MuscleMeat

Weekje Torrelomo.., eh, Torromilo.. eh, Torredinges! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ zei:
Hé!

Iets is beter dan niets he! Het was of dit, of niet op vakantie. :p

Niet liegen he modmans! Ik had je nog een aantal schitterende voorstellen gedaan maar er werd niet geluisterd door.....je eega...? :D

Ik bedoel: Ibiza of een Grieks eiland was altijd beter geweest dus nu niet doen alsof Torremorollatoros de laatste mogelijkheid voor vertier was! :finger:
 
BWahahaaaaahahahaha ik zei gister op msn nog dat dat een bejaardenplaats was "nee hoor komen ook veel jongeren, en lekkere wijven" :roflol:
 
MrJ zei:
Jawel!

Ik heb van ome T een weekje vrij gekregen om wat kleur op te doen aan de Costa Del Sol in Spanje.

't Was een gigantische last last last minute, maar goed, morgen sta ik dus om 8.00 op de drukste dag van het jaar op Schiphol. Joy. :cool:

Het wachten is nu tot m'n was (van gisteren nota bene) eens droog is met deze klamme zooi. Dan spulletjes verder pakken. Bus eiwitten, 1.5kg havermout, een hele pillendoos aan vitamines en mineralen, tandenborstel en scheermes. Dat was het wel zo'n beetje.

Ik weet dat jullie me gaan missen. Ik weet ook dat jullie echter van de gelegenheid gebruik gaan maken om jullie zwaar te misdragen hier op 't forum (foei!). Maar pas op he, ik kom alles te weten van mijn collega's en kom een ieder die zich misdraagt persoonlijk billenkoek geven als ik weer terug ben (behalve Samu, want die wilt het nl. wel erg graag).

Dus voor het geval ik jullie niet meer spreek straks (kan ook zijn dat ik je geblocked heb op MSN :thumbup: ), veel plezier hier in NL! Sterkte met de aanslagen op Sail en de Gay Pride voor de Amsterdammers. DBC, ouwe megafoon, sterkte met je gevecht tegen de windmolens van het dagelijks leven en de mensen van de AAS sectie sterkte met de "DBoll only" & "Nakuren, wat is dat?" vragen.

:kiss:

vergeet je je shakebeker niet? zo lastig met whey ;)
 
DBC01 zei:
Niet liegen he modmans! Ik had je nog een aantal schitterende voorstellen gedaan maar er werd niet geluisterd door.....je eega...? :D

Ik bedoel: Ibiza of een Grieks eiland was altijd beter geweest dus nu niet doen alsof Torremorollatoros de laatste mogelijkheid voor vertier was! :finger:

Tsja. Ze wou absoluut niet 8 dagen, en nu zitten we alsnog 8 dagen ergens op basis van logies terwijl ik 4 sterren hotels gewent ben.

Desalniettemin vermaak ik me nu wel. Lekker weer, morgen even sportschooltje opzoeken (maybe aphoteek :D ).


MightyDuck zei:
BWahahaaaaahahahaha ik zei gister op msn nog dat dat een bejaardenplaats was "nee hoor komen ook veel jongeren, en lekkere wijven" :roflol:

Die zijn er toch echt hier hoor.

Gevarieerd publiek. Torredinges is volgens mij wel een overwinter plaats voor bejaarden.


RobertHosper zei:
vergeet je je shakebeker niet? zo lastig met whey ;)

Check. :p
 
En, nog altijd niet aangerand door een stel oma's van 70+?
 
Niet eens. :D
 
Torremolinos: Waar de vlonders tot aan de waterlijn reiken zodat élke bejaarde, mét of zonder rolstoel, het water van dichtbij kan zien! :roflol:

Het hád zo mooi kunnen zijn: Samos, luxe appartement/hotel aan zee, mooie stranden....denk je eens in....:D:D:D
 
MrJ zei:
Jawel!

Ik heb van ome T een weekje vrij gekregen om wat kleur op te doen aan de Costa Del Sol in Spanje.

't Was een gigantische last last last minute, maar goed, morgen sta ik dus om 8.00 op de drukste dag van het jaar op Schiphol. Joy. :cool:

Het wachten is nu tot m'n was (van gisteren nota bene) eens droog is met deze klamme zooi. Dan spulletjes verder pakken. Bus eiwitten, 1.5kg havermout, een hele pillendoos aan vitamines en mineralen, tandenborstel en scheermes. Dat was het wel zo'n beetje.

