten voor de training - 25 gram whey proteïne en 1 groot glas vruchtensap direct voor de training
Maaltijd 10 - Direct na de training: 50 gram whey proteïne en 2 glazen vruchtensap [isogainer}


Kun je hier wat mee.?

Heel erg bedankt. Ik print het af en bekijk het vanavond.
vraagjes:
1. mammothshake... is dat een weightgainer ? Heb hem bij ons in de sportvoedingswinkel nog nooit zien staan... Maar een weightgainer kan ik altijd vastkrijgen natuurlijk. Als het dat is tenminste (kan je even de KEV verhouding geven van mammothshake ? dan zoek ik iets vergelijkbaar)
2. Ontbijtkoek ? Zal wel zijn omdat ik niet in hetzelfde land woon als jij maar... dat ken ik niet... :(
3. PS; jij eet wel graag boterhammen he :)
 
Praat niet zo achterlijk, 2x per week maakt weinig uit qua gains enkel qua sides. 2000calorieeen boven onderhoud :roflol:

Jij bent dus niet akkoord met 2000 kcal boven onderhoud...
 
je zit (imo) veel te laag qua voeding in vet...zou wat mij betreft zeker 4x zoveel mogen zijn...

en verder...als het 3 schone kg's zijn mag je niet klagen vind ik ;)

en trenbolone-e schijnt pas echt te gaan weken na circa 6 weken...dus die winst gaat nog komen..

zou me niet te druk maken maar wel wat meer vet in je voeding nemen.(olijfolie e.d )

en neem havermout met banaan en honing als ontbijt ipv die kellogs..

Okay; havermout en brinta gekocht, vanaf morgen is dat mijn ontbijt.
Ps; brinta, hoe maken jullie dat klaar ? opwarmen met melk ???
 
goed dieet of geen goed dieet 3 kilo aankomen in 7 weken met een dergelijke kuur is gewoon beroerd weinig.
 
mijn ontbijt;

1 kopje havermout (koffiekopje)
1 geprakte banaan
30 gram whey
1 eetlepel honing
2 kopjes water

3 min in de magnetron...en klaar :D

(ps melk is voor baby's aldus Arnold S. ;) )
 
met uw dieet vind ik niet veel mis
als je al een jaar off bent, zou ik toch ook meer winst dan 3 kg verwachten hoor
je bent waarschijnlijk zeker dat je geen fake gear hebt aangezien je wel een vaste dealer zult hebben die je vertrouwt en je toch al zes kuren erop hebt zitten?? al een bloedtest gedaan?

btw: mammoth is ook mijn favoriete weightgainer:D
 
Heel erg bedankt. Ik print het af en bekijk het vanavond.
vraagjes:
1. mammothshake... is dat een weightgainer ? Heb hem bij ons in de sportvoedingswinkel nog nooit zien staan... Maar een weightgainer kan ik altijd vastkrijgen natuurlijk. Als het dat is tenminste (kan je even de KEV verhouding geven van mammothshake ? dan zoek ik iets vergelijkbaar)
2. Ontbijtkoek ? Zal wel zijn omdat ik niet in hetzelfde land woon als jij maar... dat ken ik niet... :(
3. PS; jij eet wel graag boterhammen he :)

mammoth of een andere gainer mag ook.

ontbijtkoek weet ik ook niet wat het is...
 
Okay; havermout en brinta gekocht, vanaf morgen is dat mijn ontbijt.
Ps; brinta, hoe maken jullie dat klaar ? opwarmen met melk ???

brinta in shake beker flikkeren, whey en magere melk erbij.. wat olijfolie.. schudden en zuipen.
 
Laatst bewerkt:
of zn training is niet goed...... 3 kilo kom je nog aan met een kuur zonder te eten...zelfs een dooie moet groeien op trenbolon
 
ook een bad responder infinity?
 
is ook helemaal niet nodig... je eiwitsynthese gaat omhoog dus je zou de voeding die je nu neemt veel beter kunnen gebruiken...je zou natuurlijk ook meer kunnen eten maar hoeft niet perse
 
tenzij je bf 3% gezakt is....

Kilo's aan de hand van een weegschaal zeggen in mijn ogen niet zoveel.
De spiegel blijft mijn maatstaaf.
Precies zoals Arnold dat ook zegt, als je dankzij de tren ook gedaald bent in BF heb je juist goed gegaind.
Daarom is het ook belangrijk om te vermelden hoeveel je BF was voordat je begon en hoeveel het nu is.
En wat betreft de voeding.
Jongens vergeet niet dat als je aan de AS zit, jouw lichaam in staat is om veel meer calorieen te verwerken en meer eiwitten.
En vergeet ook niet dan je gaande weg in je kuur ook zwaarder wordt, dus dat betekent in principe dat je eigenlijk ook wekelijks hoger moet gaan zitten met calorieen.
En 2000 calorieen is niet veel hoor, zeker niet voor zijn stats.
Dus ik zou zeggen vreten, maar wel schoon.
 
zolang je je eiwitten binnen werpt ga je groeien, zo simpel is het eigenlijk.

eet maar eens 450 gr eiwitten per dag en zie wat er gebeurd..... ;)
 
@Hitman 2000calorieeen boven onderhoud niet veel?
 
is idd niet veel als je cutten erg leuk vindt...
ik snap die jojo gedachte niet helemaal
 
Ontbijtkoek is volgens mij peperkoek op zijn Belgisch gezegd :p
 
Back
Naar boven