MuscleMeat

Weer beetje geweld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is echter 1 gek. Dit was een grote groep.

Wat ik heb begrepen is een 17 jarige de dader (werkzaam bij de pizzeria/cafetaria). Dat is wat ik van mijn neefje hoorde, die woont er om de hoek.
 
Fijn he die andere culturen......... jammer dat ze dat nu nooit bij mij doen....

Doe maar lekker stoer. :D
Als je eerlijk bent, komen/zijn ze meestal met een meerderheid. Wat wil jij in je eentje beginnen tegen een paar man ? Niet echt veel, lijkt mij.
 
ach, ik zie weleens van die turkse gasten van 20 in een dure bmw rijden. dat zijn slappe ecto's die je, met een beetje techniek, zo kapot slaat. maar ze rijden wel in dure bakken die ze waarschijnlijk betalen door meisjes achter de ramen te zetten. zulke gasten kan ik zonder pardon zo de auto uit trekken en ze overgieten met benzine. de rest mag je zelf gaan bedenken.
 
ach, ik zie weleens van die turkse gasten van 20 in een dure bmw rijden. dat zijn slappe ecto's die je, met een beetje techniek, zo kapot slaat. maar ze rijden wel in dure bakken die ze waarschijnlijk betalen door meisjes achter de ramen te zetten. zulke gasten kan ik zonder pardon zo de auto uit trekken en ze overgieten met benzine. de rest mag je zelf gaan bedenken.

:roflol:

Ik begrijp ook wel dat je het vervelend vindt dat je nog niet naar binnen mag bij die meisjes, maar dat is toch geen reden om meteen gewelddadig te worden ?
 
Massale vechtpartij in Den Bosch
In de wijk De Hambaken in Den Bosch zijn vannacht zo'n 60 jongeren met elkaar op de vuist gegaan.

Ziekenhuis
Daarbij is volgens ooggetuigen ook geschoten. Een van de jongeren is opgenomen in het ziekenhuis en daarna door de politie aangehouden. Wat de aanleiding voor de vechtpartij was, is nog niet duidelijk.

Kogelhulzen
Het ging om een vechtpartij tussen jongeren met een Antilliaanse en Marokkaanse achtergrond. Toen de politie arriveerde, waren de vechtersbazen al verdwenen. Op straat lagen behalve stokken en glaswerk ook meerdere kogelhulzen. Er zou tijdens het vechten in de lucht zijn geschoten.

Massale vechtpartij in Den Bosch

Snoop Dogggg, na na na na!


Dat had ik vanmorgen ook gelezen, heb er echter weinig van gezien/gehoord.. en het is toch vrij dicht bij mijn bed. 60 man is niet niks :eek:
 
wel allemaal tuig bij elkaar. waarom werd daar geen bom op gegooit ?
 
Nog nieuws over de toestand van het slachtoffer?
 
Nope niks vernomen nog.
 
wel allemaal tuig bij elkaar. waarom werd daar geen bom op gegooit ?

Waarom wordt er geen bom op jouw huis gegooit? Wat een onzin kraam jij uit:roflol:
 
ach, ik zie weleens van die turkse gasten van 20 in een dure bmw rijden. dat zijn slappe ecto's die je, met een beetje techniek, zo kapot slaat. maar ze rijden wel in dure bakken die ze waarschijnlijk betalen door meisjes achter de ramen te zetten. zulke gasten kan ik zonder pardon zo de auto uit trekken en ze overgieten met benzine. de rest mag je zelf gaan bedenken.

ik vraag me bij jou af of je daden net zo groot zijn als je praatjes :p
 
ach, ik zie weleens van die turkse gasten van 20 in een dure bmw rijden. dat zijn slappe ecto's die je, met een beetje techniek, zo kapot slaat. maar ze rijden wel in dure bakken die ze waarschijnlijk betalen door meisjes achter de ramen te zetten. zulke gasten kan ik zonder pardon zo de auto uit trekken en ze overgieten met benzine. de rest mag je zelf gaan bedenken.

maar een geluk dat iedere keer een 20 jarige turk in z'n dure BMW kruipt jij toevallig elders bent, anders had je al die turken in de fik moeten zetten :rolleyes:
 
nogmaals: ik ben een heel bang jongetje die niet van ruzie houdt. ik zal nooit een mens pijn kunnen doen.
 
Ik was er om half 11 savonds bij het tankstation. Toen waren ze in afrondende fase van het onderzoek. Het vrouwelijke beveiligingsbeambte wist me te vertellen dat ze had gehoord dat het slachtoffer inmiddels was overleden. Let wel, ik zeg alleen wat zij zei.

Maargoed, medewerker van tankstation wist mij te vertellen dat er 2 waren neergestoken en dat maak ik in het krantenbericht niet op. Dus wat er waar is...who knows.
 
Nou, weet inmiddels dat het slachtoffer is gestoken met een huge mes welke zelfs uit zijn rug zou zijn gekomen. En vervolgens naar beneden getrokken...hij zou helemaal open hebben gelegen.

Reden: hj zou met stappen op zijn schoenen zijn gaan staan.
 
Nederland staat te poppelen voor de intrede van USA praktijken zoals in the hood. Beeld je eens, in, gebukt gaan door een regen van kogels. Dat zijn pure gissingen natuurlijk, maar toch.

je lacht ermee, maar die Amerikaanse praktijken worden hier realiteit binnen 10-tal jaar, daar kan je van op aan!! :mad:
 
Keihard afstraffen. Levenslang voor zo'n gastje.
Heeft het slachtoffer immers ook.

Zou zo graag zo'n ventje in mijn handen hebben. Knijp zijn strot dan echt dicht.
Lees het steeds vaker, word er niet goed van.

En niet om een bepaalde groep aan te wijzen, maar het is helaas wel weer het geval.
Erg jammer!
 
R.I.P Bro 22 jaar jong...:grumble::yell:
 
Back
Naar boven