AndroidHealthClinic

Weekendje weg (tijdens anavar kuur....)

Bezoekers in dit topic

Galdeau

Novice
Lid geworden
25 feb 2020
Berichten
15
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
12%
Goedemorgen!

Waanzinnig om te lezen hoeveel informatie hier te vinden is, dat ten eerst.

Ik heb een vraagje. Ik bevind met momenteel in een Anavar only kuurtje. 30mg/ 4 weken. De eerste week zit er bijna op en ik heb (nadat mijn lijf een beetje moest wennen), mijn draai nu wel lekker gevonden. Maar nu komt het... Mijn schoonouders hebben ons als verrassing een paar nachtjes weg gegeven. Vraag maar niets, maar daar kom ik dus niet onderuit.

Ik ga 4 dagen weg en kan op deze dagen dus niet trainen (buiten wat opdrukken), want ik heb geen gym tot mijn beschikking. Wat zal ik nu doen met mijn dosering? Gewoon door laten lopen op 30mg en na 4 dagen weer knallen? Of kan ik beter op een soort 'onderhoudsdosis' gaan zitten van bijv. 10 of 20mg?

Benieuwd naar jullie opvattingen, thx!
 
Gewoon zelfde dosis aanhouden
 
Laten doorlopen.
 
Top, thx voor de snelle reacties.
 
Door laten lopen en zoeken naar een gym in de buurt. En dan dealtje sluitje voor 4 daagjes.
 
Nou, het is huis van mijn schoonouders in de bossen in Noord Frankrijk. Daar is niet eens een supermarkt of internetverbinding. Laat staan een gym... maar aangezien het een oude boerderij is, moet ik er genoeg zware dingen kunnen vinden om te tillen. Maak wel een parcourtje met oude melkbussen en boomstammen :)
 
Nou, het is huis van mijn schoonouders in de bossen in Noord Frankrijk. Daar is niet eens een supermarkt of internetverbinding. Laat staan een gym... maar aangezien het een oude boerderij is, moet ik er genoeg zware dingen kunnen vinden om te tillen. Maak wel een parcourtje met oude melkbussen en boomstammen :)
Geen auto?
 
4 dagen niet trainen is toch niet erg...
 
Maak er dan 6 weken van.
 
96 uur rust is geen probleem.
ik doe krachttraining op maandag en woensdag, ik heb dus altijd vier rustdagen achter elkaar en rust dus 120 uur wo-ma.
 
Back
Naar boven