XXL Nutrition

Week 7 van 12 weken enanthaatkuur: maar 3 kg gewonnen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar 3 kilgram op zoveel AAS? Zou je er dan niet beter afblijven? Ik ging op 500 test-e voor 10 weken van 98-110 zonder al te veel te eten. Dus misschien ligt het echt aan je lichaam.

Je komt echt niet aan zonder er voor te eten hoor. Misschien at je voor je gevoel niet zoveel maar qua calorien moet je dan toch echt op een goed overschot hebben gezeten.

Met AAS ga je echt niet ineens spieren aanmaken van lucht.
 
Vooruitgang? Ik noem een paar kg vet geen vooruitgang, maar achteruitgang. Kost het je weer moeite om dat er weer af te krijgen. IMO is 2000 veels te veel. Maar als die dat extra vet niet erg vind, wat ik op 15% niet kan voorstellen dan moet die dat zeker doen.

Ik had dat niet gelezen van die 15% !!
Maar voor mij gelden die extra 2000 kcals in een kuur zeker, ik ben nog nooit boven de 11 % uitgekomen. Ook niet in een kuur.
Normaal eet ik dagelijks 5322 Calorieën, 401 Eiwit , 179 Vet , 537 Kh's.
En dan zit ik niet in een kuur, ik heb een enorme snelle verbranding. Ook zwaar lichamelijk werk.
Maar zoals ik al zei, ik had die 15 % van hem niet gelezen, dan moet ik je gelijk geven dan is 2000 Kcal voor hem een beetje teveel, maar hij zal toch wat aan zijn voeding moeten doen, Of hij heeft gewoon Fake AAS anders kan ik het me niet voorstellen. ???
 
Kuur of niet 2000 kcal extra is maar goed voor 1 ding en dat is vet.

Bull !! Lees maar onderaan dit topic wat ik eet, en ik kom nooit boven de 11% uit.
Ieder lichaam werkt anders, je kunt dat nooit beweren wat je nu zegt.
Als je dat aan 100 mensen zo geven die extra 2000 kcal.
Dan zal de uitkomst 100 keer verschillend zijn, wel met je eens dat het merendeel meer vet aan zal zetten maar lang niet iedereen.
 
waarom adviseer jij dan om 2000 kcal er boven op te gooien? :D
 
Slechte gains liggen 9 van de 10 keer aan voeding. Ik heb al enkele goede tips gelezen in je topic en als je je daar aan houdt zal je zeker groeien...
 
als je je een beetje verdiept in de sport en het dieten voel je aan wat jij nodig hebt... een eet schema of trainingsschema is pure onzin in mijn ogen omdat elke dag anders is en elke dag is jou lichaam anders...de ene keer eet je makkelijker dan de andere keer en zo ook met trainen ene keer ben je sterker.... je kan je wel misselijk gaan zitten vreten op een dag waarin jij even geen trek hebt maar wat schiet je daar mee op? je hebt alleen jezelf ermee en je lichaam geeft niet voor niks aan dat ie er geen trek in heeft....
 
@ Porterhouse..
21:00 uur
1/2 liter vruchtenyoghurt
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram

Welke vruchtenyoghurt is da? Daar kan toch nooit zoveel inzitten? Of wel?
 
als je je een beetje verdiept in de sport en het dieten voel je aan wat jij nodig hebt... een eet schema of trainingsschema is pure onzin in mijn ogen omdat elke dag anders is en elke dag is jou lichaam anders...de ene keer eet je makkelijker dan de andere keer en zo ook met trainen ene keer ben je sterker.... je kan je wel misselijk gaan zitten vreten op een dag waarin jij even geen trek hebt maar wat schiet je daar mee op? je hebt alleen jezelf ermee en je lichaam geeft niet voor niks aan dat ie er geen trek in heeft....


goede post :thumbup:
 
@ Porterhouse..
21:00 uur
1/2 liter vruchtenyoghurt
Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram

Welke vruchtenyoghurt is da? Daar kan toch nooit zoveel inzitten? Of wel?

je hebt gelijk die aantallen staan ook bij vorige maaltijd .

is iets verkeert gegaan van Wordpad naar Word.

KEV 85-15-20;)
 
Volledig mee eens,

Ik begin binnenkort ook aan m'n eerste kuur Test E, en ik zou het echt zonde vinden dat ik meer dan 500 euro heb neergeteld voor slechts 3 kilo's... .

Mijn eerste kuur was een Winny only, en daar alleen al ben ik 9 kilo van bijgekomen op slechts 6 weken. (Ik heb er 6 van overgehouden).

Overigens ook gewoon normaal blijven eten dus...

Is iedereen het er mee eens dat een Test E kuur, zeker meer kilo's moet opleveren?

Mijn beste vriend; vergeet het volgende niet. Dit is mijn zesde kuur... jij gaat een tweede kuur zetten... Neem maar van mij aan dat je de eerste kuren de grootste gains hebt en dat je daarna moet vechten voor elke kilo... ook tijdens een kuur...

