MuscleMeat

Weekje Torrelomo.., eh, Torromilo.. eh, Torredinges! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Jawel!

Ik heb van ome T een weekje vrij gekregen om wat kleur op te doen aan de Costa Del Sol in Spanje.

't Was een gigantische last last last minute, maar goed, morgen sta ik dus om 8.00 op de drukste dag van het jaar op Schiphol. Joy. :cool:

Het wachten is nu tot m'n was (van gisteren nota bene) eens droog is met deze klamme zooi. Dan spulletjes verder pakken. Bus eiwitten, 1.5kg havermout, een hele pillendoos aan vitamines en mineralen, tandenborstel en scheermes. Dat was het wel zo'n beetje.

Ik weet dat jullie me gaan missen. Ik weet ook dat jullie echter van de gelegenheid gebruik gaan maken om jullie zwaar te misdragen hier op 't forum (foei!). Maar pas op he, ik kom alles te weten van mijn collega's en kom een ieder die zich misdraagt persoonlijk billenkoek geven als ik weer terug ben (behalve Samu, want die wilt het nl. wel erg graag).

Dus voor het geval ik jullie niet meer spreek straks (kan ook zijn dat ik je geblocked heb op MSN :thumbup: ), veel plezier hier in NL! Sterkte met de aanslagen op Sail en de Gay Pride voor de Amsterdammers. DBC, ouwe megafoon, sterkte met je gevecht tegen de windmolens van het dagelijks leven en de mensen van de AAS sectie sterkte met de "DBoll only" & "Nakuren, wat is dat?" vragen.

:kiss:
 
fijne vakantie bro, je hebt het verdiend hoor. :)
 
torromolinos? of nie
 
Fijne vakantie m8, breng iets moois voor me mee ;)
 
Ja, veel plezier op Torrrelomoelos daar, waarde mod-die-zelf-gebanned-is. :wave:
 
Veel plezier! En je weet het, als je een bosbrand ziet: Daar moet je zijn! :wave:
 
Fijne vakantie en have fun!
 
Blijf jij afscheidtopics maken? ;)
 
Centaur zei:
Blijf jij afscheidtopics maken? ;)

Yeps, moet wel passend afscheid nemen he!
 
veel plezier daaro :D!

we'll behave :fire:
 
Ben nu echt weg! :wave:
 
mij zo in de steek laten :(

ik zal mijn kwakje sparen voor je :heart:
 
Prettige vakantie! :hello:

(En dan noem je mij ouwe? :eek:....je gaat zelf naar het grootste bejaardenoord van Spanje, op Benidorm na! :roflol: )
 
Doe mijn oma de groeten en vergeet dat kaartje niet!
 
DBC01 zei:
Prettige vakantie! :hello:

(En dan noem je mij ouwe? :eek:....je gaat zelf naar het grootste bejaardenoord van Spanje, op Benidorm na! :roflol: )

Dani zei:
Doe mijn oma de groeten en vergeet dat kaartje niet!

Hé!

Iets is beter dan niets he! Het was of dit, of niet op vakantie. :p
 
have fun bro
 
Hij gaat vast dealen bij die oudjes......als dalijk iedereen in Torredinges er opgepompt en muscled uitziet weet je hoe het komt :D
 
Back
Naar boven