Ik weet dat jullie me gaan missen. Ik weet ook dat jullie echter van de gelegenheid gebruik gaan maken om jullie zwaar te misdragen hier op 't forum (foei!). Maar pas op he, ik kom alles te weten van mijn collega's en kom een ieder die zich misdraagt persoonlijk billenkoek geven als ik weer terug ben (behalve Samu, want die wilt het nl. wel erg graag).

Dus voor het geval ik jullie niet meer spreek straks (kan ook zijn dat ik je geblocked heb op MSN :thumbup: ), veel plezier hier in NL! Sterkte met de aanslagen op Sail en de Gay Pride voor de Amsterdammers. DBC, ouwe megafoon, sterkte met je gevecht tegen de windmolens van het dagelijks leven en de mensen van de AAS sectie sterkte met de "DBoll only" & "Nakuren, wat is dat?" vragen.

:kiss:

hahahha wereldse stukkie afscheid :roflol:
 
DBC01 zei:
Torremolinos: Waar de vlonders tot aan de waterlijn reiken zodat élke bejaarde, mét of zonder rolstoel, het water van dichtbij kan zien! :roflol:

Het hád zo mooi kunnen zijn: Samos, luxe appartement/hotel aan zee, mooie stranden....denk je eens in....:D:D:D

Als het echt zo´n bejaardenoord is als jij denkt (jaja, DBC roept erg veel, ookal heeft hij geen onderbouwing, maar goed, dat weten we allemaal allang), dan zou jij je er toch thuis moeten voelen, als ouwe zak? :cool:
 
MrJ zei:
Als het echt zo´n bejaardenoord is als jij denkt (jaja, DBC roept erg veel, ookal heeft hij geen onderbouwing, maar goed, dat weten we allemaal allang), dan zou jij je er toch thuis moeten voelen, als ouwe zak? :cool:

Hmm ik bespeur enige verruwing....hehehe:D

Nee lieverd juist niet. Dat ik ouwe zak of opa genoemd wordt is omdat ik board-oudste ben. Maar dat zegt nog niks over of ik me inderdaad een opa vóel.

Je bent zo oud als je je voelt. En met een Hertje van 20 aan m'n zijde en zelf het lichaam van een jonge god peins ik er niet over om TorremoIncontinentos te gaan: Hoogbouw, flats en bejaarden :D
 
Board-oudste :roflol: Man je komt net kijken! :D

Is trouwens niks mis met oorden waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt, beter dan een nachtleven waar je struikelt over kotsende Britten en lallende Hollanders.
 
EricR zei:
Board-oudste :roflol: Man je komt net kijken! :D

Is trouwens niks mis met oorden waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt, beter dan een nachtleven waar je struikelt over kotsende Britten en lallende Hollanders.

Bij deze bn jij dus nu de board-opa! :thumbs:

Wie MrJ diep in z'n hartje kijkt ziet heus wel dat ie het liefst NIET 8 dagen in een hostalletje zit in Torremo65+os hoor...ha die nou maar naar opa geluisterd...intussen mis ik hem wel. Geen leuke praatjes meer op MSN, m'n chatraam is saai evenals de uren op m'n werk waar er geen kip te bekennen is.
Zal ik es een dagboek voor J aan gaan leggen?
 
Veel plezier man :thumb:
 
DBC01 zei:
Bij deze bn jij dus nu de board-opa! :thumbs:
Opa EricR klinkt niet. Opa DBC en ome EricR, dat wel. Dus blijf jij maar opa. :p
En J maak gewoon enkele foto's van de mensen die daar rondlopen, kunnen we direct zien hoe het nu zit.
 
Ben er weer lieverds!

Idd lag het percentage bejaarden hoger dan op een Playa de Ingles op Gran Canaria, maar het was niet zo erg als hier verondersteld wordt.

Veel restaurants en terrasjes, maar weinig echt nachtleven. Maar goed, daar kwam ik niet voor. Ik kwam lekker voor wat zon, zee en strand, En dat is gelukt.

2x getraint bij een zeer goede gym daar (Atlantico). Dumbbells tot pak 'em beet 50kg, en veel goede apparaten en oud ijzer. 2x Getraind maar. Schouders+Rug en Borst+Armen. De Benen+Kuiten training kwam te vervallen door wat kleine pijntjes aan de benen en het feit dat ik elke dag 150 treden omlaag en 150 weer omhoog moest om richting strand en terug te gaan.

Dus zo ff boodschappen doen en vanaf maandag (morgen?! :p ) aan de IGF-1. :D
 
Welkom terug lief.
 
Even wat kiekjes openbaar maken die MrJ op z'n PC heeft gezet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

karate%20torremolinos02.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
En, geen enkele aanranding gehad door oma's? ??? Wb mop! :kiss:
 
Back
Naar boven