AndroidHealthClinic

Weekends stappen

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2004
Berichten
513
Waardering
0
Wat drinkt iedereen hier eigenlijk als je op stap gaat??

Gooi je je vol met drank of alleen maar fris?
 
Ik drink hoofdzakelijk water...

Als ik 1 glaasje drank op heb dan kruip ik over de vloer...
 
Dat ligt eraan, als ik vaak een bepaalde periode ga stappen dan drink ik sommige avonden niets en dan een avondje redelijk wat. Als ik drink drink ik trouwens alleen schone alcoholische dranken, zoals tequilla of wodka, geen bier.
Gemiddeld gezien drink ik 1 x per 3 maanden denk ik.
 
hmm eigenlijk elk weekend wel vol probeer nu te minderen de laatste 3 weken :)
 
steeds minder.... :D

k mag m af en toe best graag ff flink raken. Maar das de laatste tijd niet meer dan gemiddeld 1x per maand.

Ohw ja ik drink meestal bier (t liefst witbier), maar een whisky op z'n tijd is ook erg prettig. Deze selectieve smaak is omgekeerd evenredig aanwezig t.o.v. het tijdstip van de avond. :D Maar rode wijn krijg ik dr nie meer in. Niet te rammen dat bocht.. :kots:
 
Sommige weekenden kan ik niet eens drinken, omdat ik dan moet werken, maar verder probeer ik idd ook steeds meer te minderen. Ben eigenlijk nog een beetje op zoek naar een drankje wat dus niet echt "schadelijk" is en te drinken is. Iemand tips ?
 
wat heeft dit met sport temaken fijne mensen?
 
Ik probeer zo min mogelijk alcohol te drinken, meestal drink ik water. Sowieso nooit frisdrank.
 
Liters water.
 
Bier. Maar niet elke week.
 
Man-Mountain zei:
Dat ligt eraan, als ik vaak een bepaalde periode ga stappen dan drink ik sommige avonden niets en dan een avondje redelijk wat. Als ik drink drink ik trouwens alleen schone alcoholische dranken, zoals tequilla of wodka, geen bier.
Gemiddeld gezien drink ik 1 x per 3 maanden denk ik.

Is de eerste keer dat ik zoiets hoor, kan je dat effe verduidelijken?
 
Een lekker Whiskey Cola smaakt mij alitjd, of een bacotje :cool: ,jammie
 
Ik drink 3-4 dagen in de week meer dan 6 glazen bier. :o
 
Ik drink nooit bier, ik lust het gewoon niet. En voor al die wannabee's die zeggen dat ik het moet leren drinken, ik wil het niet leren drinken.
Als ik al drink is het 'sterke' drank, whisky, vodka, batida, tequila. Maar da's vrij sporadisch dus zeker niet elke week.
Voor de rest water en cola light.
 
Back
Naar boven