MuscleMeat

Weekschema kickbokser

Bezoekers in dit topic

RazzDa

Novice
Lid geworden
9 apr 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
62kg
Hallo allemaal,

Zoals velen van jullie heb ik de doelstelling aankomen. Op dit moment weeg ik 62 kg en wil graag richting de 70-75 kg. Met mijn voeding wordt ik goed begeleid maar ben heel benieuwd naar jullie mening over het trainingsschema.

Op dit moment doe ik 4 keer in de week aan kickboksen. Maar omdat ik in massa aan wil komen moet er toch het een en ander gaan gebeuren in de apparaten. Ik ben bereid om het kickboksen terug te brengen naar 3 keer in de week. De rest van de week ben ik beschikbaar om te trainen.

Zelf heb ik in mijn hoofd om de ma,wo,vr te blijven kickboksen en de di,do,za een full-body workout te doen.

Wat is jullie mening hierover? En welke oefeningen adviseren jullie?

Alvast bedankt voor de moeite!
 
oefeningen die ik aanraad zijn squat, deadlift, bench press, barbell row, overhead press en chin up.
verder kun je er zelf nog wat oefeningen bijplakken, maar niet teveel.
 
En je voeding aanpassen is nr. 1
 
In mijn voeding wordt ik goed begeleid. Elke week doe ik een nieuwe meting en word er weer een nieuw voedingsschema voor me gemaakt op basis van mijn intensiteit die week.

Waar ik me alleen zorgen over maak is mijn rust. En welke oefeningen het beste kan doen op welke dagen en het aantal herhalingen. Daar ben ik zelf niet zo in thuis namelijk.
 
Back
Naar boven