Dus iedereen het er mee eens dat je meer dan drie kilo moet bijkomen van test-e ? Liefst wel, maar niet noodzakelijk, hangt af van voeding, kuurverleden, stats, etc...
 
special K is 370 kalorien ja, wist ik niet dat dat zoveel was.
maar 200gr van die handel smorgens? pokkegrote kom want de normale dozen zijn 375gr

Ik koop van die family pack dozen :)
 
Maar 3 kilgram op zoveel AAS? Zou je er dan niet beter afblijven? Ik ging op 500 test-e voor 10 weken van 98-110 zonder al te veel te eten. Dus misschien ligt het echt aan je lichaam.

Kan je je voorstellen wat een gains je gehad zou hebben als je wel goed gegeten zou hebben....
 
Ik had dat niet gelezen van die 15% !!
Maar voor mij gelden die extra 2000 kcals in een kuur zeker, ik ben nog nooit boven de 11 % uitgekomen. Ook niet in een kuur.
Normaal eet ik dagelijks 5322 Calorieën, 401 Eiwit , 179 Vet , 537 Kh's.
En dan zit ik niet in een kuur, ik heb een enorme snelle verbranding. Ook zwaar lichamelijk werk.
Maar zoals ik al zei, ik had die 15 % van hem niet gelezen, dan moet ik je gelijk geven dan is 2000 Kcal voor hem een beetje teveel, maar hij zal toch wat aan zijn voeding moeten doen, Of hij heeft gewoon Fake AAS anders kan ik het me niet voorstellen. ???

Aan de AAS ligt het niet; kracht is er, sides ook, geilheid ook... Nu de gains nog... Maar nogmaals; eetschema is niet zo beroerd dat het maar 3 kg rechtvaardigt....daar heb ik toch gelijk, of niet?

Nu, ik zal me vanavond eens wegen en mijn vorderingen voorstellen...
 
als je je een beetje verdiept in de sport en het dieten voel je aan wat jij nodig hebt... een eet schema of trainingsschema is pure onzin in mijn ogen omdat elke dag anders is en elke dag is jou lichaam anders...de ene keer eet je makkelijker dan de andere keer en zo ook met trainen ene keer ben je sterker.... je kan je wel misselijk gaan zitten vreten op een dag waarin jij even geen trek hebt maar wat schiet je daar mee op? je hebt alleen jezelf ermee en je lichaam geeft niet voor niks aan dat ie er geen trek in heeft....

Ovation; jij kan je lichaam misschien zo goed aanvoelen, maar voor mij heeft zo'n eetschema verschillende voordelen;

1. ik benader mijn mathematisch aantal kcal, EW, KH en V
2. discipline om om de X aantal uur te eten
3. eten geeft mij een mentale voorbereiding om de training...

Ik geloof trouwens niet dat iedereen de signalen van zijn lichaam correct leest...
 
Maar 3 kilgram op zoveel AAS? Zou je er dan niet beter afblijven? Ik ging op 500 test-e voor 10 weken van 98-110 zonder al te veel te eten. Dus misschien ligt het echt aan je lichaam.

en 6 weken later woog je 104kg;)
 
Slechte gains liggen 9 van de 10 keer aan voeding. Ik heb al enkele goede tips gelezen in je topic en als je je daar aan houdt zal je zeker groeien...

Correct me if I'm wrong, maar ik heb enkel tips gelezen voor mijn ontbijt (gemixte havervlokken, kaneel, olijfolie + whey) evt peperkoek....

Wie nog tips heeft --> laat maar komen...

Ik hoop trouwens maandag te kunnen melden dat ik 100 kg weeg :)
 
Correct me if I'm wrong, maar ik heb enkel tips gelezen voor mijn ontbijt (gemixte havervlokken, kaneel, olijfolie + whey) evt peperkoek....

Wie nog tips heeft --> laat maar komen...

Ik hoop trouwens maandag te kunnen melden dat ik 100 kg weeg :)

2 koppen sterke koffie - 300 gr havermout - kaneel - 2 scoops whey en in die blender!!
 
Ovation; jij kan je lichaam misschien zo goed aanvoelen, maar voor mij heeft zo'n eetschema verschillende voordelen;

1. ik benader mijn mathematisch aantal kcal, EW, KH en V
2. discipline om om de X aantal uur te eten
3. eten geeft mij een mentale voorbereiding om de training...

Ik geloof trouwens niet dat iedereen de signalen van zijn lichaam correct leest...

een schema heeft ook voordelen dat ontken ik niet maar zeker ook nadelen...
elke dag hetzelfde eten gaat je tegenstaan..
als je niet een schema aanhoud maar wel een vaste lijn met voeding dan verhelp je dat al.... bijvoorbeeld:
de calorieeen hetzelfde houden maar je ze uit haalt blijven veranderen...zo blijf het voor je zelf een stuk leuker geloof me...
en het zelfde met training...
iedereen houd zich strak aan een schema met oefeningen en gewichten die ze pakken of gepakt hebben...terwijl de ene keer ben je sterker dan de andere dus je kan niet altijd het zelfde gewicht pakken(veel mensen denken nog steeds dat het daar om draait)
ik denk dat contante afwisseling beter is voor je vooruitgang om je je lichaam niet laat wennen aan wat je doet...
ik ga meestal pas op de sportschool bedenken wat ik ga trainen en welke oefeningen ik doe... met eten ook ik probeer elke 2 uut te eten maar dat bedenk ik pas begin van de dag... en mocht ik geen trek hebben dan eet ik niet, ik heb geen zin meer om me misselijk te moeten eten omdat ik vast zit aan een schema....
 
Back
Naar boven